tak keby bolo 27 autobusov, verim ze zmena AD by robila aj udrzby a isto by boli lepsie ako ked ich robia sucasne prevadzky.....
k tomu velkemu kopcu roboty,na ktory sa vraj stazuju..... zazil si niekedy za dennu zmenu 40 poruch? jaaaj, nemohol si, ved vy tolko vozov ani nemate ? ? to ti vychadza, ze kazdych zhruba 18 min ti dojde jedna porucha do dielne....hmm...fakt sa nemaju na co stazovat na tej AD ze? ? ? .....je jasne ze nechodia tie poruchy v takych intervaloch pravidelnych....lenze tato praca na zmenovej udrzbe nema ukolovy charakter....ma narazovych charakter...to znamena ze aj hodinu nemusis mat robotu, a potom za 10 min sa ti jej nakopi tolko ze sa z toho mozes osalit.....a pri tom uz tak okresanom pocte mechanikov co tam je...su to hrdinske vykony, a prave zmenova udrzba udrzuje vypravu aspon v takom stave v akom je
irisb
pozri aky sa robi rozsah prehliadok na TD,aky na AD
Smena na AD-len poruchy
Smena TD udrzby,TM ,PM, + vyjazdy atd atd
Pocet vozidiel? Sak AD ma novy voz .park a furt placu / a plakat budu/
?
dimi
zbytocne sa snazis vysvetlovat,kto to nezaziva /AD vrs. TD /denno denne to nepochopi.
BMko
poviem to inak: my mame ratovat AD,ved co elektromechanik TD je rovnako vyskoleny elektromech. ako na TD?
Uvedim priklad: vo fakultnej nemocnici pracuju lekari ,kazdy z diplomom.Uz si videl aby ocny chirurg transplantoval srdce?
Spanie? BMko ved nacapali spat aj smenu AD ? a ti sa stazuju na kopec roboty ?
No, kamarat, zrejme do toho nevidis. SPAMATAJ SA! .. Ludia, co PC spali na nocnej, neostanu bez pokuty. Toto tu neplet. A pracovnik dielni TD ma ist pomoct pracovnikom AD ???? Chces sa ist pozriet, ako vyzera dielna TD a kolko sa ti ludia namakaju ??? Lebo drzia za jeden povraz a nerobia iba to, co maju v pracovnej zmluve, ale kazdy robi vsetko, lebo inac to mozu zavriet ?? A vies, preco to takto robia ?? Lebo je tam prave spominany Peter Cuninka. Keby on odisiel z DPMK, okamzite by ho nasledovalo 99 percent ludi, pod nim pracujucich a to nemam z mojej hlavy, ale priamo od nich! Prave Peter ich taha a oni vidia, ze sa s nim da spolupracovat. Preto robia, co vedia a co mozu! Ako maju ist pomoct do AD, ked prave naopak, na TD je roboty do osalenia!!! AD pribudaju nove vozidla, no trolejbusov mame vzdy len 27!! 1007,1014,1020 su vozidla, ktorym prehnili blatniky a tito ludia ich menia. Mozem menovat dalsie, ale nechcem! ZAROVEN A SUBEZNE s tymito blatnikmi robia VP, resp. GO trolejbusu, momentalne 1018 a prehliadku dalsieho, 1002!!! Este stale sa ti vidi, ze maju malo prace??? Prebud sa a nebud naivny! A co sa tyka brzdovej stolice, AD NEMOZE POUZIVAT stolicu TD z dovodov popisanych v drahovom zakone!! Citaj moj prispevok #45158 a pochopis. Teda, mozno ty nie..
No, pises, ze nevidis do TD. Ok. Tak pre vysvetlenie, preco brzdovu stolicu TD nemoze pouzivat aj AD: V priestoroch s natiahnutym trolejovym vedenim moze pracovat iba pracovnik s "atestaciou", resp. s papiermi k tomu prislusnymi. To je jedna vec. A druha vec, ak je v takych priestoroch brzdova stolica, tak to musi byt pracovnik, ktory ma papiere na pracu v priestoroch pod trolejovym vedeni a zaroven aj na obsluhu tejto brzdovej stolice. Taketo papiere nema ani jeden pracovnik TD. Maju len tie "prve" papiere, co som popisal, pre pracu v priestoroch s trolejovym vedenim. Pracovnici AD nemaju ani jeden z oboch typov papierov. Bola tu otazka, ako je mozne, ze pracovnici TD pouzivaju svoju brzdovu stolicu, ked ani oni nemaju papiere pre jej obsluhu. Jednoducho: vecer pristavi vodic vozidlo na stolicu a rano pride pracovnik OTK, tusim jediny v DPMK, ktory na toto papiere ma a urobi merania. No a ja teda neviem, ako by to robil, keby sa mala stolica pouzivat aj pre AD... Ako to chcu robit ? Proste sa to neda, ak to chcu robit podla zakona. Ak zakon chcu porusovat, potom do DPMK budu vazne chodievat kontroly. Jo a cybernetica si si pomylil.. ? ? Ak si teda myslis, ze Misinsky je dobry na AD, tak ok, beriem. Ale bola obrovska blbost, ze prave kvoli takym veciam, ako brzdova stolicaTD, alebo susiaren TD, chcel od Deca spojenie TD a AD, aby mal na TD dosah. Ale vravim.. Pre TD platia ine zakony, ako pre AD. TD patri pod drahove vozidla, ma nad tym kontrolu drahovy urad a pristup len ludia s papiermi.. Preto mam ten pocit ze Misinsky taketo zakony zrejme nepozna a ked si zisti, ze Cuninka ma v tomto pravdu, bude lutovat, ze chcel pod seba aj TD (bez vyberoveho konania) a velmi rad sa jej zbavi. Len aby to nebolo takym sposobom, ze sa jej bude chciet zbavit zlikvidovanim... Dufam, ze nie... No, uvidime, cas ukaze...
No neviem sa vynadivat tejto plodnej diskusie. Kazdy si tu melie svoje. Osobne poznam oboch akterov. A mozem povedat, ze kazdy je svojim specialistom vo svojom fachu a obaja to robia, lebo to maju ako konicek a nie inac ako predtym iny vo vedeni prevadzky. Predchadzajuci spolocny veduci AD a TD chcel znicit trolejbusku, tak nepodpisoval objednavky uz spominanemu P. C. z TD.
Je len na ludoch ako sa dohodnu a myslim ze pan Mis. a pan P. C. sa dokazu dohodnut, nakolko su to dve rozumne osoby v dopravnom podniku, ktory si vytrpeli za predchadzajucej nadvlady az dost. Treba apelovat na to, aby tieto dve konkretne osoby mali dobru spolupracu.
Osobne si myslim, ze je kriza a je zbytocne mat dvoch veducich pracovnikov, ked sa to da viest aj pod jednou prevadzkou. Presov to ma tak isto pokial sa nemylim, po spiatocnom odkupeni dielni od sukromnika. Osobne sa zmenia len tabulky z funkciami na dverach ale kazdy si ostane robit svoje veci.
Add bola tu spominana brzdova stolica. Zainteresovany velmi dobre vieme aka je brzdova stolica v byvalej umyvarke. Je v dezolatnom stave, ale kvoli tomu, ze to predchadzajuce vedenie chcelo mat take. Teraz ked niekto chce ist na brzdovu stolicu, ktora je ciachovana z dovodu zachovania bezpecnosti vozidiel, tak niekto robi problem. Osobne si myslim, ze DPMK a.s. je jeden celok a vsetky objekty su firemne a nie sukromne. Takze robit caviky kvoli tomu sa neoplati. Ano, ak sa urobi neporiadok, alebo sa nieco odcudzi, tak voci tomu treba vyviest neake tresty. Lenze v DP sa len mavlo doteraz nad tym rukou. Nebudeme bonzovat na kolegov, sak to sa nerobi. Tak zabudnite na to, ak to ma fungovat, tak treba aj take veci robit, bohuzial inac sa ludia nezlepsia.
Osobne si pamatam ako C. P. v jednom z rozhovorov vravel, ze potrebuje na opravu mechanikov, vyhadal si ich. Dostal ich spat a teraz, ked ludia za ktorych on bojoval aby ich mal na prevadzke mu splechnu blato pod nohy tak je zle. Preco sa nechali nacapat mechanici samotnou kontrolou, ze nic nerobia. Ked som pracoval v BEUSe, kratkodobo v dielni, tak sme nemohli spat ale vykonavat neaku cinnost i ked nebolo roboty. Ako povedal moj vtedajsi nadriadeny, lesti aj kluce v base s naradim, len nieco rob.
Preco by mechanik s trolejbusky nemohol pomoct mechanikom na autobuske, ktory maju robotu do osalenia. Nevravim, ze sa tam tiez nezasivaju niektory. Zas pouzijem priklad z obdobia ked som sa vyskytoval pracovne v dielni. Trebalo pomoct vzducharom, tak som siel tam, lebo sme mali malo prace. Pomahali sme si navzajom. Preco sa toho ludia boja v KE. Kvalifikovany odbornici vymieraju, nova krv nepribuda. Podnik setril na zlom mieste a teraz stratene spat nedostanu.
posledny krat ktomu,fakt ? ,viem že ti na TD zaleži a štve,čo sa stalo,aj mna by to štvalo,držal som ti palce,a budem držať aby si sa vratil,si vtom dobry.Neverim že by si to M. fakt prial mať pod sebou aj TD,to bude určite ina politika,opitam sa ho ?
tak mi to prepač,že opäť "vidiiiiiim" do problemu,celu dobu tu pišem čo viem,nič viac,tak ešte raz prepač,že som si to dovolil ? šaak čo taky vodič môže vedieť ne???? hlupy vodič ? ,hlavne že mame chytrich veducich ?
Nema to logiku,ale ak je pristupna na TD nevidim dôvod ju zpristupniť aj AD ak ju potrebuju,kvoli tomu že to neni umožnene , sa už niekoľko krat nevypravil voz rano do služby,len preto.Ak to TD vadi,tak ste tam nato pani veduci,aby ste si to riešili medzi sebou,a bojovali zato aby bola ta brzdova stolica otvorena aj pre AD,ak nieje asi je nato dovod,ten neveeem.Do toho nevidiiiiim ?
Ako vyzeraju jamy,kolko zmizlo meničov,do toho tiež nevidiiim,ale ak je toto problem,tiež sa to da riešit hlasenim a neviem jak ešte ? nie zatvorenim haly,lebo to je naša hala .
Ja ti veriiiim,TD je vzorova prevadzka,pači sa mi,viem že maš vtom tiež svoj podiel,neda sa samozrejme porovnavať z AD,AD je omnoho horšom stave,bohužial ?
Mysliiiim si ,že to všetko sa dalo riešit dohodou,pravidlami,podmienkami,a možno by sa nestalo to čo tu teraz riešime
Končim na tu teeemu,pravdu ti poviem,nevidim veeeelmi do toho,do tej politiky tu,ale len preto,lebo ani nechcem,a nezaujima ma to prečo sa tam medzi sebou žerete.Len vyjadrujem čo vidim,počujem
všetky 3 linky sú určené na obsluhu inej oblasti, takže ich koordinácia nie je až taká dôležitá. Navyše si treba uvedomiť, že L 13 je primárne koordinovaná s L 52L a L 31 s L 72, takže v niektorých prípadoch ( ako napr. v tomto ) to lepšie nejde.
opat "vidis" do proplemu.Preco by mala TD spristupnit brzdov.stolicu,ked takym tech.zariadenikm disponuje aj AJ?? Akurat je problem v tom ,ze pracovnik OTK na AD pri odchode BS zamkne.Ma to logiku?
Videl si ako vyzerali pracovne jamy po "pri odlete kobyliek" z AD?
Vies kolko menicov 230V/24V zmizlo z haly/casti/ kde tieto kobylky pracovali?
Ja si naradie mozem kludne nechat na hale cely den,nezmizne nic.Skus to urobit na AD.Nemyslis,ze to o niecom svedci?
Vytvarame /vytvorili/ sme si pracovne prostredie ,na ktore nedam dopustit.My nechodime "iba do prace".
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.