Reakcia na: Sarko #42960:
No to neviem ani ja kedy ho potom postavili. Smerová tabuľa mala asi taký význam, že keď v tom obchode nič nebolo, nech idú do druhého, v ktorom tiež nič nenašli. ? Toľko obchodov (hotová socialistická konzumná spoločnosť) a všetky zívali prázdnotou. Ráno ešte nič nebolo a poobede už nič nebolo. Tak chodili deti nakupovať.V dnešnom večerníku je venovaná jedna celá strana histórii pešej zóny na Hlavnej, ktorá sa dožíva tento rok 25 rokov. Nechýbajú spomienky ústredného aktéra Schustera ako postupne obyvateľov pripravoval na šoky. Najprv autá, potom električky a potom úplne všetko. Argument vylúčenia električkovej dopravy bol ten, že pri prejazde električiek boli ohrozované otrasmi Dóm, Urbanovu vežu, kaplnku sv. Michala. Ako "náhrada" bola opätovne sprevádzkovaná trať cez Kuzmányho ulicu, na ktorej sa začali prípravné práce v roku 1984. Prvý úsek bola križovatka pri hlavnej pošte.
TA
" * po dostavbe sidliska vznika nova ulica "Laborecká", ktora vsak STALE KONCI pri krizovatke s Inzinierskou ul. a v novsich mapach je NESPRAVNE lokalizovana az po Povazsku ul.!!! To znamena ze od krizovatky s Inzinierskou ul. po Floriansku ul. je to stale Ungarova ul.! "
--->>> to mi je novinka. Stále som si myslel, že končí už na križovatke s Považskou. Odkedy je Laborecká v mapách, odvtedy bola až po Považskú, takže táto chyba vydržala riadne dlho.
" * "Husárska ul." bola od pociatku Husarskou a to od cca dnesnej krizovatky s Inzinierskou (nie Povazskou!) po Floriansku ul. "
--->>> z čoho to usudzuješ, že už od Inžinierskej? Podľa domových čísel
Lebo v mape z roku 1971 Ungárova sa ešte nedotýka Považskej, takže v tej dobe Laborecká musela končiť až na križovatke s Považskou. Takže je toto zle zakreslené