Nechce sa mi konkrétne hľadať príspevok ohľadom L52, ale...
Tá linka jednoducho cez Južnú triedu jazdiť musí, keďže je to jediná linka zabezpečujúca dopravu na Jantárovej ulici. Linka 24 s chodobným intervalom im tam určite nebude stačiť.
Linku 13 proste dať po Važec, L52 vynechať z Jazera a konec. Alebo, ale to by už bol veľký nápor na L19, treba túto linku predĺžiť do Krásnej a linku 13 zrušiť. Resp. zaviesť 19A a každý druhý spoj by šiel do Krásnej.
Tá linka jednoducho cez Južnú triedu jazdiť musí, keďže je to jediná linka zabezpečujúca dopravu na Jantárovej ulici. Linka 24 s chodobným intervalom im tam určite nebude stačiť.
Linku 13 proste dať po Važec, L52 vynechať z Jazera a konec. Alebo, ale to by už bol veľký nápor na L19, treba túto linku predĺžiť do Krásnej a linku 13 zrušiť. Resp. zaviesť 19A a každý druhý spoj by šiel do Krásnej.
ak by sa zhustila L7 na každých 10 minút resp. v špičke na každých 8 a vhodne by sa dopasovala L6 z NO smer SN, pokojne by sa L3 mohla zrušiť. L13 to je jednoducho omyl, Šaca by sa pri miernom zhustení L20 tiež uspokojila aj bez L52 a Lorinčík podobne s L20L. Ja osobne som ešte nikoho nezažil na L19 vystupovať na zastávkach Napájadlá a Mlyn, ale myslím si, že by sa to zrušením týchto zastávok dalo vykryť zastávkami Dneperská a Ladožská, na ktorých by potenciálne L19 zastavovala. ?
Rudyke902
Netvrdím že je teraz ideálny stav, ale ani netvrdím že je teraz nejaký prepych a nepomer s inými podobnými okrajovými časťami (dedinami) .
Dalo by sa upraviť tie linky všelijako, ale aj s linkou 19. V súčasnosti premáva linka 13 skoro v súbežných časoch ako linka 19 a skoro po rovnakej trase. Je nutné aby linka 19 obsluhovala zastávky HIDINA a MLYN? Ak hej, tak potom linku 13 ponechať aspoň po mlyn (Dneperskú), aby bol prípoj k l 19, a nech jazdí až "Z HORY" z Krásnej, prípadne nech obsluhuje večšiu časť v krásnej a skrátiť ju len po tú dnepersku, k linke 19. A linku 52 by som ponechal, len v špičke ale cez južné nábrežie, tak ako jedného času jazdila - tak ako to už padlo raz.. Interval - to by bolo na zváženie, ale zachovať v sedle to čo inde - 2 spoje za hodinu.. Samozrejme posilniť ED na a z jazera a prisposobiť odchody a príchody na prestup k l 13..