Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUKYmhd #65323:
No vidíš, zdieľaš tiež ten názor... rýchlodráha je v sedle fakt nevyužitá,, díky ?
Reakcia na: Rudyke902 #65322:
Tak tu nejde o princip pretože to predlženie L18 je o jenu zastavku a netreba na linku o ďalši autobus viac atď.
A neboj sa Krasnu poznam dosť dobre. S tym tvojim predlženim to nie je take jednoduche ako si predstavuješ.
Reakcia na: LUKYmhd #65320:
Súhlasím, nech sa skráti, má zbytočnú trasu až na mmm, ale skrátiť po Mlyn, alebo dnepersku - proste umožniť prestup nielen na električky ale aj na L 19, a prisposobiť cp + kapacitu ED adekvátne.. S tým intervalom som rád že si pochopil aspoň ty že nie je to prepych 2 spoje do hodiny v sedle.. tak ako v iných častiach.. ?
Reakcia na: Yogi616 #65317:
Tiez sa stotoznujem s týmto riesením Šaca by mala pravidelné hustejšie intervaly a po rýchlodráhe by mohli jazdit električky tiez v hustejších intervaloch,cím by bola viac vyuzitá.
Reakcia na: Peter55 #65318:
Presne km? Máš to odmerané? Tu nejde o ten kilometer ale o princíp.. Bol si niekedy v Krásnej? Vieš o koľko by to bolo predlženie linky 13 "na horu" od zastávky Žiacka? Tak sa prejdi, alebo si pozri mapu.. ? Ale o.k, to nieje teraz o slovíčkach...
Reakcia na: Yogi616 #65317:
No vidíš, našli sme spoločnú reč ? Lenže to nekole nikomu tak očí ako krásna a a jazero..
Reakcia na: Rudyke902 #65315:
No ano má - R1. Ale aj tak do USS je to zachádzka kým jazero nemá zachádzku. Chcem tým povedat, ze L13 uplne v pohode moze byt skrátena po Vazecku a tak ako pises prisposobit električky k nej a je to. Budem si stát za svojim, 13-stka je v súčasnej podobe úplne zbytočná linka ktorá premáva len kvoli pohodlnsti ludí z Krásnej. Ze 2 spoje z Krásnej nie je prepych ani luxus. No nie je más pravdu ale on taký nebol. Ked chodila 13-stka po Važeckú boli tam celodenné 15, v sedle 20-minutove intervaly. Vdaka predlzeniu trasy, ktoré je podla mna zbytocné, má 13-stka také intervaly ako má.
Reakcia na: Isidor #65314:
Však ja som ti uznal tvoj argument s kapacitou - nesledoval som vyťaženosť spojov,,to ak by si tu uviedol vyťaženosť všetkých liniek v meste, tak by bola dalšia téma na diskusiu si myslím.. ?
Ani neviem koľko domov sa v Krásnej postavilo, ale môžeš si to zisiť ak chceš, no pár ich pribudlo. Sedlový 30 minutový interval nespochybnujem ani ja, je to adekvátne - celý čas o tom píšem, že je to tak ako to majú iné okrajové MČ dedinského charakteru.. ? Len je neštastie to že sú tam 2 linky, a trebalo by to zosúladiť.. No nesúhlasím s tým, že zrušiť spojenie s mestom, a nechať to len na prestup na jazero.. Lebo pochybujem že DP posilní potom ešte ED kôly tomu na jazere..
Reakcia na: Rudyke902 #65316:
Ano, predlžila sa AŽ k nemocnici o jeden km.
Reakcia na: Rudyke902 #65315:
Ak by sa postavila trať ku nemocnici v Šaci, tak by tá električková doprava získala ešte na využívanosti.
Ale tu súhlasím s tebou. Linku 26 posilniť a prispôsobiť linkám R1/R7. V špičke kľudne nejaké "expresné" spoje, ale mimo špičky by sa prednostne do Šace mala používať rýchlodráha.
Reakcia na: Peter55 #65313:
A nepredĺžovala sa náhodou aj L 18 z Anfiku až k nemocnici? ?
Reakcia na: LUKYmhd #65308:
Rýchlodráha nemá v sedle pravidelné intervaly? Odkedy? To že po jazere ide bus, popri trati - no žiaľ, nemá kadial ísť,ak chce prejsť do mesta.. Je to dané polohou týchto MČ.. A tá linka 13 kopíruje električky len po jazere, a nie po celej trase.. Áno, súhlasím, na MMM ide linka 19, de fakto l 13 kopíruje zčasti L19.. Ano, je to pohodlnosť ludí to hej, ale interval 2 spoje z krásnej v sedle nieje prepych ani luxus.. Treba linku skrátiť, alebo zmeniť trasu, a ak na presup, tak posilniť potom Ed a prisposobiť aj CP..
Reakcia na: Rudyke902 #65303:
Však pokojne uveď inú kapacitu, som vážne zvedavý ako to vykúzliš tak, aby dva 18-metrové autobusy boli viac než štyri 12-metrové 🙂 Inak podľa prieskumov z r. 2007 bola špičková kapacita z Krásnej využitá na 61%. Koľkože nových domov sa postavilo odvtedy?
Sedlový 30-minútový interval je IMHO úplne adekvátny veľkosti MČ a nemám pocit, že by to tu niekto spochybňoval. Áno, mohli mať Krásňania (aj mali) 15-minútový na Važeckú, ale keď chcú silou-mocou priamo, tak nech. S novou konečnou by to bolo napr. po 30-minút na každú z nich, takto žeby raz za hodinu, no hlavne do centra...?
Reakcia na: Rudyke902 #65310:
Na upravu linky 18, 15, 55 netrebalo takmer žiadne vozkm pretože sa len vymenili jednotlive typy autobusov na linkach.
Reakcia na: Yogi616 #65309:
Mas pravdu na ten Senný trh pri 19-stke som zabudol. Tam je to celkom blizko NO. Ale tá 13-stka mi tam vadí, len zbytocne brzdí 31-tku.
Reakcia na: Rudyke902 #65307:
Ano to čo pišeš je normalne, lenže ty si pisal, že L28 využivali jazerčania čo som ti ja vyvratil pretože keď išlo vo voze 10 ľudi smerom do mesta 8-9 z nich bolo z Hutky a Myšle, takže nepleť tu celkovu vyťaženosť linky s vyťaženosťou ktoru "spôsobovali" ľudia z jazera.
Reakcia na: Yogi616 #65306:
To som nepísal, ani si to nemyslím... Nič nechcem zhusťovať, a ak predlžiť niečo, tak jasné že na úkor niečoho sa musí... aj som písal môj názor ako,
A keď už píšeš - tak zaujímave že posledné úpravy liniek 18 a 15 boli možné . a na úkor čoho to šlo, odkiaľ nabral DP na to vozokm?
Reakcia na: LUKYmhd #65305:
Starostka Jazera si zrejme vydobije linku Námestie osloboditeľov-Tepláreň, aj keď celkom tomu nerozumiem.
Bukovecká-priama dostupnosť na NO linkou 3, linkou 19 (zastávka Senný trh/Jakabov palác)
Tepláreň-dostupnosť na NO linkou 19
Králičia-dostupnosť na NO linkou 19 (zastávka na znamenie!)
Od zastávky BPMK je priamá dostupnosť L31 a čiastočná L19.
Oplatí sa kvôli jednej zastávke (!) zriadiť nový spoj priamo na Námestie osloboditeľov (linka 19 vraj nestačí) a kvôli tomu uberať iné linky o lepšie intervaly? Oplatilo by sa zmeniť trasu L52 kvôli jednej zastávke?
Reakcia na: Rudyke902 #65304:
Porovnávaš neporovnatelne. L20 nemá subeh s ničím, L13 ho má. Rýchlodráha nemá pravidelné intervaly, Jazero ich s električkami má. Preto tu ide o ten prestup. Po Jazere zbytocné jazdí linka ktorá kopíruje elektricky a navyse na MMM ide aj 19-stka. V Krásnej je to iba o pohodlnosti ludí nič viac.
Reakcia na: Peter55 #65299:
Ja som cestoval tou 28čkou často z mesta, aj zo stanice na jazero, a nemám pocit žeby minimum nás cestovalo z jazera... Do mesta to ano, to vyťaženosť bola nízka, ale to je fakt ktorý je, a nie je to vina jazerčanov.. Je logické, že v špičke spoje z okrajových častí sú v jednom smere vyťažené viac ráno, a v opačnom smere zas poobede, to je aj u iných liniek viditelné.. Ak šli kĺbove vozy plné do hutky a myšle poobede zo školákmi a študentami, tak logicky sa aj poloprázdne museli vrátiť späť.. Podobný úkaz do šace do a z učilišta a z nemocnice...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.