Áno, súhlasím, len doplním, že trolejbusy s pom.agregátom - nezávislým pohonom sú schopné prekonávať aj väčšie vzdialenosti, využíva(lo) sa to aj na pravidelných linkách Plzeň, Zlín, Hradec Kr. ...
Úplne zlá úvaha!
Celý ten problem na Terase vznikol z neschopnosti rýchlo a operativne riešiť dn na frekventovaných miestach a neochotu či neschopnosť dispečerov včas riešiť náhradnú dopravu. So zavedením paralelných ad liniek nesúhlasím , to je cesta k postupnému rušeniu ed a td!
NÍZKOPODLAŽNOSŤ je aj vlastnosťou všetkých v súčasnej dobe vyrábaných trolejbusov. (a električiek)
Zo zastávky Magistrát premávajú 2 nosné električkové linky plus Rky, z Hodonínskej dokonca autobus L17, a pre porovnanie je Trieda SNP od Nemocnice po Sp. pavilón už dlhé roky obsluhovaná výhradné električkovou dopravou, tam netreba súbežný autobus?
K tej mimoriadnej udalosti pri Galérke. V tom čase bola aj havária električky pri Novej nemocnici, kde jej auto nedalo prednosť a mierne ho zrolovala. Nešťastná zhoda okolností. Zálohové vozidlá boli poslané nahradzovať najprv električky 6 a 9 obojsmerne, lebo policajti sa skutočne vyjadrili, že za pár minút sa doprava pohne, preto operátorka zálohu na 71/72 najprv neposielala. Ale nestalo sa - riešili to vyše vyše hodiny. Preto sa poslali až dodatočne, čo budilo dojem, že nič nechodí. Potom tá nešťastná porucha, bohužia bežná vec - stav trolejbusov a električiek je vizitkou vedenia mesta Košice, ktoré na obyvateľov a ich MHD kašle z vysoka.
Jo a k tým manipulačným jazdám - u závislej trakcie vždy platí, že keď sa kolóna po odstránení prekážky pohne, vozidlá sa rýchlo presúvajú tam, kde v tom čase majú byť podľa svojich cestovných poriadkov. Ak by prvé dve vozidlá brali cestujúcich, zdržiavajú ďalších x vozidiel za nimi a doprava sa nedá do poriadku ani za dve hodiny. Je to bežná prax vo všetkých mestách.
Nekecaj. To potom by musel cely Presov mat paralelnu autobusovu dopravu. TD nie je dovod na to, aby sla autobusova linka zaroven s nou. Zvysuju sa naklady, znizuju prijmi pre TD, kedze im to odobera bus a ekonomika na prevadzku stupa. ZIADNE paralelne linky!
Nie, to je jeden z dôvodov, prečo by sa konečne mohlo investovať do výstavby ďalších trolejbusových tratí a / alebo do trolejbusov s pomocným agregátom.
1. Ak by sme nemali len "jednu trať s odbočkou" a mali by sme (v tomto prípade trolejbusovú trať napr. Mlynská bašta - Miestny úrad KVP / Húskova) tak trolejbusy, ktoré by v tom čase neboli v dotknutom úseku by sa mohli presmerovať cez ňu (a je jedno, aké moderné by boli...) a v dotknutom úseku by bola náhradná autobusová doprava.
2. Trolejbusy s pomocným agregátom sú schopné po odpojení od elektrickej siete krátku vzdialenosť práve prekonať pomocou tohto agregátu. Vzniklo by síce nejaké meškanie (kvôli skladaniu a nasadzovaniu zberačov), ale stále lepšie, ako odstávka celej trolejbusovej dopravy a jej nahrádzanie autobusmi v plnej dĺžke.
Vôbec sa mi nepáči, ako každý by len chcel autobusovú linku popri električkovej alebo trolejbusovej trati. Uvedomte si jedno: Ani Slovensko, ani Košice nie sú také bohaté, aby sme si to mohli dovoliť. Ak si to predsa len dovolíme, rovno už môžme zrušiť električkovú, či trolejbusovú dopravu... Za toto sme pred pár rokmi bojovali proti zrušeniu trolejbusovej dopravy?
keby si vysvetlil revízorovi o čo ide, tak si myslím, že by to bolo v poriadku...veď aj v prípade poruchy vozidla ti to musí uznať....a za ten čas by si už bol doma aj pešo...nič v zlom, ale od MMK to nie je vôbec ďaleko...
Aj to je jedným z dôvodov prečo si myslím, že z NO na KVP by mala chodiť aj autobusová linka... Jednak z dôvodu prípadnej nízkopodlažnosti a takisto aj pre takéto prípady, lebo keď je TD takto paralyzovaná, tak nastávajú problémy...
.... tak chápem trocha toho "pomaranča" - lebo DPMK má aj operatívne riadiť ak sa vyskytne taký problém, teda bežná DN.. Ak informujú ludí najprv že 5 - 10 minut čakať, a opak je pravdou - aj že zalohy na ceste, potom po čase že zálohy niesu /to vieme všetci už dávno, že problém zálohy "splašiť" ak treba/, a ak už sa to pohne - tak manipulačné jazdy majú prednosť pred linkami... /to aj v ED je to tak/.... Treba pravdivo informovať cestujúcich - a aj na možnosti ako pokračovať dalej v ceste... a ak sa to nedá vyriešiť, že DN paralizuje TD na taký dlhý čas, tak povedať pravdu hned ludom: vážený, nečakajte, chodte jak chcete, zálohy nemáme, nebudú, nevieme vám pomôcť, alebo čakajte kým to celé sa nevyrieši...... a bol by pokoj..
neviem ako ty, ale mňa by napadlo sa prejsť ku nemocnici /prípadne električkou, ak chodili/ a tam by som sadla na autobus....len blbec by tam čakal hodinu na trolejbus....
Ja by som neponúkal formulár na sťažnosti ale jednosmerný lístok do Plešivca a tam celoživotný pobyt vybavil. Za prvé, píše ako retardovaný analfabet a za druhé kto je na to zvedavý, že dotyčný ma nervy na DPMK. DPMK za to nemôže, že sa stala havária a nastal kolaps. Niekomu to robí dobre asi.. Ja by som pomaranča priviazal o raketu, vystrelil na Mars a na neho poslal vesmírnu políciu za prekročenie rýchlosti. ?
podla vylukoveho cp ma polov na stedry den vecer lepsi interval aj do kosic a dokonca sa aj dostaneme do sace pekny darcek
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jeden_pomaranc