Reply on: Rudyke902 #65291:
"teda kapacitne je to porovnatelné, keď nie viac ako dnes tých 6 spojov"ehm...
Stav 2007, špička PD: 2x veľký autobus (á 161 miest) + 2x malý autobus (95) = 512 miest
Stav 2012: 6x malý autobus = 570 miest
(údaje o obsaditeľnosti z webu DPMK - Karosa B732 a B941)
Okrem toho nemám pocit, že by spoje do Krásnej, či už vtedy alebo dnes, kapacitne nejak nezvládali nápor. Čiže ide o interval a 6 spojov za špičkovú hodinu je v porovnaní s ostatnými dedinskými MČ skutočne luxus.
ak by sa zhustila L7 na každých 10 minút resp. v špičke na každých 8 a vhodne by sa dopasovala L6 z NO smer SN, pokojne by sa L3 mohla zrušiť. L13 to je jednoducho omyl, Šaca by sa pri miernom zhustení L20 tiež uspokojila aj bez L52 a Lorinčík podobne s L20L. Ja osobne som ešte nikoho nezažil na L19 vystupovať na zastávkach Napájadlá a Mlyn, ale myslím si, že by sa to zrušením týchto zastávok dalo vykryť zastávkami Dneperská a Ladožská, na ktorých by potenciálne L19 zastavovala. ?
Rudyke902
A prečo 29 obsluhuje aj Podhradovú, veď tá ma svoje linky, nie?
Ak môže obsluhovať 20ka zároveň po ceste aj furču , ak môže 29 obsluhovať zároveň aj podhradovú- prečo nemôže obsluhovať trebárs 52 (alebo 13) aj jazero? Prečo tento súbeh niekomu vadí? Nieje vina MČ krásna že leží "za" jazerom a že jediná cesta pre mhd je cez jazero.
Spomeniem ti inú časť - Poľov - prečo má linku až na ťahanovce? Tak isto šaca - by som mohol povedať, nieje ďalej ako tvojích spomenutých 8km od centra? nieje toto súbeh zo šace s rýchlodráhou do mesta, myslím v sedle napríklad? čo tak priviesť ludí na VA USS v sedle na R1, R7, nieje to vhodný prestupný bod? To je príklad, ak už uvádzaš čo uvádzaš..