Nemá niekto hocakú fotku košickej Karosy (ŠM?)? Ak áno tak Vás prosím aby ste mi ju buď poslali na e-mail alebo nahrali web. (prosím nie letecká pošta)
Ďakujem vopred. ?
Pripomienky!!!
Na rýchlodráhe NIKDY NEBOLI žliabkové kolajnice, dokonca aj na Terase boli „hlavové“ kolajnice železničného typu.
Už v 70-tych rokoch sa rozni „experti“ vodiči snažili jazdiť na erke 90 a viac. Technikou jazdy doslova huntovali tie vozy.
Konštrukčná rýchlosť vozov T je 65km/h a NEMALA BY SA PREKRAČOVAŤ. Dochádza k výraznému preťažovaniu a prehrievaniu el. výzbroje , nebezpečným vibráciám (kto takú jazdu zažil, tak vie) a mechanickému opotrebeniu výrazne znižujúcemu životnosť vozu.
Jazdiť takto , k tomu ešte s vypnutým reverzom a nepovolenými úpravami aj inými ,to naplnuje skutkovú podstatu trestného činu obecného ohrozenia , to nie je LEN dopravný priestupok. Ako je vobec možné, že sa také nepovolené úpravy na výzbroji robia dokonca v rámci dielenskej údržby !!! To je vedeniu firmy jedno? To chce zaviesť záznamy z tachogafu a každý vyhodnocovať ako je to bežné v iných mestách. S patričným postihom.
To nie že „SA NEDOPORUČUJE“ ale „PRÍSNE ZAKAZUJE!!!“ by malo platiť. Cestovné poriadky sa dajú pohodlne dodržať aj rýchlosťou nižšou než je max.povolená.
Stropné vykurovanie majú len KT8, T6 nie. Stropné je logicky , lebo sa ventilátorom vháňa vzduch ohriaty odpormi umiestenými na streche. Je to regulované elektronicky, na streche je klapka natáčaná servomotorom. Fakt je že to nebolo najštastnejšie vyriešené, v Prahe, Plzni sa menila elektronická regulácia, pri nových rekonštrukciách sa to ruší a osadzujú topné telesá do bočníc vedla sedadiel (je viac riešení).
To, že „prefukuje“ , je dielenský šlendrián, napríklad dvere sa dajú zoštelovať tak , že dokonale tesnia.
Pavol Jozef Šafárik sa volal Pavol Jozef Šafárik alebo Paul Joseph Shapharick? Nezdá sa mi správne poangličťovať (naviac silene) mená ľudí (jedno koho). John Goodish sa volá John Goodish a nie Ján Gúdiš. The ice ring, Palace of art, Peace Marathon place a pod. schvaľujem.
Re #30134 Papyr: Samozrejme z každej zastávky, aby bola maximálna spokojnosť. Ale nie raz za hodinu, ale za dve. Každú párnu hodinu do jednej a každú nepárnu do druhej.
eMareq:vysvetlíš mi preklad zástavky UPJŠ,prečo nieje celá preložená?malo by to potom byť asi the university paul josehp šafarika a nie pavla jozefa šafarika,nie?
Sak zavedte okrem spojov RA aj spoje NA - nemocnicny autobus. Z kazdej stvrte k obom nemocniciam raz za hodinu, s tym, ze na medzilahlych zastavkach sa zastavovat nebude
pardon za čierny humor, ale vzhľadom k počtu zomretých by na cintorín stačila linka s 1 spojom denne, takže interval 24 hodín by bol až až luxusný. Tak nech sa im zavedie a nech zavrú ústa.
"Návrh nového linkového vedenia je stále vo fáze pripomienkovania mestskými časťami. Proces musí zavŕšiť svojím súhlasom viceprimátor mesta Jozef Filipko (SMK). Ten vyhlásil, že kým nebudú spokojné všetky mestské časti, neschváli to."
Pošlem Vám mail zachvíľu (tam bude zvyšok). Isté kompromisy by som pripustil, ak sú opodstatnené. Vy tvrdíte, že o dva roky treba spraviť zmenu a dovtedy nechať všetko po starom. O dva roky (ak by mala byť vtedy zmena) budú ktovieaké požiadavky a ktovie čo z toho dnešného torza bude ešte jazdiť (výkony klesajú!!!). Nieže včera bolo na zmenu neskoro, ale pekných pár rokov...
Citát z toto článku v dnešnom korzári:
"Každý si môže naplánovať, kedy si pôjde vybaviť veci na magistrát, ale ak musíte cestovať z domu do nemocnice, vtedy si človek vhodný čas, keď nemusí prestupovať, nevyberie," komentovala na nedávnom rokovaní zastupiteľstva Furče starostka Monika Smolková (Smer-SD). Jej i poslancovi Jánovi Sekáčovi (SDKÚ-DS) prekáža, aby mamičky s kočíkmi, chorí a starí museli do nemocnice prestupovať."
Z furče priamo na magistrát 2x do hodiny a do starej nemocnice 2x do hodiny. Tak neviem, ale viac plánovať musím dnes. ?
"Poslankyňa Katarína Čižmáriková (SOS-SRS) doplnila, že keď Furčan cestujúci do novej nemocnice bude musieť na Mieri prestúpiť na tradične natrieskaný spoj z Ťahanoviec, pochybuje, že sa doň ešte zmestí čo len vzduch. Poslanec František Balún (KDH) pri predstave, že z Furče by nejazdilo nič priamo do nemocnice ani na cintorín, poznamenal: "To už Furčania nemôžu byť ani chorí, ani umierať?"
To už Furčania nemôžu byť chorí, ani umierať?
No chorí byť môžu (a sú aj inde chorí čo nemajú priamy spoj k obom nemocniciam), ale nevedel som, že MHD má zabezpečovať aj dopravu pre umierajúcich (ležiacich rovno na smrteľnej posteli) aj s "príslušenstvom" t.j. posteľou či rovno rakvou. Čo to tu ten kryptokádehácky posranec Balún pláca za bludy? ?
Ja by som ich odtiaľ vyhodil oknom z najvyššieho poschodia.
Tu je aj pekne vidiet unikatnu kratku obojsmernu tramvaj z CKD, povodne bola urcena myslim pre nejake americke mesto, ale nakoniec skoncila v Straussbergu. Na kazdej bocnici ma dvoje dvere, predne a stredne. V mieste, kde by mali byt zadne, je kabina vodica pre opacny smer.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COMFORT