Dnes ju takmer kompletne nahrádza L7. Električkové linky sú momentálne asi najlepšie poriešené z celej košickej MHD, a ak neuvažujeme o zmene intervalov, nie je tam v súčasnosti fakt čo riešiť, alebo meniť.
Ale ja by som nebol proti tomu, aby sa zaviedla L8 tiež ako posila v čase špičiek, a v trase Barca - VSS - Alejová - Trieda SNP - Amfiteáter - Námestie Maratónu mieru ?
Načo? V úseku Havlíčkova - VSS, križovatka v súbehu s L4, v úseku Radnica Starého mesta - Važecká v súbehu s L7, vo vzťahu Havlíčkova - NMM - Važecká v súbehu s L9.
Ja som zástanca toho a bol by som aj rád (čo je pri dnešnej finančnej situácií nereálne) aby sa späť vrátila linka 1 (osobne by som ju rád videl ako posilu v čase špičky aspoň cez školský rok).
Načo zbytočne zriaďovať nové linky, ktoré by možno nikto nevyužil? Lebo toto tu mi nedáva zmysel a nemá to logiku. Postavíš aspoň jednu-dve nové trate?
Na čo by to bolo dobré? Urobím enapr. z linky 2 linku 1 a podobne? Načo? Potom budu voľne napr. 8 a 9, zriadime nové linky len aby boli "využité" všetky čísla?
Ty tu zase miešaš jablká s hruškami, prečo by nemohla R2 stáť na každej tretej zastávke? Lebo je to ptákovina. R2 je určená pre Jazero tak ako je RA6 určená pre Furču kde stojí tiež na každej zastávke.
Ináč vrátim sa na začiatok - k označovaniu liniek - tak ako su označené je to dobré, ED, AD, aj TD vrátanie liniek R , RA. Akurát by stálo za uváženie obsadiť natrvalo aj niektoré čísla ktoré pre nejaký dôvod boli zrušené (alebo nahradené novými linkami , a pod.) napr. ED č 1, č.8, a je jasné že v blízkej dobe sa opäť určite znova nezavedú - čo pri terajšom stave finacií v DP je uplne aj jasné.. To len tak na okraj k tomu číslovaniu..
To spojenie "gro liniek R je to a to ... " som nepoužil ja ale niekto iný tu v diskusii, takže adresuj to inde nie mne ? A neporovnával som Opátske s jazerom (ani počtom ludí), len som reagoval a uviedol príklad že nie všade je súbeh liniek RA a R - a bus tam aj tak všade nestojí - nič viac
?
Ty máš bohovský názor. No iď ráno o štvrtej na zastávku a povedz tým ľuďom že idú do roboty že R2 bude stáť dajme tomu na každej druhej zastávke. ? To je taká somarina jak keby si povedal že linka 3 spája jazero a stanicu ta bude stáť len na jazere a stanici a nikde viac bo gro je spájať jazero a stanicu. a ďalej nezabúdaj že napríklad taká linka R3 alebo R2 obsluhuje časti kde spoje RA nejazdia. Porovnávať Opátske z Jazerom kde dohromady v celej mestskej časti býva toľko ľudí jak na jazere na jednej ulici je trochu choré.
O.k chápem - len treba to vysvetliť aj tým cestujúcim , napríklad študentom cestujúcim v smere Optima - žs. stanica, alebo Alejová školy - VSS, že linky R su len "doplnok", - to im nevysvetlí nikto ak sa natlačia v tých úsekoch do sólo voza linky R, nečakaju na svoje určené linky s pravidelným intervalom.. Čo prv príde, s tým cestujú - to je realita - pričom kapacitne linky R su počítane predovšetkým pre potreby zvozu pracovníkov USS a nie študentov končiacich vyučovanie.. To len príklad..
No ale aj napr. R2 zváža zamestnancov zo sídliska (jazero), je to jej "gro" pracovná náplň, či nie? A prečo by nemohli stáť tak ako píšeš potom na každej tretej zastávke, hm? Tak ako napr. RA6 - stojí všade po trase na Vyšnom Opátskom? nestojí.. A je tam súbeh električky? nieje .. to len príklad.. ?
Ja som pochopil celý tvoj príspevok - nereagoval som na neho ohľadom prečíslovania liniek - nespomínal som to ani - tak ti nebudem ani uvádzať dôvody - ohľadom prečíslovania.. Mne tie písmena R nevadia vôbec.. Reagoval som len na niektoré tvoje slovné spojenia typu "plnia celkom iný účel" a pod.. Ďakujem aj tak za reakciu, očakával som to.. pekný deň ?
Na schéme z 1.3.1991 jazdia obe, majú spoločnú konečnú na VŠA
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MHDmarek