viem si predstavit, ze ak by aj nahodou zacali na linku 15 nasadzovat klbaky, kratkych vozov a 15m budarov by si sa nezbavil... len by pomedzi tie budare sem tam pribudla nejaka 280tka ?
Rano na L27 staci aj maly voz, hlavne je ze vobec pride, interval smerom ku Mlynskej Baste je uz dost husty. Treba vidiet veci realne ze nieje klbakov nazvys, tak nemozu byt na kazdej linke predsa... (o velkom posilnovani dopravy v tomto smere sa neda povedat, 18 a 27 zahustili len aby aspon ciastocne nahradili planovanu chybajucu L53, teraz sa uz vojdu vsetci) Tlacenica je len ak nejaky spoj vynecha alebo fakt len zopar odchodov, ale ludia sa naucili pouzivat nie len ten "svoj" spoj ale idu prvym co pride, takze sa to tak rovnomernejsie rozlozilo. Aspon ja to tak vidim.
A aj furci by iste pomohla tiez nejaka doplnujuca linka napr. 15N (Exnarova - NO) a nie linka 50 s inym intervalom a trasou cez pol mesta. Na THC to vyriesili k vseobecnej spokojnosti, len na furci sa to riesi stale nejakymi pochybnymi posilneniami, ktore aj tak nikomu nevyhovuju a stav len komplikuju
Si ma nepochopil. ? Po veľmi dlhom čase som sa na linke 27 tlačil v 12-metrovom autobuse, kedže ešte donedávna na nej kraľovali 15-metrové Solarisy. ?
Podľa mňa a dnes sa mi to aj potvrdilo, že hocijaké 12-metrové autobusy (teda aj "Capacity" 6264 a 6270) sú v rannej špičke* na linke 27 kapacitne malé. Optimum pre linku 27 v rannej špičke sú Solarisy Urbino 15. ?
(* - v popoludňajšej špičke postačia aj tie 12-metráky... ? )
citujem z uvedeného zdroja : " trolejbusy, ktoré chodia naraz so 17-kou a nič potom nejde "
--->>> no a čo? Aj Smolkovej L 50 chodí nekoordinovane s L 71 a L 72 a nevadí to. Tak prečo by nemohla aj L 17, ktorá navyše ani nemá taký dlhý spoločný úsek.
Ty si spokojny? Ja nie, dnes rano som sa citil v 3519 na L15 ako sardinka v plechovke ktoru prešiel parny valec, 12 minut na tej linke v rannej špičke ? ? ? ? ? ? ? ? ?
"pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii"
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.
"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."
- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?
"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."
Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.
Presne tak.. Jednym z otaznikov je hospodarska kriza a zase druha vec je, ze sa caka za Auparkom
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.
"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."
- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?
"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."
Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.