Lenze odbory c. 1 nemaju taky pocet vodicov.. Tam su skor ini zamestnanci. Myslim si - a to neobhajujem Vlada Stankovica - ze ma pravdu. V odboroch cislo dva su "vacsinou" vodici. Asi tak to myslel. Nie, ze vacsina vodicov z poctu 565 je v OZ 2..
Predstavenstvo mohlo nieco urobit, Dozorna rada ani Inspektorat prace urcite nie. A mesto ? Mohlo.. dat viac penazi. Ale to s touto strajkovou pohotovostou nesuvisi. Tu ide o CP a pracovny cas.. Tusim v tom mal prsty vtedy tebou spominany Bc. V.K., ale neurobil to a vodici ho aj tak zboznuju.
Co sa tyka toho, ze Ivanova nevidi dovod strajku, tak asi preto, ze je platena dopravnym podnikom.. Aj ked si teda osobne myslim, ze vodici nic nevyhraju, pretoze zakon vravi nieco ine a bohuzial, Vlado si ho tentokrat zle vysvetluje..
Električka má problémy pri rozbehu (a brzdení) hlavne behom začínajúceho dažďa, pri mrholení a pri
zabordelených koľajniciach lístím zo stromov. Naopak trvalý dážď alebo sneženie až také problémy nerobí. Dá sa to zvládnuť ( z vlastnej skúsenosti to poznám) jemným rozjazdom a brzdením a samozrejme výdatným pieskovaním (ak pieskovače fungujú).
a ake mame v Kosiciach stupania?
Lebo ja mam obcas (ked trosku poprsi, primrzne), ze sa elektricka nevie poriadne pohnut ani na rovine, nieto este do kopca...
dakujem za cenne informacie ohladom trolejbusov, presne toto som chcel pocut, resp.citat:) k tym kopcom.. ake stupanie bezpecne zvlada bezna elektricka?
Pisal som tam nieco take? Lebo nic take tam nie je. Sucasne pocty ako aj strukturu vodicov dopodrobna nepoznam, a vlastne ani ma to nijako nezaujima...
dostatok vodicov....hmm taky ako pri zavadzani noveho LV? ? ? ? ....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi