ako na moldavskej si robili elektrickari co chceli raz stali na jednej strane raz na druhej a autobus prichadza k spol.pavilonu a elektricka nepocka aj ked dispecer mu povie nech caka ako hamba a vsetci nadavaju na vodicov autobusov ze co maju teraz robit ked odisla elektricka a to nebolo raz
. Ako neviem, možno lístky ozaj nemali ( vyzerali sociálne slabšie), ale takto selektívne kontrolovať ľudí, čo ešte nenastúpili mi príde troška mimo kompetenciu, kedy im znemožnili nástup do dopravného prostriedku a potom určite chceli vidieť lístky. A možná im len nechceli dávať pokutu abo čo, ale zase ani nechceli, aby cestovali na čierno, takže taká zlatá stredná cesta hh. Ale kebyže mám lístok a revízori mi toto spravia a ujde mi spoj.... ta to čo má byť...možná ho mali aj tí dvaja, ktovie.
eMareq
/Keby súdruhovia nezrušili počas rekonštrukcie trate do Barce v 1984 obratisko pri Hraničnej, tak by L4 mohla končiť tam./
Tie neprípoje X na zvyšok a opačne bude "úžasná" vec (+ náhrada súprav tedomom, alebo iným malým CNG vrakom). ?
Re #45879 franko5240: Naozaj? Keď prednedávnom montovali nové vedenie VN na Jazere, tak prípoje spraviť "záhadne" šlo.