Reakcia na: AutobusovyManik #47853:
Ťahanovce sa stavali v druhej polovici osemdesiatych rokov, teda už počas výrazného útlmu dovtedajšej extrémnej expanzie mesta, dokončovali sa dokonca až po Nežnej revolúcii, čiže po páde totalitného režimu. Od začiatkov výstavby sa pre toto sídlisko plánovala električková trať. Zatiaľ čo Furča sa postavila skôr, keď naplno prebiehala masívna výstavba v meste, bez nejakého riešenia električiek, či trolejbusov. Myslelo sa iba na hlavnú štvorprúdovú zbernú komunikáciu.Trolejové vedenie sa začalo plánovať ešte počas socializmu, reálne sa aj začala budovať na konci 80-tych rokov, no práve politický prevrat zdržal jeho výstavbu a tak k sprevádzkovaniu došlo až po rozdelení štátu.
Tak teraz nám tu všetkým vysvetli, ako mohli práve Ťahanovce doplatiť na "totalitný režim a urbanistickú zástavbu tým, že sa tam nedá zaviesť iná trakcia ako autobusová".
jt
Trolejbusy treba využívať maximálne ako je to možné. Teoreticky je možné vypravovať spoj každé 2,5 minúty, čiže terajší stav je taký, že možnosti tbusov sú využité približne na 50%... Spojenie cez Sečovskú ale rozhodne toto sídlisko potrebuje a spoliehať sa iba na trolejbusy by bolo možné vtedy, ak by sa vybudovalo vedenie aj na Sečovskej. Čiže teraz tam autobusy potrebné sú. Ale ani náhodou nie cez severný výjazd cez Tri brody.