Reakcia na: balky #4770:
vravíš, že aj na Americkej triede žijú ľudia, ale keď si to tak vezmeš, tak pod hlavnou cestou nie je nič, skutočne nič na obývanie a nad cestou je možno sto metrov široký miniparčík, za ktorým je ulica Budapeštianska a ešte pred ňou vežiaky Americkej triedy. zastávka Sofijská je však priamo pod týmito vežiakmi a teda omnoho dostupnejšia ako zastávka Kostol, to isté platí pre celý prvý blok Budapeštianskej ulice. zastávka Kostol teda obsluhuje z väčšej časti neobývané územie, je teda neefektívna. snáď má význam ako výstupná zastávka, ale rozdelenie dopravy na Ťahanovciach na dva nevyvážené ťahy je nešťastné


eMareq
L53 prepaja Tahanovce s Tahanovcami (vzdialenost jednej konecnej od druhej je 5 zastavok) cez NO. Za taznu linku povazujem L27 a L34 na nich by som pridaval intervaly.
Naviac z L53 by sa stala asi uz len obycajna linka a neplnila by "expresne vlastnosti" - na to bola urcena. Zrejme by musela stat na kazdej zastavke.
Siet nocakov sa mne zda ako dobra i ked Kuzmanyho nieje obsluhovana (kedysi to robila L104, ktora stavala pri Hl. poste - samostatna zastavka)
Na juznej triede nocak je - L103.
To s tou L9 - stacilo ak by sa obnovila L1 (ktora mala taku trasu ako spominas) naviac ak by to tak bolo, vnieslo by to len chaos do CP. Denna L9 po starej trase a nova uplne inaksie. - Zamietam jednak aj L6 aj L9. Preco je pisane vyssie.
Tolko moje nazory.