Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Alco #43632:
začiatok marca...
Reakcia na: Nodes #43644:
Ta ňe!

Na stránke KV KSS Košice som našiel informatívny cenník národného podniku Mototechna, schovávajúci sa pod názvom "Kúpte si nové auto za babku. ZN. "Nostalgia""

http://www.ksskvke.sk/dokumenty_pdf/auta_1.pdf

Taký mestský ikarus stál podľa tohto cenníka 730.700 Kčs a linkový bol o 6.500 Kčs drahší.

Akurát mi nieje jasné čo pod tou nostalgiou myslia (tie nízke ceny pri rovnako nízkych platoch?). Na autá boli poradovníky na niekoľko rokov dopredu a to ešte záujemca musel niečo dať do vrecka, aby proces urýchlil. A zvyšok čo na to aj tak nemal, cestoval práve v tom ikaruse.
EMareq: Ano. Sak naco tam stromy. Ten kusok zelene. Treba tam cestu. Podla moznosti aspon styri pruhy pre kazdy smer.
Reakcia na: Alco #43632:
Vraj do konca mesiaca.Ale ktoreho roku? Iste je ze do 2012 potom uz ziadny februar nebude. (21.12.2012) myslim ze uz kazdy sa dozvedel co a ako. ? ?
Reakcia na: PTI #43631:
"Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R."

A to vyústenie "diaľnice" pred sporiteľňou bude mať potom aký zmysel? Potom to zrušia a urobia ďalšie vyústenie ďalej?
Reakcia na: Peter55 #43636:
ja viem o 381+383, 396+397, 402+403, 408+409 a 406+407 už má dopyt, aj keď bez transparentov... ?
Reakcia na: PTI #43631:

Dobrý deň.
Mňa by zaujímalo, prečo sa pri rekonštrukcii takého rozsahu neuvažuje o tom, aby sa odstránila prestupná turistika medzi zastávkami MHD. Prečo sa električkové zastávky nezdružili, ale sú aj na začiatku Južnej triedy aj pred hotelom? Tam dokonca jedna pribudla, čo mi nedáva zmysel. Takto je pri všetkých trakciách spolu 8 zastávok (vrátane dvoch výstupných a tej jednej novej električkovej). Ak by sa na Štúrovej smerom na stanicu urobila pôvodne zamýšľaná predraďovacia tretia koľaj +150 cm priestoru naviac, mohla byť zastávka pred križovaním s Hlavnou, v úrovni zastávky opačného smeru - priamo pred OD Dargov. Električková doprava by tak na Námestí oslobodediteľov mala zastávky vo všetkých smeroch na jednom mieste.
Viem, že by to stálo o čosi naviac, ale v porovnaní s nákladmi, ktoré budú na rekonštrukciu vynaložené, je to zanedbateľná čiastka, navyše zmeny takéhoto rozsahu sa robia "raz za sto rokov".

Potom by som sa ešte opýtal na význam ďalšieho nástupného ostrovčeka pri električkovej trati smerom na stanicu, nenapadá ma prečo sa s ním počíta.
Reakcia na: Peter55 #43638:
nemá..iba 402
Reakcia na: Peter55 #43636:
Už nema reklamu?
Reakcia na: Peter55 #43636:
403 ?
Ktore T3-ky maju aktualne emtest tabule? Viem o 381+383, 402+403. A dnes som videl nejaku červeno kremovu solo, 381 ani 383 to neboli.
Reakcia na: pedro77 #43634:
nebolo by to zlé, musela by sa však preložiť trať, čo pri súčasnej ochote investovať do ED je absolútna utópia.
Reakcia na: PTI #43631:
a neuvazuje sa o rekonstrukcii sturovej az po kuzmanyho? v tom pripade by linky ED smerujuce na kuzmanyho nemuseli krizovat cestu vobec
Reakcia na: Alco #43632:
heej,už tu raz mali byt do konca dajakeho mesiaca ? ? ?
Nezaručená informácia: vraj do konca mesiaca (február) by malo dôjsť do DPMK prvých 10 Shitelisov. Má niekto nejaké informácie bližšie?
Reakcia na: TA #43630:

V prvom rade chcem pozdraviť všetkých, ktorí tu ostali a ďalej prispievajú na toto fórum, hoci najmä obdobie po zavedení nového linkového vedenia v auguste ich stálo veľa nervov.
K Auparku a otázke Roosveltovej - z hľadiska dlhodobej koncepcie by mala ostať v úseku Hlavná - PFB obojsmerná. O jej zjednosmernení ako dočasnom sa uvažuje iba počas výstavby AUPARKu a riešení obchádzkových trás - vtedy s najväčšou pravdepodobnosťou sa dočasne zjednosmerní v smere PFB - Hlavná. Pribinova sa zjednosmerní opačne po ukončení výstavby AUPARKu. Bolo to vysvetlené. Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R. Tak či tak ale niekde križovať električku je potrebné, o mimoúrovňovom krížení by som nerád fantazíroval.
Reakcia na: eMareq #43629:
aha, zaujímavé, takže aj Pribinovu zjednosmernia smerom na východ. No len aby sa na Hlavnej potom nevytvárali kolóny 🙂, keďže autá odchádzajúce z priestranstva pred Dargovom a Doubletree by Hilton budú mať len jedinú výjazdovú cestu.
Inak, na 1 pláne vyjadrujúcom dopravnú situáciu okolia Doubletree by Hilton som si všimol na Rooseveltovej naznačenú bus zastávku priamo pred vchodom hotela. Teda na južnej strane ulice, pričom Rooseveltova je zjednosmernená z opačnej strany. Teda nevidím jej zmysel.
Reakcia na: TA #43626:
Z emailu p. Titla (citát):

"pre dosvetlenie - výjazd z Hlavnej od Dargova doprava do Štúrovej je zatiaľ naznačený preto, aby vozidlá, ktoré prídu do oblasti parkoviska medzi Dargovom a Slovanom mohli odísť v smere západným, nakoľko Pribinova bude opačne zjednosmernená. V budúcnosti sa plánuje medzi Slovanom a Dargovom ozaj pešia zóna s podzemným parkoviskom. Ale to je otázka času a najmä financií."
Reakcia na: eMareq #43627:
dakujem za podporu. Ano, UDI treba! A tvrdo za tym pojdem.
Reakcia na: TA #43626:
Nieje ÚDI, nieje nič.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.