Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jt #63383:
mam namysly tie informacne plagaty, ktore su na kabine vodicov v busoch. ktore su aj v ANG aj v slovencine, farebne.. pri 4zastavkovom listku je piktogram slnce aj mesiac co vo vysvetlivkach znamena ze listok plati aj na nocak aj na denny spoj
Reakcia na: S499.1023 #63382:
Ak berieme, že Tarifa je návrh jednej strany na uzatvorenie prepravnej zmluvy (a nástup prepravcu do vozidla je jej akceptácia), neobstálo. Zmluva totiž musí byť v Slovenčine, čo aj je, alebo ak je dvojjazyčná, musí byť notársky overená. Ak by aj toto malo byť sporné, pod každým výňatkom je odkaz na plné znenie Tarify a Prepravného poriadku na webstránku DPMK, podľa ktorých sa prepravná zmluva zatvára. Neviem ktorý leták/plagát má slečna Abcdefgh na mysli, ale pochybujem, že spĺňa všetko, aby mohol byť pokladaný za súčasť zmluvy. Je to len sfušovaný informačný plagát pre cudzincov.
Reakcia na: jt #63377:
Ale obstálo. Verejný prísľub. A, ako vidíme z CVLK-ovách vyjadrení, DPMK o tom vie a ani tie plagáty nestrhne...
Reakcia na: Dispecer #63380:
načo aj, však trolejbusy sú v KE aj tak už len na dožitie ?
Reakcia na: Isidor #63379:
Podľa mojich neoficiálnych informácií, "trolejári" odmietajú niečo s tým robiť... ?
Reakcia na: MHDmarek #63369:
či problém nebude v tom, že trolíky sa k tej zastávke jednoducho nedostanú? (max. vybočenie 4,5 m od osi troleja) http://oi55.tinypic.com/v45dg6.jpg
Ale aspoň máme v Košiciach opäť ďalší unikát... ?
Reakcia na: Abcdefgh #63375:
nebudú chodiť také plné, lebo potenciálni cestujúci si nájdu radšej iný odvoz, než by mali čakať o 45 minút dlhšie.

Re #63377 jt: domnievam sa, že by mohlo. Veď čím iným sa má riadiť cestujúci než oficiálnym dokumentom DPMK?
Reakcia na: Abcdefgh #63375:
Neobstálo.
Podívejte se na nejmladší tramvajovou trať v Praze. Bude velmi tichá
http://technet.idnes.cz/podivejte-se-na-nejmladsi-tramvajovou-trat-v-praze-bude-velmi-ticha-1p3-/tec_reportaze.aspx?c=A110829_184626_tec_reportaze_rja

Mimochodom, 260-metrové predĺženie a celkovo 1300 metrov v podstate nanovo vybudovanej trate bolo financované z Eurofondov...
a ten interval po 1:00 cez vikend sa mi zda malo, to nech potom poslu dlhe autobusy, lebo tam bude neskutocna plnka! ved aj ked boli intervaly take ako doteraz, chodili plne tie male busy. ked budu intervaly este dlhsie tak neviem co bude v tych nocakoch
ak by clovek s riadne oznacenym cestovnym listkom 4zastavkovym na nocaku stretol revizorov, myslite zeby obstalo to ze v prepravnom poriadku v buse je vyznacene ze na nocak plati?
N1 nebude zastavovat len na mlynskej baste alebo aj na vodnej a jakabovom palaci? lebo vynechanie tej jednej zastavky je odveci ci aku pointu to ma?
Reakcia na: VLK #63370:
až dnes by znamenalo, že to platí už teraz. Aj keby to však bolo až od zajtrajšej noci - dňa, tak aj tak nebude dodržaná 48-hodinová lehota na zverejnenie CP. Evidentne to nikoho netrápilo, keď sa schvaľovali zmeny. A pritom, zase a znovu, stačilo tak málo a mohlo to byť v poriadku.
Reakcia na: VLK #63370:
Čiže nočáky z 1.9 na 2.9. po jednej už pôjdu každú hodinu a pol? To sa stihnú vymeniť cestovné poriadky za jeden deň, navyše cez štátny sviatok? už to vidím...
Reakcia na: tbus #63368:
zmena sa dotkne nočákov až dnes (1.9.)...
Reakcia na: Isidor #63366:
Prekvapilo ma, že na zastávke Senný trh (McDonald) nezastavujú tbusy 71 a 72.
Reakcia na: Iv #63367:
dnes v noci jazdia nočáky teda ako ?
Reakcia na: Isidor #63366:
keď to mesto len dnes poobede schválilo ?
Reakcia na: VLI #63363:
Predpokladám, že problém vznikol dodatočným vložením novovzniknutej zastávky Cassovar do systému. Možno to spôsobilo aj to, že je to len jednosmerná zastávka, ale keďže takých je v meste viacero a problémy to nerobí, asi to bude tá prvá možnosť.

Čo sa týka expresných liniek, tam by som až taký problém nevidel - už z ich charakteristiky (priamosť, prevádzka v špičkách) vyplýva, že slúžia na presun na väčšie vzdialenosti spravidla z periférie do centra po najkratšej trase, čím odľahčujú klasické linky. A teda málokto ich vyžije na krátku vzdialenosť. Klasických expresov (napr. linka 53 z pred asi štyroch alebo piatich rokov) ubudlo a mohli by byť nahradené úplne rozšírením zastávok na znamenie, znížením počtom liniek, navýšením spojov na nosných linkách a podobne.

Skôr je problém, že platnosť lístka sa pevne viaže na počet zastávok, čo je pri medzizastávkových vzdialenostiach 300 metrov až 3 kilometre doslova absurdnosť. A to sa ukážkovo prejavuje pri R/RA linkách. Obzvlášť zvláštne to vyznieva, ak si spomenieme, že zavedenie časovej tarify malo priniesť spravodlivejšiu tarifikáciu, než to bolo pri jednorázových neprestupných lístkoch. Už dávno som písal, že tento lístok by sa mal zrušiť a nahradiť neprestupným 10 minútovým.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.