Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #43130:
viem si predstavit, ze ak by aj nahodou zacali na linku 15 nasadzovat klbaky, kratkych vozov a 15m budarov by si sa nezbavil... len by pomedzi tie budare sem tam pribudla nejaka 280tka ?
Reakcia na: Dispecer #43131:
Rano na L27 staci aj maly voz, hlavne je ze vobec pride, interval smerom ku Mlynskej Baste je uz dost husty. Treba vidiet veci realne ze nieje klbakov nazvys, tak nemozu byt na kazdej linke predsa... (o velkom posilnovani dopravy v tomto smere sa neda povedat, 18 a 27 zahustili len aby aspon ciastocne nahradili planovanu chybajucu L53, teraz sa uz vojdu vsetci) Tlacenica je len ak nejaky spoj vynecha alebo fakt len zopar odchodov, ale ludia sa naucili pouzivat nie len ten "svoj" spoj ale idu prvym co pride, takze sa to tak rovnomernejsie rozlozilo. Aspon ja to tak vidim.

A aj furci by iste pomohla tiez nejaka doplnujuca linka napr. 15N (Exnarova - NO) a nie linka 50 s inym intervalom a trasou cez pol mesta. Na THC to vyriesili k vseobecnej spokojnosti, len na furci sa to riesi stale nejakymi pochybnymi posilneniami, ktore aj tak nikomu nevyhovuju a stav len komplikuju
Reakcia na: Dispecer #43140:
kapacitne malé = kapacitne nedostačujúce ?
Reakcia na: Peter55 #43139:
Si ma nepochopil. ? Po veľmi dlhom čase som sa na linke 27 tlačil v 12-metrovom autobuse, kedže ešte donedávna na nej kraľovali 15-metrové Solarisy. ?
Podľa mňa a dnes sa mi to aj potvrdilo, že hocijaké 12-metrové autobusy (teda aj "Capacity" 6264 a 6270) sú v rannej špičke* na linke 27 kapacitne malé. Optimum pre linku 27 v rannej špičke sú Solarisy Urbino 15. ?
(* - v popoludňajšej špičke postačia aj tie 12-metráky... ? )
Reakcia na: Dispecer #43137:
A to je u teba maly voz ❓ ❗
Reakcia na: Yogi616 #43129:

citujem z uvedeného zdroja : " trolejbusy, ktoré chodia naraz so 17-kou a nič potom nejde "

--->>> no a čo? Aj Smolkovej L 50 chodí nekoordinovane s L 71 a L 72 a nevadí to. Tak prečo by nemohla aj L 17, ktorá navyše ani nemá taký dlhý spoločný úsek.
Reakcia na: Peter55 #43136:
Ja som mal namysli 15-metrové... ?
Reakcia na: Dispecer #43134:
Solarisy su aj 15m a väčšinou tam su tie okrem klbovych karos a 435-ek, kratke su viac na L17 a L20, 13.
Reakcia na: Dispecer #43131:
A ja som sa viezol v uplne prazdnej 11ke (teda este so sprievodcom...) ?
Reakcia na: Peter55 #43132:
Vždy? Prečo som si do 1.2.2009 na nej pamätal samé Solarisy? ?
Reakcia na: Peter55 #43130:
...tych 12 minut je interval a nie čas ktory so s tym spojom išiel..
Reakcia na: Dispecer #43131:
Dobre ale na tu linku nie su vypraovane vždy kratke vozidla a to je rozdiel ak je to raz za čas a vždy....
Reakcia na: Peter55 #43130:
Ja som sa dnes tlačil 15 minút v rannej špičke v 5236 na linke 27... ?
Reakcia na: Yogi616 #43129:
Ty si spokojny? Ja nie, dnes rano som sa citil v 3519 na L15 ako sardinka v plechovke ktoru prešiel parny valec, 12 minut na tej linke v rannej špičke ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: eMareq #43126:
"- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)?"

..a ako stlpy trakcneho vedenia sa vyuziju stromy ? ?
Reakcia na: eMareq #43126:
Co sa tyka obnovenia premavky po Hlavnej, nevidim to realne. Na druhej strane nemam problem to podporit.
Reakcia na: SHORTY #43120:
"pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii"
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.

"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."

- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?

"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."

Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.
Reakcia na: jt #43123:
6 prudovka + 2 odbocovacie pruhy do podzemnych garazi...
Reakcia na: jt #43123:
Presne tak.. Jednym z otaznikov je hospodarska kriza a zase druha vec je, ze sa caka za Auparkom

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.