Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Arksun #33514:
Prepáčte kolegovia nebol som tu zase dlhšie, ale dostal som odkaz, že tu beží diskusia k linke č. 23 ako reakcia na moje vyjadrenie do Korzára a našiel som tu aj túto poznámku k rozpisu služieb. Neviem však, čo tým chcel BMko naznačiť a k čomu som sa mal vyjadriť. V čom vidí porušenie ?
To čo hovorí zákonník práce, resp. aj zákon č. 462/2007 Z.z. o organizácii pracovného času v doprave je základom pre kolektívne vyjednávanie. ZP hovorí tiež o tom, že rozvrh pracovného času čo je vlastne rozpis služieb môže zamestnávateľ vydať len po dohode a to sa do dnešného dňa stále porušuje.
Ak mi teda napíšete konkrétnejšie vyjadrím sa. Stále máte možnosť napísať aj na môj e-mail stankovic@netkosice.sk. Máme funkčnú aj svoju stránku www.odbory-dpmk.netkosice.sk kde som ochotný vysvetlenia na podobné otázky zverejniť.
Vlado
Hlavne, ze Mutafov sa do toho rozumie jak kura do piva. aj s *****mi.
Reakcia na: Isidor #33538:
Héééj, no to sú mi divy. A čo zvyšné staré kádre? Nespomínajú ich? ?
Zo zasadnutia MZ, 24.4.2008; Téma - problémy (nielen) s autkleimom

p. Mutafov, poslanec MZ – V materiáli hlavného kontrolóra je aj správa o kontrole v DPMK. Problém je v tom, že po odchode odborne zdatných manažérov, ako bol p. Reiprich, prišla do DPMK skupina ľudí, ktorí s dopravou mali také spojenie, ako on s astronautickým výskumom.

? ?
BM/Dimi/Papyr: pekný chat... ? ?
Reakcia na: Papyr #33535:
355 mala ist do Izevska (?). Ked ju odstrojili, tak zistili, ze je v strasnom stave. Mam dojem, ze vtedy namiesto nej rekonstruovali pre zakaznika prazsku T3.
Nodes a BMko: Zas sa niekto stal obetou myslenia "Praha je vo vsetkom lepsia?"

Povedzte mi prosim, v COM je prazska non-reko T3 z roku 1972 LEPSIA od kosickej non-reko T3 dajme tomu z roku 1989? V COM, V COM, V COM???

Prazskymi elektrickami som sa najazdil mnoho a mnoho kilometrov. V Kosiciach som sa mal to stastie za posledny mesiac 4x previezt vozidlom 417. ZIADNY rozdiel v kvalite som nepozoroval.
Reakcia na: BMko #33532:
A tak. No to uznavam...
Reakcia na: BMko #33532:
Nezahovaraj ?
Reakcia na: Nodes #33531:
Nepochopili sme sa. Chcel som povedat, ze je hriech vobec porovnavat Kosicke elektricky
Reakcia na: BMko #33530:
Precitaj poriadne, co som napisal. "20 rocna kosicka je v horsom stave ako prazska 40 rocna".
Reakcia na: Nodes #33529:
mi chces povedat? Ze prazska T3 vyzera po 40tich rokoch horsie ako Kosicka?
Reakcia na: BMko #33528:
Prave naopak.
Reakcia na: Nodes #33526:
no dovol neurazaj prazske elektricky.
Reakcia na: Vladimír #33479:
V neakej Jing Jang na dalekom vychode maju lepsie organizovane rikse ako tu v KE dopravu. Bohuzial cim som dlhsie v KE tym viac vidim aky exemplarne jedinecny pristup je k cestujucej verejnosti. A Bardejovsku 6 by som priclenil pod Lunik IX, bordel ako bordel, kazdy ma vo vedeni svoje prava ale povinosti ziadne
Reakcia na: BMko #33525:
Kedysi som vedel tak, ze zivotnost T3 bola 20 rokov. Samozrejme, ze pri dobrej udrzbe, napr. Praha, nemali problem ani po 40 rokoch. Je vseobecne znama vec, ze 20 rocna kosicka je v horsom stave ako prazska 40 rocna.
Reakcia na: Papyr #33523:
Tie kosicke T3 su v takom stave ako keby boli este od dob Franz Jozefa a pritom vsetky su rocnik 1989. Myslim, ze CKD udavalo minimalnu zivotnost 30 rokov ale to by Igor vedel skor povedat
Reakcia na: eMareq #33481:
To bude mozno tym, ze CSA aj Austriani maju extremne drahe letenky. A navyse, CSA posiela do Kosic ATR-72 (max. 72 miest) a Austriani posielaju do Kosic De Havilland Canada Dash-8 (max. 56 miest).

Preco sa nezameraju na prilety a odlety Sky Europe, ktora do Kosic lieta jednak za lacne peniaze a jednak Boeingmi 737-700NG s kapacitou 149 miest?
Reakcia na: TA #33490:
Kolko je doba zivotnosti u elektricky? Pretoze v Prahe sa mnohe T3 modernizovali, ked sa dozili pozehnanych 40 rokov, a po modernizacii aspon este dalsich 30 jazdit budu. Budapest nedavno vyradila elektricky z roku 1939. V Taliansku dodnes jazdia elektricky z 30. rokov...
Reakcia na: Apeer #33519:
Ok, jak keby som sa nič nepýtal...

Diggi 6.3.2004 19.32
"Co sa týka 4083 a 4084 myslím, že už som to tu raz písal. Boli odkúpené od vtedajšej CSAD Košice a v mhd jazdili len zopár rokov."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.