z pohľadu cestujúceho, ktorý sa zaujíma o MHD, môžem vidieť, že pokiaľ sa veziem busom, tak vyzerá byť v lepšom technickom stave ako električka - ale OK, beriem do úvahy, že busy dožívajú skôr.
To, že niekde sa môže dostať len bus, je fakt, s ktorým sa treba jednoducho vyrovnať - určite by som nepchal ED do Kavečian a podobne. Ale zase taktiež by som nerobil z AD hlavnú trakciu tam, kde je dosah ED alebo TD.
To, že niekde sa môže dostať len bus, je fakt, s ktorým sa treba jednoducho vyrovnať - určite by som nepchal ED do Kavečian a podobne. Ale zase taktiež by som nerobil z AD hlavnú trakciu tam, kde je dosah ED alebo TD.
Koľko peňazí išlo na obnovu vozového parku ED a AD v posledných napr. 5 rokoch? Je podľa Teba ten pomer správny
Vladimír
1., v Kysaku neprestupuje pár cestujúcich na prípoj do nejakých dediniek, v Kysaku je nútené prestupovať celé SV Slovensko
2., prestup v Kysaku nie je všetko. Ak cestuješ napr. do Bardejova, tak musíš prestúpiť v Kysaku a iba o 15 minút zase v Prešove
Re #33452 Nodes: Mne to neprišlo zvláštne ale ako totálna hovadina.
Re #33472 redburger: Myslím, že celodenný 30min. interval na L23 je PLNE opodstatnený. Je najvyšší čas nájsť riešenie a nie len nariekať nad tým ako to nejde. A čudujem sa aj samotnej správe letiska, že si to, pokiaľ je magistrát taký tupý, nevedeli doriešiť cez napr. spolufinancovanie linky.