K tej L35, 36 a spol.
Neviem, či už si to niekto všimol, ale v špičke ide z Mieru na sídl. Ťahanovce viacej spojov na Americkú ako na Ázijskú.
Keď spočítam počet spojov za hodinu, tak:
- na Ázijskú ide 3 x L27, 3 x L34 = 6 spojov/hod.
- na Americkú 3 x L35, 3 x L36, 4 x L53 = 10 spojov/hod. (!!!)
Čiže súčasný stav určite nie je v poriadku a bolo by potrebné niečo tam zmeniť, lebo takto je to úplne postavené na hlavu.
Neviem, či už si to niekto všimol, ale v špičke ide z Mieru na sídl. Ťahanovce viacej spojov na Americkú ako na Ázijskú.
Keď spočítam počet spojov za hodinu, tak:
- na Ázijskú ide 3 x L27, 3 x L34 = 6 spojov/hod.
- na Americkú 3 x L35, 3 x L36, 4 x L53 = 10 spojov/hod. (!!!)
Čiže súčasný stav určite nie je v poriadku a bolo by potrebné niečo tam zmeniť, lebo takto je to úplne postavené na hlavu.
eMareq
L53 prepaja Tahanovce s Tahanovcami (vzdialenost jednej konecnej od druhej je 5 zastavok) cez NO. Za taznu linku povazujem L27 a L34 na nich by som pridaval intervaly.
Naviac z L53 by sa stala asi uz len obycajna linka a neplnila by "expresne vlastnosti" - na to bola urcena. Zrejme by musela stat na kazdej zastavke.
Siet nocakov sa mne zda ako dobra i ked Kuzmanyho nieje obsluhovana (kedysi to robila L104, ktora stavala pri Hl. poste - samostatna zastavka)
Na juznej triede nocak je - L103.
To s tou L9 - stacilo ak by sa obnovila L1 (ktora mala taku trasu ako spominas) naviac ak by to tak bolo, vnieslo by to len chaos do CP. Denna L9 po starej trase a nova uplne inaksie. - Zamietam jednak aj L6 aj L9. Preco je pisane vyssie.
Tolko moje nazory.