citujem z uvedeného zdroja : " trolejbusy, ktoré chodia naraz so 17-kou a nič potom nejde "
--->>> no a čo? Aj Smolkovej L 50 chodí nekoordinovane s L 71 a L 72 a nevadí to. Tak prečo by nemohla aj L 17, ktorá navyše ani nemá taký dlhý spoločný úsek.
Ty si spokojny? Ja nie, dnes rano som sa citil v 3519 na L15 ako sardinka v plechovke ktoru prešiel parny valec, 12 minut na tej linke v rannej špičke ? ? ? ? ? ? ? ? ?
"pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii"
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.
"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."
- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?
"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."
Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.
Samozrejme, že sa posunie bližšie k budove niekdajšieho Horizontu. Aj stromy, ktoré stoja za zastávkou na Nám. oslobodediteľov padnú kvôli ceste, keďže tam povedie 6-prúdovka. Nad Superiorom, ktorý spomínaš, ale visí veľký otáznik kvôli všadeprítomnej hospodárskej kríze. Hotel má byť s obchodným centrom prepojený lávkou ponad komunikáciu.
Neviem, ci je mozne komunikaciu este viac posunut k Horizontu. Sice, mozno maximalne o jeden pruh, kedze v ceasti medzi Horizontom a Jantarovou sa pripravuje vystavba hotela Superior.
AD Moyzesova - pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii. Pod tou však vedie plynovod (ktorý v dnešných dňoch opravujú), ktorý vylučoval aj existenciu električky do Čermeľa...
Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval...
AD Hlavnná - obnovenie električky na Hlavnej * je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant). Taktiež dobrá správa ohľadom "Ti.....j" predradnej koľaje z Južnej triedy - bude splietka (môj názor - aj tak zbytočné) ale bola daná požiadavka na splietku od Štúrovej. Tej sa však zdráhajú ale asi im nemá kto vysvetliť, že splietka oproti klasickému odbočeniu potrebuje iba 30m rovnej trate a o 15cm širšie teleso a štíhlejšiu výhybku (cenový rozdiel v rámci objemu celej križovatky zanedbateľný)...
* - bolo vyslovené, aby sa vypracovala štúdia o obnovení ED na Hlavnej (len dúfam, že to nebude ako prezentácia/štúdia KORIDu, ktorá pripomína prácu nejakého stredoškoláka ) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
citujem z uvedeného zdroja : " trolejbusy, ktoré chodia naraz so 17-kou a nič potom nejde "
--->>> no a čo? Aj Smolkovej L 50 chodí nekoordinovane s L 71 a L 72 a nevadí to. Tak prečo by nemohla aj L 17, ktorá navyše ani nemá taký dlhý spoločný úsek.