Reakcia na: Vladimír #65284:
reagujem - pozri reakciu nižšie - L36 aké mala intervaly v sedle - asi tak ako teraz l13+52L, a ako píšeš, bol to napájač k električkám - a tých jazdilo podstatne viac z a na jazero ako teraz, myslím aj kapacitne, žiadne sólo vozy, tak je? A tá l 13 po baňu a l 38 - neviem čo je u teba historické hľadisko, ale niekto to navrhol tak, niekto to predsa schválil, a myslím že ak to porovnam so súčasnými zmenami iných liniek, tak podstatne dlhšie to jazdilo a fungovalo tak ako napríklad l 18, ktorej sa mení trasa skoro každý polrok.. takže až tak krátkodobo to nebolo..
ak by sa zhustila L7 na každých 10 minút resp. v špičke na každých 8 a vhodne by sa dopasovala L6 z NO smer SN, pokojne by sa L3 mohla zrušiť. L13 to je jednoducho omyl, Šaca by sa pri miernom zhustení L20 tiež uspokojila aj bez L52 a Lorinčík podobne s L20L. Ja osobne som ešte nikoho nezažil na L19 vystupovať na zastávkach Napájadlá a Mlyn, ale myslím si, že by sa to zrušením týchto zastávok dalo vykryť zastávkami Dneperská a Ladožská, na ktorých by potenciálne L19 zastavovala. ?
Rudyke902
A prečo 29 obsluhuje aj Podhradovú, veď tá ma svoje linky, nie?
Ak môže obsluhovať 20ka zároveň po ceste aj furču , ak môže 29 obsluhovať zároveň aj podhradovú- prečo nemôže obsluhovať trebárs 52 (alebo 13) aj jazero? Prečo tento súbeh niekomu vadí? Nieje vina MČ krásna že leží "za" jazerom a že jediná cesta pre mhd je cez jazero.
Spomeniem ti inú časť - Poľov - prečo má linku až na ťahanovce? Tak isto šaca - by som mohol povedať, nieje ďalej ako tvojích spomenutých 8km od centra? nieje toto súbeh zo šace s rýchlodráhou do mesta, myslím v sedle napríklad? čo tak priviesť ludí na VA USS v sedle na R1, R7, nieje to vhodný prestupný bod? To je príklad, ak už uvádzaš čo uvádzaš..