Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BM #5209:
Sorry, ale toto len ťažko prehltnem. Pri košických cestách, pri košických zápchach, pri košických rýchlostich, pri košickom štýle jazdy brzda/plyn máte VY NIŽŠIU spotrebu na 15m voze ako my na 12m voze?

Re #5211 Sarko: Nejde len o výhybky a pod. V dnešnej dobe je už nepochopiteľné, že sa ešte niekde prehadzujú kódy na displejoch ručne. Tam vodič nemá čo do toho rýpať. Po príchode na konečnú by sa mali displeje prepísať automaticky. Pri uvedomení si niektorých skutočností má niekedy človek chuť nad stavom košickej MHD úprimne plakať.

Re #5212 Jeff: To sú príliš pichľavé veci, aby som sa ich odvážil riešiť cez fórum. Otázky "Solaris-biznisu" radšej nechajme tak.
Reakcia na: Sarko #5210:
Sa Vam vozilo co? A ja v robote, no je toto nejaka spravodlivost? 🙂

Vcera vecer, si robil vodic na R3 s odchodom 22.25Z formulu od Ferrocentra po Stadion Lokomotivy + spat do vozovne. Za 5 minut pocitane od feraku sme boli na amfiteatri. A za dalsich tiez 5 uz bol na konecnej, nemusim pisat, ze si nadbehol dobrych 7-8 minut.
Pred chvilou pri kruhovom nbjazde na prepise 5102, 5103 a 6294 ;o)
Sarko:Takže o technických úpravách košických T3 nevieme stále nič?Skúšobná jazda podľa Jenkiho inštrukcií nebola?
No, pocital som wsetko. Ano mal som na mysli wapowe wyhladawanie. Nuz a co sa tyka solarisow tak pocul som zaujimawe twrdenia. Ale najprw otazka. Kto je wyhradny zastupca dowozu solarisow? Menowite. Ako to ze dpmk place nema peniaze a pritom nakupuje nowe wozy? Historicke wozy niesu? A co tak ikarusi na linke 53? A wraky karosa na 55? A wozowy parka šace? Wed je to bieda. alebo sa mylim?
Reakcia na: Sarko #5210:
Ešte k tej 517. Dnes vykonávala posledný spoj na LR1z o 22:13 a až o 22:39 vystúpili poslední cestujúci. Vodič potom rovných 5 minút chodil po vozidle a okrem zatvárania okien asi kontroloval, či sú všetky nášivky s logom Dómu sv. Alžbety na sedadlách namieste. ? Potom na BUSE navolil zlý kód, pretože mu na displejoch vyhodilo: "VYHRADENÉ PRE DPMK". Ďalších 5 minút na tom "maturoval" a nakoniec to vzdal ponechaním loga DPMK a textu "DOPRAVNÝ PODNIK MESTA KOŠICE". O 22:49 sa po dvoch posunutiach na dvojkovej koľaji konečne odlepil a za pozornosti čakajúcich cestujúcich na riadne spoje sa pobral režijne do vozovne...
Včera a dnes som sa venoval dvom kolegom z Plzne, tak vyťahujem také postrehnuté 3 zaujímavosti:

- Mali sme šťastie na časté ručné prehadzovanie výmen, kvôli výlukovej L4 (Hotel Strojár), L5 (Žel. stanica), výlukovej L7 (Kuzmányho-Štúrova, Moldavská-Alejová), na rýchlodráhe (nové železničné výhybky v obratisku VA USS), ale napr. aj pri jazde 501 na trhanej L4, ktorá išla zo Strojára do Barce a odtiaľ do vozovne (výhybka smer Barca-Alejová nie je elmag. ovládaná). Nad týmto kolegovia len krútili hlavami, že u nich niečo také nie je možné... Niet sa čo čudovať, zvlášť, keď plzenské výhybky sú dnes ovládané rádiovým signálom a v spolupráci s BUSE sa o akékoľvek prehadzovanie vodič absolútne nemusí starať... Nedokázal som kolegom vysvetliť, prečo je problém navýšiť elektrické ovládanie o 5 výhybiek.

- O 10:00 sme z Amfiteátra vyrazili so 423 na L6, pričom nás o 10:02 míňala nízkopodlažná 517 na L9 v opačnom smere na Važec. Tak sme sa nepredvídavo rozhodli použiť L7 zo Zimnej a o 10:10 sme vyrazili cez Kuzmányho, Moldavskú a Alejovú na Važec. O 10:52 sme už boli pri Autocampingu a na naše obrovské prekvapenie sme nízkopodlažku opäť minuli. Až vtedy mi došlo, že 517 je vypravená na inom a negarantovanom poradí linky, pričom na garantovanom NP poradí o 11:02 z OC Važec šla provokačne vysokopodlažná 618+619. Vysvetliť, ako je niečo také možné, som im opäť nedokázal...

- Kolegovia z Plzne mali "požiadavku" previezť sa rýchlodráhou s každým typom vozidla - sólo T3, sólo T6, súprava T3, súprava T6 a KT8. V priebehu dvoch dní sme spravili 6 jázd. Najväčším prekvapením bola sólo T3 idúca o rovných 6 minút skôr voči CP, na rýchlodráhe s rýchlosťou 50 km/h a takmer celú cestu s vypnutým reverzom. Príjemným prekvapením bola 70 km/h rýchlosť KT8 a 75 km/h so súpravou T3, tu samozrejme opäť s prepínaním reverzu. Na zvedavé otázky, prečo sa to používa a ako to, že to nestrelí, nepečie a netrhá, som len pomykal plecami...
Reakcia na: Vladimír #5187:
V KE mas na 15metraku spotrebu 33 na 100km
Reakcia na: Dispecer #5197:
O com je rec sak mi nemame historicke autobusy
Reakcia na: Dispecer #5195:
A prečo práve na L14? Prečo nie na 13, 17, 20, 22, 23... veď to ani nemá zmysel všetko vypisovať. Takže ešte raz: Prečo práve na L14?
Reakcia na: tOOOOOOOx #5112:
Ale CSko ti ide dobre :))
Reakcia na: Nodes #5177:
Takže to vyzerá na B952.

Re #5192 PvvS: No ak to prepočítaš na kurz CZK, tak to vychádza 4,3 mil. Kč a naviac ide len o jeden kus (žiadna množstevná zľava). Koľko je obstarávacia cena jednej takejto Karosy trebárs v domovskej krajine?
Reakcia na: Furčan #5202:
Ja so mal na mysli z DPMK a.s. .
Reakcia na: tbus #5190:
3105 mam taky pocit, že nie je v KE...ask sa mýlim ma opravte ?
Reakcia na: Dispecer #5201:
prevedenie pre ČSAD-modra farba skladacie dvere, nemala ev.č. je z ČSAD
Reakcia na: Furčan #5200:
Áno a aké mala evidenčné číslo?????
Reakcia na: Dispecer #5197:
Hej aj RTO prevedenie pre ČSAD ale tak do 10 rokov.
Reakcia na: 5 #5198:
Chyba - Error: Prepáčte, pomýlil som sa.
Reakcia na: Dispecer #5196:
3528 + 3529 + 3530 + 3531 = 4 solarisy.
Kde je problém?
Ktoré autobusy sú historické vozidlá?????

Karosa ŠM 11: 176
Ikarus 280.08: ????
Karosa B 731 : ????
a iné ????? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.