Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No, pocital som wsetko. Ano mal som na mysli wapowe wyhladawanie. Nuz a co sa tyka solarisow tak pocul som zaujimawe twrdenia. Ale najprw otazka. Kto je wyhradny zastupca dowozu solarisow? Menowite. Ako to ze dpmk place nema peniaze a pritom nakupuje nowe wozy? Historicke wozy niesu? A co tak ikarusi na linke 53? A wraky karosa na 55? A wozowy parka šace? Wed je to bieda. alebo sa mylim?
Reakcia na: Sarko #5210:
Ešte k tej 517. Dnes vykonávala posledný spoj na LR1z o 22:13 a až o 22:39 vystúpili poslední cestujúci. Vodič potom rovných 5 minút chodil po vozidle a okrem zatvárania okien asi kontroloval, či sú všetky nášivky s logom Dómu sv. Alžbety na sedadlách namieste. ? Potom na BUSE navolil zlý kód, pretože mu na displejoch vyhodilo: "VYHRADENÉ PRE DPMK". Ďalších 5 minút na tom "maturoval" a nakoniec to vzdal ponechaním loga DPMK a textu "DOPRAVNÝ PODNIK MESTA KOŠICE". O 22:49 sa po dvoch posunutiach na dvojkovej koľaji konečne odlepil a za pozornosti čakajúcich cestujúcich na riadne spoje sa pobral režijne do vozovne...
Včera a dnes som sa venoval dvom kolegom z Plzne, tak vyťahujem také postrehnuté 3 zaujímavosti:

- Mali sme šťastie na časté ručné prehadzovanie výmen, kvôli výlukovej L4 (Hotel Strojár), L5 (Žel. stanica), výlukovej L7 (Kuzmányho-Štúrova, Moldavská-Alejová), na rýchlodráhe (nové železničné výhybky v obratisku VA USS), ale napr. aj pri jazde 501 na trhanej L4, ktorá išla zo Strojára do Barce a odtiaľ do vozovne (výhybka smer Barca-Alejová nie je elmag. ovládaná). Nad týmto kolegovia len krútili hlavami, že u nich niečo také nie je možné... Niet sa čo čudovať, zvlášť, keď plzenské výhybky sú dnes ovládané rádiovým signálom a v spolupráci s BUSE sa o akékoľvek prehadzovanie vodič absolútne nemusí starať... Nedokázal som kolegom vysvetliť, prečo je problém navýšiť elektrické ovládanie o 5 výhybiek.

- O 10:00 sme z Amfiteátra vyrazili so 423 na L6, pričom nás o 10:02 míňala nízkopodlažná 517 na L9 v opačnom smere na Važec. Tak sme sa nepredvídavo rozhodli použiť L7 zo Zimnej a o 10:10 sme vyrazili cez Kuzmányho, Moldavskú a Alejovú na Važec. O 10:52 sme už boli pri Autocampingu a na naše obrovské prekvapenie sme nízkopodlažku opäť minuli. Až vtedy mi došlo, že 517 je vypravená na inom a negarantovanom poradí linky, pričom na garantovanom NP poradí o 11:02 z OC Važec šla provokačne vysokopodlažná 618+619. Vysvetliť, ako je niečo také možné, som im opäť nedokázal...

- Kolegovia z Plzne mali "požiadavku" previezť sa rýchlodráhou s každým typom vozidla - sólo T3, sólo T6, súprava T3, súprava T6 a KT8. V priebehu dvoch dní sme spravili 6 jázd. Najväčším prekvapením bola sólo T3 idúca o rovných 6 minút skôr voči CP, na rýchlodráhe s rýchlosťou 50 km/h a takmer celú cestu s vypnutým reverzom. Príjemným prekvapením bola 70 km/h rýchlosť KT8 a 75 km/h so súpravou T3, tu samozrejme opäť s prepínaním reverzu. Na zvedavé otázky, prečo sa to používa a ako to, že to nestrelí, nepečie a netrhá, som len pomykal plecami...
Reakcia na: Vladimír #5187:
V KE mas na 15metraku spotrebu 33 na 100km
Reakcia na: Dispecer #5197:
O com je rec sak mi nemame historicke autobusy
Reakcia na: Dispecer #5195:
A prečo práve na L14? Prečo nie na 13, 17, 20, 22, 23... veď to ani nemá zmysel všetko vypisovať. Takže ešte raz: Prečo práve na L14?
Reakcia na: tOOOOOOOx #5112:
Ale CSko ti ide dobre :))
Reakcia na: Nodes #5177:
Takže to vyzerá na B952.

Re #5192 PvvS: No ak to prepočítaš na kurz CZK, tak to vychádza 4,3 mil. Kč a naviac ide len o jeden kus (žiadna množstevná zľava). Koľko je obstarávacia cena jednej takejto Karosy trebárs v domovskej krajine?
Reakcia na: Furčan #5202:
Ja so mal na mysli z DPMK a.s. .
Reakcia na: tbus #5190:
3105 mam taky pocit, že nie je v KE...ask sa mýlim ma opravte ?
Reakcia na: Dispecer #5201:
prevedenie pre ČSAD-modra farba skladacie dvere, nemala ev.č. je z ČSAD
Reakcia na: Furčan #5200:
Áno a aké mala evidenčné číslo?????
Reakcia na: Dispecer #5197:
Hej aj RTO prevedenie pre ČSAD ale tak do 10 rokov.
Reakcia na: 5 #5198:
Chyba - Error: Prepáčte, pomýlil som sa.
Reakcia na: Dispecer #5196:
3528 + 3529 + 3530 + 3531 = 4 solarisy.
Kde je problém?
Ktoré autobusy sú historické vozidlá?????

Karosa ŠM 11: 176
Ikarus 280.08: ????
Karosa B 731 : ????
a iné ????? ?
Chyba - Error: Na fotografii ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=solurb15&no=52&id=27302aeef6f0f01f21 ) sú štyri Solarisy Urbino 15.

Opraviť: Text pod miniatúrou fotky v zozname ,, Nové Solarisy 3528 - 3531 " na ,, Nové Solarisy 3528 - 3532 " (fotka číslo 53).
Reakcia na: Vladimír #5194:
Karosa Irisbus Citybus 12m by sa mohla uplatniť na linke 14?????
Reakcia na: eMareq #5188:
Nooo.. veď my by sme ho vďačne vymenili za náš jediný Solaris.

Re #5192 PvvS: Vážne pochybujem, že by to bol City bus. Kúpa tohto vozidla by v podmienkach DPMK nemala žiadnu logiku.

BM: Overil som si priemernú spotrebu na 100 km NP 12m busov v podmienkach DPMP: SU12 má spotrebu 35 l, CB má spotrebu 36,5 l.
Reakcia na: BM #4922:
590bf je pri sou zeleznicnom, dnes pribudol druhy SAD oiem ho odfotit

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.