Reakcia na: Dopravák #5497:
Akože ktorá vetva? Riadna kmeňová trasa L60 končí na Ťahanovských riadkoch. Viď CP - napr. aj na iMHD.Ale zbytočne naňho budeš čakať, lebo Ti nezastaví alebo ak aj zastaví, bude mať blbé komentáre.
Jedného dňa L60 napokon zrušia pre totálnu nevyužitosť. A na vine budú jej VODIČI, ktorí si z nej svojvoľne spravili vyhradenú dopravu.
Re #5512 Sarko: Nesúhlasím, dôvod, že autobus po Triede SNP nejazdí, nie je dôvodom na zrušenie zelenej vlny. My môžeme tranzitu odporúčať obchvat cez Nižné Kapustníky a Prešovskú, ale nikdy celkom nevylúčime jazdy cez Triedu SNP. A Terasa ako sídlisko určite lepšie znáša diaľkovú dopravu zo zelenou vlnou, ktorá zabezpečí, že tranzit pred semaformi nebrzdí a po naskočení zelenej sa znovu nerozbieha.
Re #5515 SHORTY - k prvému odstavcu: Pevne verím, že v tomto prípade je riešením úprava jazdných dôb a nie zrušenie preferencie

Sú to ale všetko veľmi zaujímavé veci. Priznám sa, že som si ani neuvedomil, že na toľkých miestach už preferencia ako-tak alebo celkom funguje.
Sarko
-CSS Nám. osloboditeľov
-CSS Štúrova-Moyzesova
-CSS Štúrova-Kuzmányho
-CSS Čs. armády-Kuzmányho
-CSS Hviezdoslavova-Moyzesova
-CSS Nám. MMM
Z toho vyplýva, že teoreticky takmer vôbec nie je preferovaná už len L2. To znamená, že celá Tr. SNP je spravená a je len logicky, že zastávky sú za križovatkou, ak by sa na svetlá nečakalo vôbec. Zastávky za križovatkou majú aj výhodu, že sa ľudia negrupujú pri označníku zastávky, ale sú rovnomernejšie rozmiestnení od konca nástupného ostrovčeka. Celý problém spustenia dynamickej zelenej padá na neochotný Magistrát, konkrétne Referát správy komunikácií. Tam stačí jednému človeku stlačiť tlačidlo na klávesnici a 75% električkovej siete na tom môže okamžite fungovať.
Za zmienku stojí aj informácia o výstavbe úplne nových CSS na týchto miestach s električkovou prevádzkou a samozrejme inštalovanou PP:
-CSS Moldavská cesta-Toryská
-CSS Čs. armády-Zimná
-CSS Alejová (peší prejazd pri SPŠ Hutníckej)