Reakcia na: pedro77 #42911:
Bližšie som sa o to nezaujímal, ale musí to byť v dostatočnej vzdialenosti odizolované, lebo vieme, že napätie v trolejoch vlakov je tak veľké, že na zásah elektrickým prúdom stačí iba priblíženie. Takže cez priecestie musia jazdiť vlaky s vypnutým prúdom, prípadne stiahnutými zberačmi (prikazujú to modré na hranu postavené štvorcové značky so špecificky uloženými bielymi kruhmi pre ten-ktorý príkaz). Ale vidím, že Sarko to už vysvetlil odbornejšie.
veteran
Na tejto fotke vidiet zaciatok Husarskej ulice: http://picasaweb.google.com/sckesk/Florianska?authkey=EW8Hg8sxC_g#5185451685582438018
Za tymi domami je ulica prerusena; neexistuje tam prechodna cesta (myslim, ze sa to da nejako prejst, ale neodporucam to vzhladom na vysoku koncentraciu obcanov so zvysenou pigmentaciou). Ulica opat zacina v mieste, kde sa Florianska staca do lava a po niekolkych metroch doprava. Momentalne je tam ohradeny pozeomk na vystavbu nejakeho obytneho domu. Potom ulica stupa prudko do kopca. Po lavej strane su domy 38 a 42. O niekolko metrov dalej su po pravej strane domy 33 a 39. Tie nemaju oznacenie nazvu ulice, len popisne cislo. Az na niektorom s domov okolo cisla 50-60 je tabulka navyse s chyboiu "Ungárová ulica". Dalsia je pri vyusteni Blatnej ulice je na polozburanom dome prisrubovana tabulka s nazvom "Ungarova ulica". Je to dost nelogicke, kedze cisla Ungarovej zacinaju tam, kde koncia cisla Husarskej. Mala by to byt Husarska ulica ako celok.
Nakoniec to uz teraz moze byt jedno, kedze sa planuje asanacia domov na Robotnickej, Blatnej, Brectanovej, Stokraskovej a Zvoncekovej, takze zastavba od Povazskej po Inziniersku nebude existovat, cize bude moct byt priclenena k Laboreckej.