Sam vidis, kolko toho mohol DP mat, lenze o tom sa radsej mlci (i v novinach), ako by sa malo vrhat zle svetlo na DP. Tak sa radsej mlci a vychvaluje sa dovozom jednotky.
L35 s L36 su si navzajom konkurencne linky. Jedna (L35) ponuka rychlejsiu alternativu a je len spickova (z nej by som vedel urobit zrychleny spoj s povyhadzovanim niektorych zastavok). I tak zostava otaznikom, preco DP prevadzkuje L36 po dolnej vetve a nie po hornej ako kedysi.
L53 prepaja Tahanovce s Tahanovcami (vzdialenost jednej konecnej od druhej je 5 zastavok) cez NO. Za taznu linku povazujem L27 a L34 na nich by som pridaval intervaly.
Naviac z L53 by sa stala asi uz len obycajna linka a neplnila by "expresne vlastnosti" - na to bola urcena. Zrejme by musela stat na kazdej zastavke.
Siet nocakov sa mne zda ako dobra i ked Kuzmanyho nieje obsluhovana (kedysi to robila L104, ktora stavala pri Hl. poste - samostatna zastavka)
Na juznej triede nocak je - L103.
To s tou L9 - stacilo ak by sa obnovila L1 (ktora mala taku trasu ako spominas) naviac ak by to tak bolo, vnieslo by to len chaos do CP. Denna L9 po starej trase a nova uplne inaksie. - Zamietam jednak aj L6 aj L9. Preco je pisane vyssie.
Diggi: Hej, už viem, fotil som toho dotyčného, ako s istou KT8 prechádza vedľa 521.
Na 246 som natrel texty ja sám, na 234 dnešný riaditeľ PKD. Oba vozy už boli predtým miernym tempom rozoberané, nie však ničené. Po objavení nápisov sa okrem rozoberania použiteľných dielov objavil aj úmyselný vandalizmus - rozbité boli aj zvyšné sklené výplne, pokrivené plechy, odrezané káble a madlá a podobne. 234 bola pritom odstavená v hale po čerstvo ukončenej prehliadke a mala ísť potom na "cintorín" vedľa 2, 12 a 203. Ale vyhodiť niečo také na koľaj smrti... Čo na to povedať...
fajne. celé dve hodiny som čítal toto fórum (asi 26 strán) a konečne som našiel ľudí, ktorí by mohli vedieť zmysluplne odpovedať na milijóny mojich otázok.
- nie je 36 zbytočná linka ? nestačilo by zahustiť 34 ?
- mohla by sa 53 stať dajakou ťažnou linkou ťahanoviec ? premávala by celý deň aj cez víkendy. aj jej cestovný poriadok by bol zhustenejší na úkor niektorých iných ťahanovských liniek
- aké náklady je potrebné vynaložiť na sieť nočných električiek ? teda sieť. stačili by možno dve linky - nočná 6 a upravená nočná 9, ktorá by sa pri vss moste pustila na južnú triedu a na komenského by sa prepravila cez kuzmánku
- neexistujú nejaké náhradné riešenia liniek dopravy tuna v Košiciach ? na vašej stránke som našiel iba jedno jediné. myslím, že určite vzniklo plno dobrých nápadov o ktorých by stálo diskutovať
ďakujem za akúkoľvek odpoveď. budem sa pýtať viacej
Podla toho co viem od Sarka tak 246 rozobrali dielensky pracovnici potom ako sa tam nastriekalo urcene pre muzeum, dobre hovorim? Preto aj odstavene vozy zacali zamykat do haly.
Sarko > Co myslis, kto Ta tam mohol vidiet, zaspominaj. ?
Dostalo sa mi do ruk nove cislo DM, iba spomeniem prevadzku T3R.EV s vlecnakom VV60 v Ostrave. Celkom uhladna suprava. Konkretne sa jednalo o 1301 (T3) + 301 (vlek). Vlecnak je dvojdverovy.
Ved to bolo LEN ako zaujimavost. Svojho casu si tu aj Ty spisal CP L6 z roku 1972. No ja by som tie CP i tu rad hodil, ale musel by vyjst z tadialto druhy krok (prvy som spravil: ponuka). Nieje toho malo, vierohodne su niektore obsahuju aj kuriozne informacie, bud nespravny smer zastavky alebo nespravny cas.
Comu z druheho odstavca si nerozumel? Skusim uz vopred odpovedat.
5 minutovy, mimospickovy interval bol na Tr. SNP zostaveny pomocou liniek 5, 6, 9. Mne sa zdal ako velke lakadlo u trolejbusov pocas spicky - aj autobusy by dostali velkeho konkurenta, lenze neda sa to zariadit.
Jedno info pre priaznivcov električiek .
DP Liberec zakúpil jeden kus (zatial) KT4D myslím z Gery (?), voz má byť upravený ako vyhliadkový, proste pre špeciálne jazdy. Pokial je z Gery tak zrejme na 1000mm.
Uvítam upresnenia.
Je to prvýkrát, čo tento typ bude na území ČR prevádzkovaný s cestujúcimi.
521 je už pokrstená, cca o 15:30 do nej narazil Renault Mégane pri odbočovaní o 180' na Tr. SNP pred zastávkou Kino Družba v smere na Amfiteáter... Škoda na aute cca 100.000, škoda na električke cca 10.000 Sk. Zdržanie cca 30 min. 521 ide práve manipulačne do vozovne z amfiteátra.
Sarko : Iné ako košické fotky musíš adresovať do Blavy na transport, tuším update vždy v nedeľu. Pokiaľ viem mal by si ich mať pripravené t.j. zmenšené + názov fotky+ popis + autor a dátum. Teda klasický update.
No veď som to aj poslal znova, ale nič sa nedeje. Ja to pošlem ešte raz. Takže fotky z "vytrolejenia" pošlem tentoraz obom a potom už len Diggimu. Tebe môžem potom raz za čas napáliť nejaké to CD.
V Brne nafotil ex košické KT8 so super pohľadmi, takže bude sa na čo tešiť. V Brne som inak za 5 dní "nechal" takmer celú tisícku záberov a mám ucelenú zbierku aktuálnych fotografií najmä električiek a trolejbusov, čo by chcelo tiež zverejniť.
Re #4739 Diggi:
Hej, tá fotka z Alpinky je dobrá, dal som jej pracovný názov "Diggi s úsmevom do EÚ" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mišo
- nie je 36 zbytočná linka ? nestačilo by zahustiť 34 ?
- mohla by sa 53 stať dajakou ťažnou linkou ťahanoviec ? premávala by celý deň aj cez víkendy. aj jej cestovný poriadok by bol zhustenejší na úkor niektorých iných ťahanovských liniek
- aké náklady je potrebné vynaložiť na sieť nočných električiek ? teda sieť. stačili by možno dve linky - nočná 6 a upravená nočná 9, ktorá by sa pri vss moste pustila na južnú triedu a na komenského by sa prepravila cez kuzmánku
- neexistujú nejaké náhradné riešenia liniek dopravy tuna v Košiciach ? na vašej stránke som našiel iba jedno jediné. myslím, že určite vzniklo plno dobrých nápadov o ktorých by stálo diskutovať
ďakujem za akúkoľvek odpoveď. budem sa pýtať viacej