Lenze odbory c. 1 nemaju taky pocet vodicov.. Tam su skor ini zamestnanci. Myslim si - a to neobhajujem Vlada Stankovica - ze ma pravdu. V odboroch cislo dva su "vacsinou" vodici. Asi tak to myslel. Nie, ze vacsina vodicov z poctu 565 je v OZ 2..
Predstavenstvo mohlo nieco urobit, Dozorna rada ani Inspektorat prace urcite nie. A mesto ? Mohlo.. dat viac penazi. Ale to s touto strajkovou pohotovostou nesuvisi. Tu ide o CP a pracovny cas.. Tusim v tom mal prsty vtedy tebou spominany Bc. V.K., ale neurobil to a vodici ho aj tak zboznuju.
Co sa tyka toho, ze Ivanova nevidi dovod strajku, tak asi preto, ze je platena dopravnym podnikom.. Aj ked si teda osobne myslim, ze vodici nic nevyhraju, pretoze zakon vravi nieco ine a bohuzial, Vlado si ho tentokrat zle vysvetluje..
Električka má problémy pri rozbehu (a brzdení) hlavne behom začínajúceho dažďa, pri mrholení a pri
zabordelených koľajniciach lístím zo stromov. Naopak trvalý dážď alebo sneženie až také problémy nerobí. Dá sa to zvládnuť ( z vlastnej skúsenosti to poznám) jemným rozjazdom a brzdením a samozrejme výdatným pieskovaním (ak pieskovače fungujú).
a ake mame v Kosiciach stupania?
Lebo ja mam obcas (ked trosku poprsi, primrzne), ze sa elektricka nevie poriadne pohnut ani na rovine, nieto este do kopca...
dakujem za cenne informacie ohladom trolejbusov, presne toto som chcel pocut, resp.citat:) k tym kopcom.. ake stupanie bezpecne zvlada bezna elektricka?
Pisal som tam nieco take? Lebo nic take tam nie je. Sucasne pocty ako aj strukturu vodicov dopodrobna nepoznam, a vlastne ani ma to nijako nezaujima...
trať Havličkova-Anička netrebalo ani planovať, stačilo presunuť cestu o 2m vedľa, koľaje tam boli až po Aničku, teraz to je už s časti vytrhane po minuloročnej "oprave" kanalizacie.
Vďaka za obšírne objasnenie. Nikdy ma nenapadlo, že s úsekom v Mlynskom náhone sa nikdy nerátalo, že bude zatrolejovaný. Tiež mi už je jasné, prečo nezachádzajú tbusy aj na stanicu. Je škoda, že sa to nezrealizovalo podľa pôvodných plánov, hoc na Moyzesovej by som si oveľa viac želal električky ako tbusy, vzhľadom na to, že ulica bola budovaná ako typický európsky bulvár. V súčasnosti, keď je celé vedenie podniku proti trolejbusom aj v súčasnej podobe, je zbytočné myslieť na rozširovanie siete.
Re #43880 Sarko: Zaujímavé ako si náš pán súdruh primátor chcel zobrať príklad od kapitalistami prehnitého západu ?
Re #43882 Sarko: Aha, takže ide iba o Ťahanovce obec. To už je reálnejšie, kedysi na Aničku trať viedla, vedel by som si ju tam predstaviť aj v súčasnosti, hoc v inom trasovaní. Áno, myslel som Sídlisko Ťahanovce, nie KVP. Na úsek od Lokomotívy do malých Ťahanoviec sa mi vidí nasadenie KL8 ako dosť veľké plytvanie, podobne, ako pri posledne zavedenej L5 (ŽSt - Moldavská - Optima)
K clanku "Vodiči DPMK sú v štrajkovej pohotovosti" zopar faktov, doplnujucich informacii a recnickych otazok:
Uvedené v článkou "Podľa predsedu odborovej organizácie číslo 2 pri DPMK Vladislava Stankoviča sa závodný výbor dohodol, že nevidí inú možnosť ako dospieť k dosiahnutiu dohody o dodržiavaní platnej legislatívy. Táto organizácia združuje väčšinu vodičov".
Fakty - Vodicov je k dnesnemu dnu 565 (cca radovo 390 AD + 45 TD + 125 KD + brig) a odborova organizacia cislo 2 ma celkovo 145 clenov.. ?
Trpezlivo sme čakali na to, že k skorému riešeniu prispeje Predstavenstvo a Dozorná rada DPMK a. s., Inšpektorát práce či Magistrát mesta Košice a primátor mesta. Čakali sme márne a trpezlivosť nám už došla," dodal V. Stankovič. Podľa informácií vedenia DPMK dôvody, prečo iniciuje odborový zväz č. 2 v tomto období štrajkovú pohotovosť, odborovému zväzu č. 1 nie sú známe".
Recnicka otazka - na jednej strane Odbory 2, na druhej cely zvysok sveta, cim to asi bude?... ?
"V. Stankovič je ochotný ponuku prijať a ukázať, že doprava v meste fungovať môže, ale údajne tak spraví až vtedy, keď k tomu budú v DPMK vytvorené vhodné podmienky."
Recnicka otazka - A to bude kedy? Prislo na lamanie chleba, tak uz nie je zaujem?? ?
_________________________________________________
Informácie pod ciarou - vodici poriadne o nicom nevedia, teda okrem spominanej "úzkej skupiny". Pan predseda post veduceho vypravy dnes neprijal. A ani tolko oplakany degradovany Bc.V.K. sa uz nechce vratit, ved mu je dobre na teplom miestecku na Bardejovskej.
" Trať do Myslavy bola takisto pôvodne plánovaná vedením po osi celej obce a mala končiť obratiskom na jej konci v blízkosti križovatky s Tr. KVP (konečná Kolibár) a tesnej blízkosti hranice MČ Luník IX. V 90-tych rokoch sa rozhodlo o postavení do súčasného stavu len po centrum Myslavy (zastávka Grunt). "
--->>> to ja zaujímavé. Skôr by som čakal potiahnutie TD k Maši a nie k dolnému koncu Myslavy. Najideálnejšie by bolo postaviť trať po celej Myslavskej ceste, teda Maša - Grunt - križovatka s Triedou KVP a potom smerom hore po Triede KVP a napojiť sa na Moskovskú triedu.
nemala pôvodne ED na ŤHC viesť práve z Lokomotívy? Teda po Kostolianskej ceste, novovybudovanom moste a po Americkej triede s ukončením kdesi pred dnešným Metrom úvraťou
Veľký význam tohto spojenia však nevidím. Zbytočne by sa predĺžilo oproti spojeniu plánovaného v rámci KORID.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
maggi_381
Uvedené v článkou "Podľa predsedu odborovej organizácie číslo 2 pri DPMK Vladislava Stankoviča sa závodný výbor dohodol, že nevidí inú možnosť ako dospieť k dosiahnutiu dohody o dodržiavaní platnej legislatívy. Táto organizácia združuje väčšinu vodičov".
Fakty - Vodicov je k dnesnemu dnu 565 (cca radovo 390 AD + 45 TD + 125 KD + brig) a odborova organizacia cislo 2 ma celkovo 145 clenov.. ?
Trpezlivo sme čakali na to, že k skorému riešeniu prispeje Predstavenstvo a Dozorná rada DPMK a. s., Inšpektorát práce či Magistrát mesta Košice a primátor mesta. Čakali sme márne a trpezlivosť nám už došla," dodal V. Stankovič. Podľa informácií vedenia DPMK dôvody, prečo iniciuje odborový zväz č. 2 v tomto období štrajkovú pohotovosť, odborovému zväzu č. 1 nie sú známe".
Recnicka otazka - na jednej strane Odbory 2, na druhej cely zvysok sveta, cim to asi bude?... ?
"V. Stankovič je ochotný ponuku prijať a ukázať, že doprava v meste fungovať môže, ale údajne tak spraví až vtedy, keď k tomu budú v DPMK vytvorené vhodné podmienky."
Recnicka otazka - A to bude kedy? Prislo na lamanie chleba, tak uz nie je zaujem?? ?
_________________________________________________
Informácie pod ciarou - vodici poriadne o nicom nevedia, teda okrem spominanej "úzkej skupiny". Pan predseda post veduceho vypravy dnes neprijal. A ani tolko oplakany degradovany Bc.V.K. sa uz nechce vratit, ved mu je dobre na teplom miestecku na Bardejovskej.