pritom dopyt po mhd je v optime dost velky, nema to by tak, ze tam v ramci mesta, kde je dopyt, ma dpmk zabezpecit sluzbu bez ohladu na nejake dotacie od sukromnej firmy ?
Koľko platí Cassovia za tri (pôvodne plánované 4, no z nedostatočnej kapacity konečnej zastávky znížené) celodenné linky priamo pred hlavný vchod centra? Či akože jedno obchodné centrum si za mestské linky musí platiť a iné ho má zadarmo?
" všetky operácie s čipovou kartou sa zaznamenávajú na čipovú kartu (je to pamäťové médium) a rovnako do štatistiky zariadenia, ktoré s tou kartou aktuálne pracovalo. Takže revízorská čítačka kontroluje dáta, ktoré sú uložené na karte. "
--->>> ako je potom možné, že ak si zakúpim CL v 1. voze a som kontrolovaný v 2. voze ( v rámci platnosti CL ), čítačka dokáže zistiť, že mám zakúpený CL až po prezentovaní sa v 2. voze
Minimálne popoludní by to šlo. X čaká na VSS, príde električka, ľudia prestúpia, X odchádza. Aj ráno by sa to dalo naplánovať. Však už majú toľko prieskumov, mali by vedieť aspoň približne odhadnúť zdržanie v rannej špičke a prispôsobiť tomu odchody X z Jazera.
Vzhľadom na situáciu na Slaneckej ceste i v prípade naviazania prípojov by tie chodili náhodne (ráno smer Važec - VSS a poobede zase naopak), aj keď by dispečer musel riadiť odjazdy elín, tak aby nechodili prázdne. Čím by sa nepravidelnosť prenášala.
3 - 10 min, to by nebolo zlé, ale len, ak by boli všetky autobusy veľkokapacitné. Každému je ale jasné, že sa tu vystrieda celý vozový park, takže príde plná súprava a všetko sa to bude tlačiť do Nemtudomu, alebo, v tom horšom prípade, do Novoplanu. Aký problém môže byť v tom, aby busy chodili po električkovej trati v oboch smeroch? Okrem toho, že sa zdržia v zápche a cestujúci budú čakať na "pravidelnú" náhradnú dopravu.
?
Re #45891 Nodes: Každý druhý spoj bude prázdny, tak aspoň bude perfektný argument pre obmedzenie spojov.
Čo asi môže byť výsledkom pravidelného intervalu X? Jedna X pôjde naprázdno, ďalšia bude brať ľudí z dvoch KT-čiek... Úplný blud.
Podobne dodrbané sú aj "prípoje" k DŽ. "Linka č. 14 prichádza na zastávku „Čermeľ“ 35 minút pred odchodom vláčika, takže pri vláčiku je dostatok času na zakúpenie cestovných lístkov na vláčik (spoj s príchodom 5 minút pred odchodom vláčika ako prípoj používať neodporúčame)."
Keď robím výluku, tak zabezpečiť prípoj viazaný na každý spoj by mala byť psia povinnosť dopravcu. No ale však nie každý má systém manažérstva kvality.
vidis a teraz je to preco taky problem ale podla mna je to to teraz zbytocne ked linka x bude chodit kazdu chvylu tak sa nehadam
a ked sme pri vozoch tak urcite tam nedaju len male vozy ale nasukaju tam ikarusi ktore teraz su bez kazdov kedze na trhane isli B941 a este k malym vozom preco by tam nemohol ist maly voz ved L3 chodi solo to je ako maly voz
a ked sme pri vyluke podla mna k tomu ze autobusi budu chodit aj po kolajniciach podla mna je to dobry napad aspon nebudu ich az tak brzdit zapchy na jazere ale z opacnej strany ked sa na to pozrem tak ked autobusi budu chodit po tych paneloch hmm ramy sa budu lamat ako na beziacom pase
pedro77:17 je podla mna dost dlha linka uz teraz a dost vytazena nemzslis ze na male autobusi ktore chodia plne uz teraz je este optima dost hlupa vec podla mna je teraz dobre ako je ze tam chodi L10 s velkokapacitnymi autobusmi
K tej ankete "doprava k optime", som zahlasoval za L17, ale predpokladam ze zachadzka na michalovsku by sa tym padom zrusila.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLI