Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #43666:
Áno, minule som pozeral magazín KSK z 22.1. Ukazoval sa tam Trebuľa s Kulturákom. Aj ruky si podali, dačo popodpisovali s tým, že už len treba vylobovať odniekiaľ 1,6 mld. Sk (53 mil €). No radosť pozerať na nich dvoch. ?

http://www.nasa.sk/web/index.php/zabava-a-hry/756-magazin-ksk-22-januar-2009

(trvá to od 9:31 do 11:49)
Reakcia na: eMareq #43665:
príprava na KORID - smer ŤHC ?
Reakcia na: PTI #43663:
Nieje mi jasný ten zmysel rozdelenia s dvomi označníkmi najmä ak všetky e-linky už idú len jedným smerom.
Reakcia na: Alco #43632:
CITELIS - 18m, pohon CNG v počte 10 kusov s uvedením do
prevádzky zhruba začiatkom II.kvartála 2009.

ústrižok z odpovede na citelisy
môžu prísť, ale mi sa im už nevihneme ?
Reakcia na: jt #43656:
Tá úprava nástupných ostrovčekov je iba kozmetická, v skutočnosti je to jedno nástupište rozdelené na dve státia s dvomi označníkmi , tak ako je to dnes pred Dargovom.
Reakcia na: jt #43661:
Ja som písal o 52L, tam často vidím počet cestujúcich tak 5 až 10 čo idú do/z Krásnej. Predpokladám, že takýto počet cestuje aj do/z Pereša či Lorinčíka.

My predsa prestupovať nebudeme. Nikdysatotaknerobilo. ?
Reakcia na: eMareq #43660:
30 automatov pre štvrť milióna ľudí ?

L52 a L13 chodia ráno slušne vyťažené, ak sa zrušia, tak gadžovia z Krásnej budú nahnevaní. Ale je nenormálne, aby si dve trakcie na jednom úseku (ktorý nie je zanedbateľný) konkurovali. Navyše s hodinovým intervalom v sedle tieto linky nedávajú takmer žiadnu šancu cestovať bez toho, aby človek poznal odchody. Gadžibusy do Hornej Dolnej chodia častejšie.
Automat na lístky pri nemocnici chýba, skrýva sa na magistráte
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=19.2.2009/92561K

"DPMK umiestnil v meste začiatkom roka vyše 30 nových automatov na eurá, ktoré ponúkajú všetkých 16 druhov lístkov," uviedla M. Murová. "Na to, aká je spokojnosť s využívaním papierových cestovných lístkov alebo bezkontaktných čipových karát či elektronických peňaženiek, dá presnejší obraz dopravný prieskum, ktorý bude DPMK realizovať v mesiacoch február a marec."

"Kompetentná" odpoveď hororkyňe Murovej. Vraj inštalácia automatu závisí od nejakého prieskumu. ? ?

A kým sa vôbec nejaký prieskum zrealizuje, tak súčasné osadenstvo bude možno aj odvolané.

BTW, "údaje z prieskumu" na linkách 13 a 52L majú dokázať ich zmysel.
Reakcia na: snopy10 #43658:
Jak to mysliš?
Reakcia na: Alco #43632:
počul som niečo o tom(vrabce čvirikali).Ale pri dnešnom stave MHD pochybujem.
"Český výrobce autobusů SOR Libchavy spol. s r.o. vyhrál díky NEJNIŽŠÍ ceně výběrové řízení na dodávku 620 autobusů pro DP hl.m. Prahy, a.s. "
Tak tieto móresy už došli aj do prahy ?
Reakcia na: PTI #43651:
Ďakujem za odpoveď.
Osobne si ale nemyslím, že zastávky na výjjazdoch z triangla sú najoptimálnejšie, takto sa výrazne komplikuje prestupovanie. Je mi ľúto, že kvôli pamätníku sa ÚHA postavil proti rozšíreniu električkového pása, ale táto inštitúcia je asi proti všetkému.

Otázka smerom na dve električkové zastávky v jednom smere nebola smerovaná na Námestie oslobodediteľov a Senný trh, ale na dva nástupné ostrovčeky na mieste dnešnej zastávky liniek 2, 3, 5, 6, R1 v smere na stanicu, oddelené priechodom pre chodcov.
Reakcia na: Dimi #43654:
No neviem, ale Ľ.P. posledne tvrdil, že sa s ÚDom (?) nič nepohlo.
Reakcia na: eMareq #43653:
zeby zriadovali ÚDI ? 🙂
Reakcia na: PTI #43652:
Tak si ho vytvoria a bude, ako keby to tu bol nejaký problém.
Reakcia na: eMareq #43648:

Platná organizačná štruktúra magistrátu také oddelenie nepozná....
Reakcia na: jt #43640:

Systém rozloženia zastávok na NO vychádza z dnešného stavu, pre ED je najoptimálnejší - na výjazdoch z triangla, autobusové zastávky ostali tak isto bez zmeny. Odsun koľají pred Dargovom v smere do parku nie je možný - kvôli pamätníku, to boli podmienky mesta a UHA, z druhej strany sa komunikácia tiež odsúvala maximálne od pamätníkov, zužoval sa pôvodne navrhnutý zelený stredový pás na minimum, aby sa základný pamätník v tejto etape výstavby nemusel presúvať.
Zastávka ED na Sennom trhu je aj dnes, bude mať ešte väčší význam - z tej strany AUPARKu bude výšková budova administratívy, naviac sa obnovuje autobusová zastávka pri plavárni a vytvára sa možnosť prestupu.
Reakcia na: pedro77 #43634:

Investor na seba vzal riešenie a financovanie dopravy v úseku po Mojmírovu, celá úprava je prebratá z RP NO. Pokračovanie prestavby Štúrovej je v rukách a vo financiách mesta.
kto mi vie poslat na mail sluzby briciek a aj autobusov a trolejov ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.