inak, ak by mala na ŤHC jazdiť len regioelektrička, tak to by bol nádherný príklad neefektívnosti využitia trate. Pretože predpokladám, že regiolinky nebudú mať nejako extra malé intervaly.
Neviem si to teraz pozriet. Vecer si to otvorim a vyjadrim sa. V skratke ale ide o to, ze vozidlo regiotramu je schopne jazdit po zeleznicnej trati aj po trati mestkych elektriciek, kym mestska elektricka nie je schopna jazdy po zeleznicnej trati.
Keby si pocul tie stare babky, co teraz vzdy pri Bille zacnu o nehode. A ze tam soferi jazdia ako blazni, az to s voznami hadze...
A dalsie podobne kydy.
Vcera dve "kozuchove barysne" vykrikovali, ako im elektrickar nezastal dverami rovno pred nosom, ale dovolil si panicky nebrzdit a presvihnut oznacnik asi o pol metra...
Prepojenie elektrickovej siete so ZSR ma byt v priestore Stanicneho namestia. Co sa tyka Tebou spominaneho useku. Pokial by do Tahanoviec mala jazdit len regiotram, subezna trat nie je potrebna. Pokial by tam mali jazdit aj mestske elektricky, tak bez tej subeznej trate to nebude mozne.
Však samozrejme, že sa tam ísť nedá viac ako 40. BTW, na tejto fotke http://www.facebook.com/photo.php?pid=88932&id=1626185478&l=765b0 svieti nápis manipulačná jazda. Nevšímal som si to, lebo som bol skôr "uchvátený" tou zrážkou ako takou. Bol som však upozornený na to, ako sa tam ten nápis dostal a svietil aj 2 hod. po nehode.
nie to nie je len na hlavu, to by mohlo byť na súd. Otázne je, prečo si ten-ktorý vodič nechá, keďže z veľkej časti ide najskôr len o subjektívne dojmy cestujúcich a nie o fakty.
Ten navrh rozvoja KORID si protireci v takom malom detaile, no v KE casto diskutovanom: prepojenie zeleznicnej stanice a severu mesta elektrickovou tratou cez Masarykovu (ci uz aj cez kolaje ZSR alebo nie). Na snimkoch 17 a 18 v prezentacii 1 je ta trat zakreslena (oranzovou) ako samozrejmost (hoci okato ignoruje smer zelenej spojky, ktora zodpoveda podrobnejsim planom). Ale v ostatnych snimkoch, ktore o vedeni kolaji diskutuju podrobnejsie, sa vobec nespomina... Myslim ze s jej existenciou sa tam nepocita a v tej scheme od ceskej firmy ide iba o teoreticky navrh, hoci v ostatnom sa tie schemy pomerne zhoduju. Asi to treba brat tak, ze podklady tych firiem asi dost tazko budu vo vsetkom zhodne. Podla tych podkladov sa o tom da povedat, ze Tahanovce by so stanicou casom boli priamo prepojene cez regiotram, ale Namestie MM so stanicou - to nie.
Re #42627 Sarko: od 1 vodica som pred rokmi pocul, ze 629 ked bola uplne nova na skusobnej jazde, isla dokonca az 120 km/h co je tym padom asi KE rekord... ti, ktori ste nepoculi o tom este, mozete hadat konkretny usek trate (napoveda: v meste to nebolo). Ale obdobie ked bola 629 nova... odtial uz takmer kazda informacia spada do urban legends
Takze napokon bilancia su dvaja tazko raneni, ktori su na JIS-ke. Smutne...
Tragikomicky posobia aj spekulacie o rychlosti elektricky. Staci sa pozriet na tuto fotografiu http://www.imhd.sk/ke/index.php?img=42738&typ=gm . Na takejto rozbitej trati sa fyzicky vyssia rychlost ako 40 km/h ani neda dosiahnut. Potom to uz nenormalne nadhadzuje.
Takisto nie je pravda, ako sa vyjadruje v mediach, ze elektricka zvalcovala niekolko (AZ JEDEN!) stlpov trakcneho vedenia. To sedi tak na 40 km/h, ak dokonca nie menej. Vodica z videnia aj z jazdenia poznam a je to jeden z tych, ktori vedia ako sa ma jazdit.
Samozrejme elektricka bez problemov dosiahne 100 km/h, lenze to musi byt uplne nova trat a uplne nova elektricka s neojazdenym a rovnym priemerom kolesa.
Hm a tie vycislenia skod v uz neexistujucej mene je nejaka nova retro moda?
ked mi pod oknom prejde 15m budar (hlavne 3521, 3522 a ine ) tak oknami trasie jedna radost... aj niektore CNG karosy vedia roztancovat skla na okolitych domoch ?
Ne ne nemaš pravdu lebo ten čo tu 100vku potvrdil novinarom je minimalne o 40 rokov starši od teba a taki maju vždy pravdu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.