Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #50692:
Ja neviem ako ostatní, skôr ten nezáujem cítim na magistráte, ako v DP... ?
Reakcia na: jt #50688:
je tam uvedené, aby aspoň v smere sever - juh bola napojená Hlavná ulica. Teda ak sa nezriadi takto, potom asi ani v smere na východ či západ.
Absolútna preferencia pri nezáujme DPMK o ED prekvapuje i mňa.
Reakcia na: jt #50690:
Viac sa využije smer na Jazero a barcu, kto by išiel z Hlavnej na stnaicu alebo na Kuzmanyho? Niekto ano ale uričte nie toľko ludi ako na Jazero.
Reakcia na: Peter55 #50689:
Presne na to, načo sa využívala aj kedysi.
Reakcia na: jt #50688:
A načo by nam bola vyhybka z Hlavnej na stnaicu alebo k domu umenia?
Košický samosprávny kraj, ako príslušný stavebný úrad (...) povoľuje (...) stavbu "Nákupno-zábavné centrum AUPARK KOŠICE"... http://www.vucke.sk/APIR/clanky/Documents/Povolenie_AUPARK.pdf (PDF, 3,5 MB)

strana 5:

Účastník konania Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, Košice vzniesol pripomienky, námietky k projektovej dokumentácii stavby...:
1. Zastávka "Námestie oslobodediteľov", stanovištia smer Dom umenia - ostrovčeky nie je potrebné rozširovať nad minimálnu šírku podľa STN, dôležitejšie je vytvoriť podmienky pre paralelnú autobusovú zastávku,
(...)
4. naďalej požadujeme vytvorenie koľajovej splietky pred križovatkou na Námestí oslobodediteľov aj zo smeru od Domu umenia,
5. naďalej požadujeme také riešenie koľaje a výhybiek v smere od Južnej triedy, ktoré by v budúcnosti v prípade obnovenia električkovej trate na Hlavnej ulici nevylúčilo premávku v priamom smere Hlavná - Južná trieda a späť (aj za cenu prípadného neobnovenia odbočenia Hlavná - Štúrova alebo Hlavná - Senný trh),
6. v križovatkách električkovej trate s miestnymi komunikáciami (Senný trh, Južná trieda, Štúrova - Mojmírova) požadujeme, aby z dopravného značenia vyplývala prednosť električkovej dopravy pred ostatnou dopravou.

Na ústnom pojednávaní dňa 23. 10. 2009 DPMK, a. s. doplnil svoje stanovisko o tieto pripomienky:
7. vo všetkých cestnou signalizáciou riadených križovatkách s účasťou električkovej dopravy požadujeme dynamickú absolútnu preferenciu električkovej dopravy,
8. na Štúrovej ulici v smere od Domu umenia požadujeme pred križovatkou s Hlavnou ul. zriadenie nástupišťa električiek v dĺžke 48 m,
(...)


Body 4 a 8 asi mierne kolidujú, ale asi to nie je neprekonateľný problém. Čo ma ale prekvapilo, je, že pred Dargovom má byť ďalšia autobusová zastávka. Logicky by mala byť aj paralelná električková na úrovni súčasnej autobusovej. Tá požadovaná preferencia ma tiež prekvapila. Celkovo ale, aspoň čiastočne, zvíťazil zdravý rozum, až som prekvapený. Len nerozumiem požiadavke mať za každú cenu priame spojenie Južná trieda - Hlavná.
Reakcia na: eMareq #50669:
reinkarnácia L 36 je reálna hrozba či len niekoho tajné prianie ❓
Reakcia na: VLI #50672:
mohli by to skúsiť vyriešiť solárnou energiou. Ešte by mali aj + za využívanie obnoviteľného energetického zdroja.
Reakcia na: Nodes #50684:
cudzie teleso (súčiastka z T3) v žliabku ?
Reakcia na: Dimi #50682:
Zase sa spontanne prehodila vyhybka?
Reakcia na: M1rcO_o #50678:
je zbytocne diskutovat o tom ktora linka kam, tu ked sa nepostavia niektore stavby, nikdy sa nebude dat spravit efktivne LV..
Ajeje, nieco sa nam vykolajilo dneska zas... 🙂
Reakcia na: Peter55 #50673:
Asi ťažko, keď VO resp. citylighty v prístreškoch svietia iba v noci, automat potrebuje byť pod prúdom nonstop 24 hodín.
Reakcia na: tbus #50677:
Reakcia na seba nenechala dlho čakať. ?

Re #50668 Dimi: Kto z predstavenstva bude hrať čerta? ☺
Reakcia na: M1rcO_o #50678:
vlastne 34 zhora 🙂
Reakcia na: eMareq #50669:
na to, že sa v doprave vyznáš, si trepol poriadnú hlúposť. 27 ťahať po americkej je hlúposť do neba volajúca. To že väčšia polka sídliska by nemala priamy spoj na železnicu aj nie je podstatné, že ?
Keď už tak veľmi chceš zredukovať, tak skôr dať 18 spodom... a 24 zhora.
Reakcia na: eMareq #50669:
ale horna cast sidliska by potom protestovala, ze nema priamy spoj na stanicu ?
Reakcia na: RDZ 50 #50665:
336 ostane ?
Reakcia na: eMareq #50674:
nedá sa... nejde... nechce sa... ale je to aj tak pokrok oproti tomu multifunkcnemu v strede sidliska ?
Reakcia na: VLI #50671:
Ale no. Na NO boli automaty v oboch smeroch a tiež je tam veľa zastávok - pred Slovanom, Dargovom a smer Palackého. Tam problém evidentne nebol aj s elektrinou. Neverím, že sa nedá zakúpiť ďalší (viac) a ten/tie umiestniť aj ku zastávkam na Tr. SNP.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.