Reakcia na: eMareq #45881:
Čo asi môže byť výsledkom pravidelného intervalu X? Jedna X pôjde naprázdno, ďalšia bude brať ľudí z dvoch KT-čiek... Úplný blud.Podobne dodrbané sú aj "prípoje" k DŽ. "Linka č. 14 prichádza na zastávku „Čermeľ“ 35 minút pred odchodom vláčika, takže pri vláčiku je dostatok času na zakúpenie cestovných lístkov na vláčik (spoj s príchodom 5 minút pred odchodom vláčika ako prípoj používať neodporúčame)."
Keď robím výluku, tak zabezpečiť prípoj viazaný na každý spoj by mala byť psia povinnosť dopravcu. No ale však nie každý má systém manažérstva kvality.
. Ako neviem, možno lístky ozaj nemali ( vyzerali sociálne slabšie), ale takto selektívne kontrolovať ľudí, čo ešte nenastúpili mi príde troška mimo kompetenciu, kedy im znemožnili nástup do dopravného prostriedku a potom určite chceli vidieť lístky. A možná im len nechceli dávať pokutu abo čo, ale zase ani nechceli, aby cestovali na čierno, takže taká zlatá stredná cesta hh. Ale kebyže mám lístok a revízori mi toto spravia a ujde mi spoj.... ta to čo má byť...možná ho mali aj tí dvaja, ktovie.
eMareq
/Keby súdruhovia nezrušili počas rekonštrukcie trate do Barce v 1984 obratisko pri Hraničnej, tak by L4 mohla končiť tam./
Tie neprípoje X na zvyšok a opačne bude "úžasná" vec (+ náhrada súprav tedomom, alebo iným malým CNG vrakom). ?
Re #45879 franko5240: Naozaj? Keď prednedávnom montovali nové vedenie VN na Jazere, tak prípoje spraviť "záhadne" šlo.