Reakcia na: BMko #31925:
						
			 S názorom môžem iba súhlasiť.
A doplním - na magistráte je celý referát ktorý má v pracovnej náplni eurofondy - nuž spýtajte sa riaditeľa MMK koľko tých EURO z EU do Košíc zatiaľ prišlo, resp. koľko ich náš ctený MMK už vybavil...
 Ak som ta urazil, ospravedlnujem sa ti. Odporucam ti zistit podmienky a praktiky za akych vodici beru vozidla von. Mile rad sa mozes za mnou zastavit a ukazem ti to na vlastne oci. Dalsim dolezitym faktorom je, ze velka cast vrchneho manazmentu nemam ani ponatia o prevadzkovych problemoch, lebo skostnateny stredny manazment vsetko utajuje alebo utajoval. Lenze vodici sa boja vytvarat odpor, lebo uz nedokazu drzat po kope ako volakedy, lebo stale sa najdu taky ktory rozbijaju teamovu sudrznost. Tak slabne sila vodicov a cim je ich menej tym vacsia hrozba., ze neakeho prepustia. Stredny managment si casto udrziaval svoje fajky roznymi vyhodami a tak psychologicky rozbijal silu kolektivu vodicov. Vysledok je taky, ze teraz sa boji kazdy vsetkeho a jeden clovek sa dokazal postavit a povedat nie.  Dopravny podnik ma dokonca 2 odborove organizacie, jedna z nej obsahuje dokonca clenov vedenia. Nie je to proti logike a vyznamu odborov ? Tie druhe odbory su vedene spominanym odborarom, ale jeho cielom je fakt zlepsit situaciu vodicom. Len bohuzial nema az taku dostatocnu podporu, lebo ohovaranim a intriganstvom sa niekomu kto to mysli dobre  vzdy v tomto podniku podkopavali nohy. Osobne je ten clovek uznavany ako odborar v inych DP, lebo ma fakt snahu pomoct ludom. Ale v tomto podniku, je asi kazdy debil a treba sa ho zbavit, kto ma len co len kusok snahy zdvyhnut uroven.
 Ak som ta urazil, ospravedlnujem sa ti. Odporucam ti zistit podmienky a praktiky za akych vodici beru vozidla von. Mile rad sa mozes za mnou zastavit a ukazem ti to na vlastne oci. Dalsim dolezitym faktorom je, ze velka cast vrchneho manazmentu nemam ani ponatia o prevadzkovych problemoch, lebo skostnateny stredny manazment vsetko utajuje alebo utajoval. Lenze vodici sa boja vytvarat odpor, lebo uz nedokazu drzat po kope ako volakedy, lebo stale sa najdu taky ktory rozbijaju teamovu sudrznost. Tak slabne sila vodicov a cim je ich menej tym vacsia hrozba., ze neakeho prepustia. Stredny managment si casto udrziaval svoje fajky roznymi vyhodami a tak psychologicky rozbijal silu kolektivu vodicov. Vysledok je taky, ze teraz sa boji kazdy vsetkeho a jeden clovek sa dokazal postavit a povedat nie.  Dopravny podnik ma dokonca 2 odborove organizacie, jedna z nej obsahuje dokonca clenov vedenia. Nie je to proti logike a vyznamu odborov ? Tie druhe odbory su vedene spominanym odborarom, ale jeho cielom je fakt zlepsit situaciu vodicom. Len bohuzial nema az taku dostatocnu podporu, lebo ohovaranim a intriganstvom sa niekomu kto to mysli dobre  vzdy v tomto podniku podkopavali nohy. Osobne je ten clovek uznavany ako odborar v inych DP, lebo ma fakt snahu pomoct ludom. Ale v tomto podniku, je asi kazdy debil a treba sa ho zbavit, kto ma len co len kusok snahy zdvyhnut uroven.
BMko
takze k autobusom a vodicom : vozidlo ma byt vybavene platnou lekarnickou, nie je ani jedn. Vid smernica ministerstva vnutra. Vystrazny trojuholnik - zakon 315 alebo 225 o prevadzke motorovych vozidiel na cestnej premavke. Zadymene koncove svetla, smerovky, nefunkcna siganlizacia spiatocky, protektor na prednej naprave, nesparovanie pneumatik podla novej legislativy, nefunkcne ABS, ASR, netesnost motora, prevodovky, diferencialu, zatecene naboje kolies, prehnite schody, vybite tlmice, chybajuca vybava vozidiel (nedostatocny pocet hasiacich pristrojov), nefunkcne kontrolky, nefunkcny otackomer, rychlomer (pripadne prepadnuta lehota ciachovania).....
Moj zaver je : prid sa pozriet a vsetko to ti ukazem v reali. Za dalsie tento podnik zabudol dvyhat vodicom platy inflacne kazdy rok, ako sa to robi v civilizovanych mestach. A nevravim, ze za to moze terajsie generalny riaditel, alebo riaditel dopravy. Za to moze byvale vedenie a mesto. A to, ze vodici sa citia byt ukrivdeny je pravom . V EU by mal vodic zarabat okolo 2000 - 3000 Eur. Kde tu sa zaraba okolo 500 - 700 Eur. Nevraviac o tom, ze sa to nezaraba za normu hodin, ale za normu nad normu hodin. A niektory vodici tu makaju aj 25dni do mesiaca a maju sotva normu. Bol by som rad aby sa tu ozvali aj vodici z prevadzky Saca a ty by tu opisali na com musia robit a ako dlho aby splnili normu.
PS: Kari skus argumentovat z niecim co si vies podlozit