Reakcia na: Sarko #6213:
K spominanym usekom: Slucka pri Amfiku mala opodstatnenie-otacala sa tam bezna L7. Slucka pri Strojari mala opodstatnenie-otacala sa tam bezna linka(tusim L4).Mozno tvoje zmyslanie je mimo misu. ale urcite nie tych, co maju presadat z L19 a L27 na dalsie linky. A uz len prave preto by som ich tahal na koniec jazera, k OC Vazec, lebo idu po J.nabrezi,kde ako iste vies, nie je natiahnuta elektr. trat. Takze ak chces ist z Rovnikovej ku teplarni, mas na vyber siroku ponuku. Az L13 v hod.(30min) intervaloch. Fakt super, nie je dovod tahat dalsiu linku k OC Vazec, ktora pojde po J.nabrezi.
Pisal som o L9 a nie L7. L7 by koncila na Vazci, tam mas socialne priestory. L9 by mala na St.lokom. Dp ziadne relacie nezaujimaju, ani tvoje odborne pohlady do mapy. Fakt je ten, ze Jazero najviac doplaca na skrtenie dotacii. A nenakecas mi, ze DP by nebral do uvahy aj skratenie niektorych liniek od OC Vazec len ku Sp.nam.
Len na okraj. Kolko vyhybiek vymenil DP v obytnej casti za novsie, na vyssiu rychlost? Pokial sa ti vyhybka nerozpadne, nemas na nej vykolajenia kazdy tyzden, tak o vymene mozes len snivat.
Sarko
Amfiteáter je aj doteraz obratiskom pre R7, ale len v smere z Tr. SNP. Obratisko v smere z Čs. armády je využité naozaj max. raz ročne (zachádzanie L7 v začiatku jej existencie do vybudovania odbočky Čs. armády-Zimná sa dá považovať za výlukový stav).
Nehnevaj sa, ale motať do argumentácie autobusové linky v relácii z Južného nábr. je už úplne mimo misu. Alebo potiahneme L19 a 27 súbežne s električkami až na OC Važec a na úkor toho ešte viac znevýhodníme a obmedzíme električkovú trakciu? Pri navýšení vozokilometrov sa v danej trase dá obmedziť zodpovedajúci objem len tu.
Čo sa týka sociálneho zariadenia, to nie je len WC, ale napr. aj možnosť kde si môže vodič počas prestávky oddýchnuť a napr. najesť sa. Nech by si na Spišskom nám. ukončil akúkoľvek linku, zhoršíš vodičom podmienky o 50%, pričom L7 na Št. TU nemá žiadne zariadenie. Aj tak je o tom zbytočné uvažovať, pretože tu nejde o ktorúkoľvek linku ako takú, ale o reláciu, ktorá je v úseku OC Važec - OC Branisko vyťažená minimálne rovnomerne. Ale ako tak pozerám na mapu, okolie zastávok OC Važec a Rovníková (po cca 600x450 metrov) obsluhuje relatívne väčšie obývané územie, než zastávky Dneperská a OC Branisko (po cca 600x300 metrov).
Koľajové križovatky sa už tiež vyrábajú pre v=50 km/h a myslím, že aj tá naša (profil koľaje Ph37) pri Hoteli Strojár je od toho istého výrobcu ako výhybka (DT výhybkárna a mostárna, a.s. Prostějov), a teda s rovnakou konštrukčnou rýchlosťou.