Mne je uplne jedno aky vztah ma plnit trolejbus - mne ide o to ze nastupim a odvezie ma na FURCU. Keby na Tahanovce tak by som bral hoci by mal plnit vztah k Coca-Cole... ?
S tou hodinou po 19 mas uplne pravdu. Ja som len naznacoval, ze v case spicky (okolo 15 hod a po) ja cakam niekedy cca 15 min a medzitym "ide" na furcu aj 5-6 spojov. Po 19 hod. je to priam katastrofa a preto som radsej doma... ?
Len ma trochu zarazilo, že sa Ťahanovčania sťažujú na dopravu v špičke, lebo práve v špičke ju majú na veľmi slušnej úrovni, porovnateľnú s Furčou (ak nie lepšiu) a omnoho lepšiu ako napr. Jazero.
Skôr by som čakal ponosy na dopravu po 19.00. Ak sa chcem vtedy dostať z Palackého na tieto sídliská, tak kým na Ťahanovce idú 2 spoje (L11), na Furču až 8 spojov (L15, 18, 30, 32) za hodinu. Asi každý uzná, že toto je skutočný výsmech Ťahanovčanom do tváre. Nie doprava v špičke.
Podla tvojho to znaci, ze ludia vracajuci sa zo sobotnych zurov maju smolu, pretoze im busy nepojdu. Tie totiz chodia uz v nedelu- skoro rano, od 0:01 do prvych dennych spojov.A navyse by busy jazdili aj v piatok-skoro rano od 0:01.A tieto spoje by chcel DP zrusit.
Teoreticky by mohlo byt napisane, ze spoje jazdia vo volnych dnoch. V tom pripade by bol problem len s L101, ktora ma odchod od zst v prac.den (piatok)o 23:50, no dosla by v den prac. volna (sobota). Podobne by to s nou bolo aj o polnoci z nedele na pondelok.
Na jednej zastavke by podla CP este nemala L101 jazdit, lebo by bol piatok,cas odchodu 0:00, no na druhej zastavke by na nu cakali ludia uz v sobotu, o 0:01.Podobne to plati aj z nedele na pondelok.
Vidim to tak, ze sa pravdepodobne budu menit CP nocnych liniek.
K tým školám. Podľa mňa tie školy s počtom spojov nemajú veľa spoločného, pretože žiaci dochádzajúci z mesta do škôl na Furči cestujú vždy opačným smerom ako hlavný prúd cestujúcich (teda ráno na sídlisko a popoludní zo sídliska do mesta) a jazdia teda zväčša poloprázdnymi busmi. A preto si myslím, že počet spojov v špičke nijako tie školy nezohľadňuje, lebo to nie je potrebné.
Počet škôl na sídlisku má s počtom spojov veľa spoločného. Do bežných ZŠ asi deti z mesta nedochádzajú, o tom niet pochýb. Takže kým na Ťahanovciach sú 4 ZŠ kam deti pravdepodobne z mesta nedochádzajú, na Furči sú školy ako - súkromná ZŠ, súkromné osemročné gymnázium, 1. súkromná obchodná akadémia, gymnázium, zákl. umelecká škola a stredná umelecká škola, čiže 6 škôl, kde sa určite nachádza aj nemalé percento dochádzajúcich študentov z mesta.
Čo sa týka vzťahu NO k uvedeným sídliskám, to si porovnávať netrúfam. Kým Furča má dva "exity" a cestujúci sa do/z mesta dostávajú rovnomernejšie, v Ťahanovciach to tak nie je. Mohol by si pre zaujímavosť uviesť nejaké čísla z Tvojej minuloročnej štatistiky.
No a argumenty s pohlavármi by som si odpustil, pretože jednak pohlavári chodia väčšinou na vlastných autách a ja bývam na opačnom konci mesta. ?
Takže opäť Ťa musím len opravovať. V nádvorí Bruselskej je hlavná budova ZŠ, na Aténskej 1/A je jej jedna časť a na adrese Viedenská 40 je jej ďalšia časť a spolu to robí tri časti.
aj tak vy ničomu v dpmk nechapete len kto skim sa ma kde stretnut ake bude linkove vedenia ale v druhih veciach ani trochu tuto stranku v živote neotvorim aj tak je sprosta a vy s nou dokopi
V prvom rade sa ospravedlňujem za malú chybičku, počítal som to cez prázdniny a teda L53 má mať 3 spoje a nie 4. Celkovo teda Furča 9, Ťahanovce 8.
Pokiaľ ide o trolejbus, ten síce ide z NO na Furču, ale to nie je vzťah, ktorý má plniť. Trolejbus na Furči zabezpečuje spojenie s Mierom a Mlynskou baštou, to je jeho úlohou. Keby všetci Furčania cestovali z NO trolejbusom, už by do ňho nevošli cestujúci pri MB resp. na Mieri. A aj vzhľadom na jazdný čas ho nemožno považovať za alternatívu k NO.
Ak by sme ale počítali aj L71, 72 do vzťahu NO-Furča, potom by sme museli započítať aj L53 z NO-Bottovej (cez Mier) pre vzťah NO-Ťahanovce, a to je zaiste blbosť.
Cudujem sa, ze chcu zrusit vsetky nocaky v nedelu az stvrtok. Co tak najskor obmedzit nocaky a az potom ich rusit?V spominane dni by mohol jazdit len 1 spoj-o polnoci. Urcite nasa debata neobmekci managerov DPMK a nakoniec sa nocaky aj tak zrusia.
Len ma zaujima, ako to vyznacia na CP, ked v jednu smenu jazdia aj v pracovnom dni, aj v case volneho dna (piatok-sobota),resp. v sobotu aj v nedelu, no v nedelu by uz nocaky jazdit nemali.
no viete čo mate pravdu nocaky by mohli zrušit ved aj tak ich nik nevyuživa cez noc ludia idu radšej na taxik a chcel by som sa vas spitat jednu vec vy čo ste urobili tuto stranku tak vy normalne môžete davat dpmk navrhy napr. nocaky zrušte prosim to my odpište a ešte toto odkial mate tie foto to vy ste ich fotili prosim pekene odpište! ? ? ?
Teda, ked sa uz tie nocaky idu rusit po ostatne dni. DP by mohol pridat na intervaloch. Aspon 30 minutove odchody by bodli. A zacat ich prevadzku skor. Po 23.00 hod.
Riaditeľ DPMK v novinách zareagoval, že keď zruší nočák, môže po Teba prísť do mesta niekto z rodiny autom. A Ty si na to vyhlásil, že čo ak máš rodinu 60 km vzdialenú. Takže porozmýšľaj nad zmysluplnosťou príspevku #5568.
Re #5605 NeRo: A čo vari ja vravím, že City busy do Košíc áno? Teraz predsa nerozoberáme, čo je lepšie. Ak už po Košiciach behá 37 Solarisov, meniť značku je nezmysel. Sú to vyhodené peniaze.
A pripájam sa k tým, ktorí tiež tipujú, že pôjde o "niečí" veľmi mastný kšeft.
Ja by som zacal objednavky čínskych autobusov značky Pudong. Niesú NP, ale aspoň budeme mať opäť nejakú novú značku ?
Ináč včera bol rozhovor s Reiprichom o 12tej na Exprese v rámci správ). Kde verejne obhajoval, že pre troch ľudí sa nočák vypraviť po ostatné dni neoplatí. Ekonomika má prednosť a že tie časy, keď si tí 3ja ľudia zvykli na nočák sú dávno preč.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq