Reply on: Peter #4778:
No podiel na "zachrane" 234, 246 maju jednoznacne pracovnici DP - nieje co riesit.~> Vladimir
a) = c) zvysenim intervalu na L34 na 20 minut, aj ked sa tym uplne narusi 30 minutovy interval inych spojov.
b) to vyplyva z bodov a, c. Myslim, ze na L34 je potrebny minimalne 20 minutovy interval.
Nakoniec s tou L17 sa to da aj v stavajucom case od Mikoviniho po L IX - otocka to cini 5 minut. Je to tak velmi na hrane.
Ja si myslim, ze to nieje zle riesenie. Konecna by mohla byt pri Klastore, viedla by cez Klimkovicovu a Janigovu.
)
eMareq
L53 prepaja Tahanovce s Tahanovcami (vzdialenost jednej konecnej od druhej je 5 zastavok) cez NO. Za taznu linku povazujem L27 a L34 na nich by som pridaval intervaly.
Naviac z L53 by sa stala asi uz len obycajna linka a neplnila by "expresne vlastnosti" - na to bola urcena. Zrejme by musela stat na kazdej zastavke.
Siet nocakov sa mne zda ako dobra i ked Kuzmanyho nieje obsluhovana (kedysi to robila L104, ktora stavala pri Hl. poste - samostatna zastavka)
Na juznej triede nocak je - L103.
To s tou L9 - stacilo ak by sa obnovila L1 (ktora mala taku trasu ako spominas) naviac ak by to tak bolo, vnieslo by to len chaos do CP. Denna L9 po starej trase a nova uplne inaksie. - Zamietam jednak aj L6 aj L9. Preco je pisane vyssie.
Tolko moje nazory.