Ohľadom spojenia po Watsonovej musím pochváliť atraktívny 5/6´ interval v špičkách. A čo sa týka linky 55, tak tam nie je problém zaviesť v pásmovej prevádzke spoje s jazdnou dobou 10´ v meste, ale z okrajových častí sa do centra musí jazdiť priamo, hoc aj súbežne s inými linkami. Tým narážam aj na linky 13/52 (ale aj ďalšie), ktoré sa neefektívne udržujú pri živote a namiesto nich sa škrtne polovica nočných víkendových spojov. ? Už dávno sa mohli linky 12, 13, 24, 25, 31, 52, 56 skrátiť z "valalov" po prvú električkovú/"mestskú" zastávku. Aj 55-ku by som od Tesca na Furču a 51-tku v celej dĺžke škrtol a ich vkm presunul na 71, 72/10. K 30-tke sa radšej nevyjadrujem.
Ďakujem
Isidor
Ale aspoň máme v Košiciach opäť ďalší unikát... ?