Minimálne popoludní by to šlo. X čaká na VSS, príde električka, ľudia prestúpia, X odchádza. Aj ráno by sa to dalo naplánovať. Však už majú toľko prieskumov, mali by vedieť aspoň približne odhadnúť zdržanie v rannej špičke a prispôsobiť tomu odchody X z Jazera.
Vzhľadom na situáciu na Slaneckej ceste i v prípade naviazania prípojov by tie chodili náhodne (ráno smer Važec - VSS a poobede zase naopak), aj keď by dispečer musel riadiť odjazdy elín, tak aby nechodili prázdne. Čím by sa nepravidelnosť prenášala.
3 - 10 min, to by nebolo zlé, ale len, ak by boli všetky autobusy veľkokapacitné. Každému je ale jasné, že sa tu vystrieda celý vozový park, takže príde plná súprava a všetko sa to bude tlačiť do Nemtudomu, alebo, v tom horšom prípade, do Novoplanu. Aký problém môže byť v tom, aby busy chodili po električkovej trati v oboch smeroch? Okrem toho, že sa zdržia v zápche a cestujúci budú čakať na "pravidelnú" náhradnú dopravu.
?
Re #45891 Nodes: Každý druhý spoj bude prázdny, tak aspoň bude perfektný argument pre obmedzenie spojov.
Čo asi môže byť výsledkom pravidelného intervalu X? Jedna X pôjde naprázdno, ďalšia bude brať ľudí z dvoch KT-čiek... Úplný blud.
Podobne dodrbané sú aj "prípoje" k DŽ. "Linka č. 14 prichádza na zastávku „Čermeľ“ 35 minút pred odchodom vláčika, takže pri vláčiku je dostatok času na zakúpenie cestovných lístkov na vláčik (spoj s príchodom 5 minút pred odchodom vláčika ako prípoj používať neodporúčame)."
Keď robím výluku, tak zabezpečiť prípoj viazaný na každý spoj by mala byť psia povinnosť dopravcu. No ale však nie každý má systém manažérstva kvality.
vidis a teraz je to preco taky problem ale podla mna je to to teraz zbytocne ked linka x bude chodit kazdu chvylu tak sa nehadam
a ked sme pri vozoch tak urcite tam nedaju len male vozy ale nasukaju tam ikarusi ktore teraz su bez kazdov kedze na trhane isli B941 a este k malym vozom preco by tam nemohol ist maly voz ved L3 chodi solo to je ako maly voz
a ked sme pri vyluke podla mna k tomu ze autobusi budu chodit aj po kolajniciach podla mna je to dobry napad aspon nebudu ich az tak brzdit zapchy na jazere ale z opacnej strany ked sa na to pozrem tak ked autobusi budu chodit po tych paneloch hmm ramy sa budu lamat ako na beziacom pase
pedro77:17 je podla mna dost dlha linka uz teraz a dost vytazena nemzslis ze na male autobusi ktore chodia plne uz teraz je este optima dost hlupa vec podla mna je teraz dobre ako je ze tam chodi L10 s velkokapacitnymi autobusmi
Je celkom logické, že R2 bude R8, nakoľko R2 bude končiť v Barci (aj linky 3, 7, 9 tam budú končiť, len L4 sa bude otáčať pri Rybe, kvôli malej kapacite obratiska).
/Keby súdruhovia nezrušili počas rekonštrukcie trate do Barce v 1984 obratisko pri Hraničnej, tak by L4 mohla končiť tam./
Tie neprípoje X na zvyšok a opačne bude "úžasná" vec (+ náhrada súprav tedomom, alebo iným malým CNG vrakom). ?
Re #45879 franko5240: Naozaj? Keď prednedávnom montovali nové vedenie VN na Jazere, tak prípoje spraviť "záhadne" šlo.
ako na moldavskej si robili elektrickari co chceli raz stali na jednej strane raz na druhej a autobus prichadza k spol.pavilonu a elektricka nepocka aj ked dispecer mu povie nech caka ako hamba a vsetci nadavaju na vodicov autobusov ze co maju teraz robit ked odisla elektricka a to nebolo raz
asi si niekto povedal, že vodiči by sa na prípoje predsa aj tak vykakali ?
No som zvedavý na ten "pravidelný interval". Aby to bola kapacitne adekvátna náhrada, mal by chodiť klbák každých 4-5 minút (v sedle). Ale tak na Moldavskej sme mohli vidieť, že DP sa s nejakou kapacitou nebabre...
Hm, to je take ťažke urobiť to tak aby spoje X boli pripojom na električky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq