Pokiaľ si dobre spomínam, podstata KE-Východ spočívala v dobudovaní ďalších nástupíšť (3.,4...)s tým, že miestna doprava by končila na východnej strane, diaľková na západnej (tam kde teraz) a potiahnutí podchodu popod koľajisko + nejaké nákupné stredisko na východnej strane. tuším tu bola aj vizualizácia, určite si to už videl.
Nie je to velmi podorbna mapka, ale je tam zakreslene pokracovanie trolejbusovej trate po Palackeho, niekde v mieste terajsej MUK Presovska - Secovska je dolava odbocenie na Lavobreznu s pokracovanim popri Hornade a s napojenim na sucasnu trat za vyjazdom z garazi.
uchádza mi význam stanice Košice - východ. V takej blízkosti budovať ďalší terminál... ? Len by zbytočne " kradol " spoje, ktoré by mohli byť obslúžené hlavnou stanicou.
Už keby fakt nebolo peňazí nazvyš pre stavbu mosta z Kostolianskej cesty na Americkú triedu, tak by mohla byť vedená trať priamo na ceste. Tak či tak, ak tam raz bude stáť most, tak by mal byť 4-pruhový. Možno luxus vzhľadom na budúci výhľad dopravného zaťaženia, ale pozrime sa, ako vyzerá dnes vjazd / výjazd z ŤHC - časté problémy pri mimoriadnych udalostiach.
čo by robila TD na Ľavobrežnej? Jedine, že by sa prepojila cez Severné nábrežie s garážami v Džungli. Ako je tá trať pripojená k súčasnej sieti na tom dokumente
nizkopodlazne vozidla maju samonosny ram. Karosi maju prieckovy, alebo inac povedany priehradovy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt