re 4437 a 4438...noo,v Atenach su 3 linky metra a stale sa dostavavaju...elektricka je tam jedna a vedie od Pirea - hlavny atensky pristav do arealu vodnych sportov,stale okolo mora do jednej vacsej stvrti a konci to pri tom areali,kde budu kajakari a tieto veci..noo trolejov je tam uz aj teraz do bludu a vedu dost daleko od centra...celkom pekna siet
Takže som zhliadol fotografie z miesta nehody bývalej košickej #504. Nehoda je spôsobom úplne identická ako tá v Bratislave zo dňa 17.5., keď K2 narazila do kamióna (http://localnet.sk/nehoda/ ). V Brne je rozdiel len ten, že sa jedná o KT8, ktorej brzdná vzdialenosť je určite lepšia a narazení do autobusu Scania Irizar poľského dopravcu Polmar. Ide pravdepodobne o nepozornosť vodiča KT8, ktorý narazil do vľavo a o 180° sa otáčajúceho autobusu. Kým na robustnom a vysokom autobuse sa len trochu pokrivil plech, na KT8 došlo k pretrhnutiu pravého stĺpika v spodnej časti okna (medzi vetracou časťou okna a dverami). Kým ako #504 celé roky pokojne odpočívala vo vozovni DPMK, ako 1738 nemala v Brne odjazdený ešte ani prvý rok...
Zatra o 7:00 začne prevoz troch článkov KT8D5 #512 do Krnova na rekonštrukciu na typ KT8D5.RN2! Články by už klasicky mali previezť dve T6A5 po trase DPMK - kruhový objazd - Valcovne USS - VA USS - Valcovne USS - vlečková koľaj USS.
Takže ide KT8, o ktorom som 100%-ne predpokladal, že bude ako najbližšie "na rane".
Ďalšia info prostredníctvom SMS od veľkého brata Moraváka :
"Zdravím bratia Slováci! Máme od 15.5. 1738 ex 504 po karambolu. Střet s autobusem. Na první pohled nic moc, zmáčklé čelo, rozbité okno a upadený sloupek u dveří, ale prý při tom nárazu došlo k popraskání příčníku pod vozem! To dlouho nejezdila..."
Doplnim, ze do Aten bude dodanych 142 trolejbusov Neoplan Centroliner N 6221, ktore budu vybavene pomocnym dieselovym motorom. ( zdroj: Stop c. 10/2004 )
Nekonkretizoval som, o ktoré ev.č. pôjde, takže s odstavovaním to bude podľa nabehaných km. Nepredpokladám, že bude DP chcieť predať niektoré T3 z roku 1986 (od 376), avšak prevádzkovaných T3 bez prehliadky je už len 10. Pokiaľ sú ešte T3-ky odstavené na km pojazdné, tak môže ísť aj o nich (338, 340, 344, 360 a 366). Zo zvyšných existujúcich nepojazdných je tiež ešte 10 vozidiel+už vyradené #365 po DN.
Zaujimava je este jedna pasaz: "Pokiaľ by sa našiel niekto, kto má kontakty v zahraničí, naše električky, pretože všetky sú pojazdné, by pokojne mohli voziť cestujúcich napríklad v Grécku." - Uz vidim ako sa Greci biju o nase 20 rocne T3 a hodlaju s nimi zachranovat ich MHD v case LOH ?. Lepsi priklad si nemohla redaktorka zobrat. ?
Prakticky o kupu sa moze prihlasit ktokolvek aj fyzicka osoba. Nou kupena elektricka moze skoncit trebars ako "chatka" (priklad v Trebejove). Alebo si ju rozobrat, kedze jazdit s nou moct nebude.
~> Vladimir - to trojzastavkove RA (VA VSZ - VALCOVNA - ZEL. STANICA), opravim odchody z VA VSZ.
Pracovne dni: 22.23, Volne dni: 6.23; 14.23; 22.23. Jazdny cas bol 22 minut
R1: (premavala so Z, cez volne dni trvale so Z)
pracovne dni:
22.00Z, 22.20Z
23.00Z
Doplnujuca otazka. Pises, ze s apo 375 este tento rok vyradia, ked ich podnik nepreda. Ale po VP su 364, 367, 348+347, 356+357, 362+363 ( neviem, ci som daco nezabudol ). To maju vyradit resp. ponukat na odpredaj tieto sprehliadkovane vozidla? Pokial viem, pre tento rok su urcene na odstavenie 351+350, 369+368, 370+371 az po 374+375. Ci sa nieco zmenilo?
Počítal som so Shortym tie polochcipky ("B"-čka) a napočítali sme tieto T3: 347, 350, 352, 357, 363, 368, 371, 373, 375, 377, 379, 381, 383, 385, 391, 393, 395, 399, 405, 411, 413, 414, 416 a 422. To jest 24 vozidiel. Ev.č. 405 sa myslím už spojazdňuje a postupne to bude pokračovať od najvyšších ev.č. po tie nižšie, spolu ešte na cca 15-tich vozidlách. Zvyšné, po #375 sa už spojazdňovať nebudú. Ak ich DPMK nepredá, tak sa ešte asi tento rok vyradia.
Jasné, ale tie DP, ktoré tak spravili, majú nedostatok vozidiel. KE ich majú nadbytok, preto sa to zatiaľ ešte "neoplatí". Tie nepojazdné T3 by mohli poslúžiť pre DP, ktoré by od DPMK odkúpili tieto T3 iba "papierovo".
A ked maju tolko nepojazdnych T3, ktore su este stale v stave, preco si neobjednaju novostavbu v Krnove a neprehlasia to za absolutnu rekonstrukciu (povodna tram by ovsem bola prakticky cela zosrotovana)? Niektore DP to spravili, vraj ta takto nova tramvaj vyjde na nejake styri miliony