Reply on: Peter #4778:
No podiel na "zachrane" 234, 246 maju jednoznacne pracovnici DP - nieje co riesit.~> Vladimir
a) = c) zvysenim intervalu na L34 na 20 minut, aj ked sa tym uplne narusi 30 minutovy interval inych spojov.
b) to vyplyva z bodov a, c. Myslim, ze na L34 je potrebny minimalne 20 minutovy interval.
Nakoniec s tou L17 sa to da aj v stavajucom case od Mikoviniho po L IX - otocka to cini 5 minut. Je to tak velmi na hrane.
Ja si myslim, ze to nieje zle riesenie. Konecna by mohla byt pri Klastore, viedla by cez Klimkovicovu a Janigovu.
)
Vladimír
Nerozumel som presne nasledujúcej vete: "Lenze neda sa to, to by L71 a L72 jazdili za sebou bud v 5 alebo 10 min.zavese." A stále tomu nerozumiem. Prečo by sa to nemalo dať a prečo by jazdili za sebou buď 5 alebo 10 min. závese? Ak chceš na trati KVP - Furča zaviesť 5 min. interval, treba dať L71 a 72 na preložený 10 min. interval...
Re #4761 mišo: Ojojóóój... A koľko ich je zbytočných. Určite nielen L36. Tiež patrí k tým, ktoré mi pijú krv. Ale obávam sa, že súčasný stav linkového vedenia autobusov v Košiciach je nereformovateľný, t.j. treba linky zostaviť na novo. Požiadavky sú jasné -> liniek čo najmenej, intervaly medzi spojmi čo nakratšie.
Nočná električková doprava. Možno by som nemal byť taký nezáživný realista, ale keď si aj odmyslím veci ako napr. hluk, stále mi ostáva neekonomickosť riešenia v tom, koľko električkových vozňov by som potreboval na zabezpečenie 60 min. intervalu na nimi obsluhovanom území. Realita je taká, že súčasné "vymetacie" autobusy 101, 103, 105 najlepšie obslúžia územie za súčasných najnižších nákladoch.
Re #4763 eMareq: L36 premáva po Americkej preto, lebo keď zrušili L17 a nahradili ju L36 po Ázijskej, cestujúca verejnosť sa iša rozpučiť od hnevu, že berú priamy mimošpičkový spoj po Americkej. Po tomto tlaku prehodili L36 na Americkú triedu a potiahli ju na Madridskú. Môj názor? Po Americkej triede mimo špičky priame spoje netreba.
L35 by som určite nezexpresňoval. Ktoré zastávky by si vyhodil? Sokolovskú, Pri hati a HyperTesco? To je smiešna úspora, čo spôsobí ešte menšiu vyťaženosť linky. O vyrazení zastávky Obchodná akadémia Ti nedovolím ani uvažovať - už to je chyba, že L55 tam nestojí a pekne sa to odráža na nerozovnováhe záťaže na L18 vs. 55.
Akože Kuzmányho nie je v noci obslúžená? Pri hlavnej pošte stojí L105.