Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Uz davnejsie som si vsimol vyhybku pri zastavke "Valcovna US Steel" (v smere do mesta) a kolaj, veducu niekde do arealu. Teraz cumim na Google maps a ak cumim spravne, tak vedie krizom cez parkovisko (?) a potom sa napaja na zeleznicnu trat vnutri zavodu.

http://tinyurl.com/kolaj-uss

Viete niekto o tom nieco viac?
- naco to sluzi / sluzilo ?
- je to plne funkcne ?
- nakreslil som to spravne? (niektore useky som iba odhadol podla farby travnika... )
Reakcia na: pedro77 #50710:
aj tak vacsina cestujucich vystuuje az na NO ,to by bola povinna zachadzka a nasledne takmer zbytocne zdrzanie kazdeho spoja o niekolko minut
Reakcia na: eMareq #50708:
obidve tzv. "linky nasilu na stanicu" z thc 27 a z furce 17 su svojimi intervalmi smiesne.. tuto su riesenia dva:
1. vybudovat terminal vychod a viest tamad linky iduce z tahc,furce na NO
2. trochu dost krkolomne, linky z palackeho vojdu do arealu AS (nutna prestavba) a presmyknu sa okolo budovy AS na stanicne namestie a odtial na NO najlepsie po nejakej vyhradenej ceste(napr. po trati)
Reakcia na: Kari #50704:
noo, sa divim ze tam este nenamalovali naake ciary..
Reakcia na: Kari #50704:
Celá diskusia sa zvrtla ohľadom toho, že som si Ťahanovčanom dovolil upraviť trasu nenosnej - vyrovnávajúcej linky 27 z Európskej a Ázijskej triedy a dal ju priamo po Am. triede, kde dnes nič nechodí. Nie že im ju zobrať a nič im tam nedať. Že to s tým chodením od Palackého na AS nieje ružové, za to nemôže L10.

Re #50707 VLI: Nie všetci nechodia.
Reakcia na: eMareq #50703:
" ... Čo takto brať do úvahy návštevnosť nemocnice a je tam aj internát..."
Myslíš, že všetci návštevníci nemocnice prídu MHD ? Veď väčšinou si lístky kupujú tí, čo idú spojmi MHD, nie? Čiže treba brať do úvahy, koľko ľudí ide linkami MHD, nie tých čo idú do nemocnice.
Reakcia na: eMareq #50700:
#50484 ...pribeh o fujavici s palicou ?
Reakcia na: jt #50698:
Pešiu turistiku pri prestupovaní v takom plošne rozsiahlom dopravnom uzle ako je Námestie osloboditeľov, pri všetkých troch trakciách, sa odstrániť nedá. Napojenie koľají na Hlavnej investor Auparku nerieši, nerieši ani triangel a rekonštrukciu stávajúcich koľají Štúrova - Námestie osloboditeľov. A ešte otázka - kde chýbajú v riešenom úseku Štúrova - Námestie osloboditeľov BUS-pruhy ? A krátka koľajová splietka ? V DUR-ke bola v smere od Astórie navrhnutá plnohodnotná tretia koľaj v dĺžke 75m pre križovatkou, DPMK ju dal z riešenia vyhodiť....
Reakcia na: eMareq #50700:
Už nech tu konečne niekto napíše, kadiaľže vedie tá cestička z Palackého na stanicu. Teda pokiaľ nechcem pokojne prejsť okolo tabule, ktorá zakazuje prechod cez autobusku a nechcem sa pohybovať po ploche medzi niekedy šialene jazdiacimi autobusmi.
Reakcia na: VLI #50701:
Dôležitý je počet spojov? Čo takto brať do úvahy návštevnosť nemocnice a je tam aj internát. Toto miesto si ešte jeden automat zaslúži. A elektrina sa predsa dá zaviesť aj previsom cez stĺpy VO, ak nieje záujem / ochota rozkopávať vozovku / chodník(y).
Reakcia na: Yogi616 #50685:
T3 sa rozpadavaju. ?
Reakcia na: eMareq #50674:
Dá sa porovnať uzol NO s uzlom Nová nemocnica ? Myslím množstvo spojov a cestujúcich? Asi nie...
Ale je pravda, že automatov mohlo byť viac (aspoň o jeden).
A priviesť elektrinu a dohodnúť s nejakým súkromníkom odber nie je až také jednoduché.
Reakcia na: M1rcO_o #50678:
A L10 na Palackého nestojí? A odtiaľ sa nedá dôjsť na stanicu?
Reakcia na: d3k0 #50697:
Zle si to pochopil. ? Ja som myslel starú trasu linky 36, platnú do 2.8.2008. Tie chodili tak pekne naraz za sebou ako husi. ?
Reakcia na: d3k0 #50696:
Tie zastávky sú jasné, ja som tu už dávno písal, že projekt taký ako je, vôbec neodstraňuje prestupnú turistiku na námestí, čo je chyba. Pri investícii takýchto rozmerov malo byť samozrejmé, že zastávky sa združia čo najviac je to možné. Pri intenzitách, ktoré tam sú by boli spoločné zastávky asi nereálne, paralelné však byť môžu (preto som písal aj o zastávke na úrovni súčasnej v smere na stanicu aj v opačnom smere).

S tými odbočeniami na Hlavnú súhlasím, hoci všetky na všetky smery asi nebudú.

Vecí, ktoré by sa dali urobiť lepšie, nie len polovičato, ako sa to plánuje je ale viac (chýbajúce BUS pruhy, príliš krátka koľajová spleť a pod.)
Reakcia na: eMareq #50669:
A ze ako vznikaju dezinterpretacie... 34 a 36 mali byt nadvazne linky, nie subezne linky. Preto rozdiel v odchodoch 2-3 nie je zlym prekladom, ale dobrou nadvaznostou... Preto poznamka o "dlhej chvile nic" nie je namieste 🙂
Reakcia na: jt #50688:
Pre vysvetlenie: Cielom poziadaviek ohladom A/TBUS a E zastavky pred Dargovom bolo mat co najblizsie pri sebe vsetky zastavky, aby bolo mozne prestupovat bez nejakych chodeckych vykonov ci casovych strat. Navyse vyhladovo ma byt pesia zona aj pred Dargovom, takze by sa tam malo prechadzat lahsie.

Co sa tyka riesenia kolajovej krizovatky na NO - z projektu vyplyva nejaky rozsah, co sa planuje realizovat - konkretne vsetky mozne odbocenia okrem priameho spojenia Hlavna - Juzna trieda. Podla nasho nazoru je vsak prave tento smer prioritnejsi nez smery Hlavna - Sturova a Hlavna - Senny trh. Iste, potesilo by aj to (nikde sa ani vo vyjadreni nepise, ze to nechceme), ale ak je nejaky budget, tak by sa najskor mali realizovat potrebnejsie casti, potom tie menej podstatne.
Reakcia na: TA #50692:
Napojenie sever - juh je podmienka, ktorú si podnik kladie v pripomienkach. Čiže to sa požaduje a má byť splnené, napojenie východ/západ môže ustúpiť tejto priorite. Ale nemuselo by.
Reakcia na: Peter55 #50691:
Z praktického hľadiska mi je to jasné. Len nie je mi celkom jasné, prečo sa to požaduje za každú cenu. Ak už vypustiť niektorý smer, tak nie obe odbočenia z Hlavnej ale len jedno. Nenapadá mi prečo by nemohli existovať odbočenia na všetky smery. Bolo by potrebné vybudovať ešte jednu splietku, alebo mať dve výhybky za sebou, ale dá sa to (pri tak veľkej investícii by to bola zanedbateľná čiastka).

A reálne využitie? Obnovenie malého mestského okruhu. Ak už nie klasickou linkou, tak by to bola vhodná trasa pre historickú električku ako stálu atrakciu. Inde vo svete sa dokonca stavajú repliky historických vozňov pre takéto linky, u nás sa nechávajú pôvodné historické vozne hniť na koľaji smrti...
Reakcia na: TA #50692:
Ja neviem ako ostatní, skôr ten nezáujem cítim na magistráte, ako v DP... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.