Reakcia na: Sarko #42960:
No to neviem ani ja kedy ho potom postavili. Smerová tabuľa mala asi taký význam, že keď v tom obchode nič nebolo, nech idú do druhého, v ktorom tiež nič nenašli. ? Toľko obchodov (hotová socialistická konzumná spoločnosť) a všetky zívali prázdnotou. Ráno ešte nič nebolo a poobede už nič nebolo. Tak chodili deti nakupovať.V dnešnom večerníku je venovaná jedna celá strana histórii pešej zóny na Hlavnej, ktorá sa dožíva tento rok 25 rokov. Nechýbajú spomienky ústredného aktéra Schustera ako postupne obyvateľov pripravoval na šoky. Najprv autá, potom električky a potom úplne všetko. Argument vylúčenia električkovej dopravy bol ten, že pri prejazde električiek boli ohrozované otrasmi Dóm, Urbanovu vežu, kaplnku sv. Michala. Ako "náhrada" bola opätovne sprevádzkovaná trať cez Kuzmányho ulicu, na ktorej sa začali prípravné práce v roku 1984. Prvý úsek bola križovatka pri hlavnej pošte.
TA
Vrstevnica 240 m n. m. však prechádza Moldavskou cestou až za križovatkou s Popradskou v smere do centra, čo je odlišné oproti turistickej mape 136 Volovské vrchy - Košice od VKÚ a taktiež od www.turistickamapa.sk.
Ak vychádzam z toho, že vrstevnicový interval je na tej mape 2 m, potom smerom do centra od križovatky Moldavská - Popradská pretínam 1 vrstevnicu a prechádzam cez kruhový objazd na kóte 238 m n. m., čo sedí. Následne však pretínam ďalšie 2 vrstevnice pred križovatkou Moldavská - Idanská * a potom po križovatke Moldavská - Dunajská * ďalšie 2 a až tak dochádzam k hlavnej vrstevnici 230 m n. m. Z toho vyplýva, že medzi 240 m n. m. a 230 m n. m. je až 5 vedľajších vrstevníc, čo je nejaká chyba, keďže 6 x 2 m sa nerovná 10 m.
Takže podľa tejto mapy je výškový rozdiel medzi zastávkami Idanská a SOUD nejaké + / - 3 m.
Pozerám však, že na viacerých miestach sú tam prerušené vrstevnice, takže veľmi sa podľa nich asi nedá riadiť. ?
* - v praxi ide o tú istú križovatku, na mape je však zakreslená trochu inak, takže pre lepšie pochopenie som to tak rozdelil