Reply on: balky #4770:
vravíš, že aj na Americkej triede žijú ľudia, ale keď si to tak vezmeš, tak pod hlavnou cestou nie je nič, skutočne nič na obývanie a nad cestou je možno sto metrov široký miniparčík, za ktorým je ulica Budapeštianska a ešte pred ňou vežiaky Americkej triedy. zastávka Sofijská je však priamo pod týmito vežiakmi a teda omnoho dostupnejšia ako zastávka Kostol, to isté platí pre celý prvý blok Budapeštianskej ulice. zastávka Kostol teda obsluhuje z väčšej časti neobývané územie, je teda neefektívna. snáď má význam ako výstupná zastávka, ale rozdelenie dopravy na Ťahanovciach na dva nevyvážené ťahy je nešťastné
mišo
- nie je 36 zbytočná linka ? nestačilo by zahustiť 34 ?
- mohla by sa 53 stať dajakou ťažnou linkou ťahanoviec ? premávala by celý deň aj cez víkendy. aj jej cestovný poriadok by bol zhustenejší na úkor niektorých iných ťahanovských liniek
- aké náklady je potrebné vynaložiť na sieť nočných električiek ? teda sieť. stačili by možno dve linky - nočná 6 a upravená nočná 9, ktorá by sa pri vss moste pustila na južnú triedu a na komenského by sa prepravila cez kuzmánku
- neexistujú nejaké náhradné riešenia liniek dopravy tuna v Košiciach ? na vašej stránke som našiel iba jedno jediné. myslím, že určite vzniklo plno dobrých nápadov o ktorých by stálo diskutovať
ďakujem za akúkoľvek odpoveď. budem sa pýtať viacej