Reakcia na: Sarko #30122:
Pripomienky!!!
Na rýchlodráhe NIKDY NEBOLI žliabkové kolajnice, dokonca aj na Terase boli „hlavové“ kolajnice železničného typu.
Už v 70-tych rokoch sa rozni „experti“ vodiči snažili jazdiť na erke 90 a viac. Technikou jazdy doslova huntovali tie vozy.
Konštrukčná rýchlosť vozov T je 65km/h a NEMALA BY SA PREKRAČOVAŤ. Dochádza k výraznému preťažovaniu a prehrievaniu el. výzbroje , nebezpečným vibráciám (kto takú jazdu zažil, tak vie) a mechanickému opotrebeniu výrazne znižujúcemu životnosť vozu.
Jazdiť takto , k tomu ešte s vypnutým reverzom a nepovolenými úpravami aj inými ,to naplnuje skutkovú podstatu trestného činu obecného ohrozenia , to nie je LEN dopravný priestupok. Ako je vobec možné, že sa také nepovolené úpravy na výzbroji robia dokonca v rámci dielenskej údržby !!! To je vedeniu firmy jedno? To chce zaviesť záznamy z tachogafu a každý vyhodnocovať ako je to bežné v iných mestách. S patričným postihom.
To nie že „SA NEDOPORUČUJE“ ale „PRÍSNE ZAKAZUJE!!!“ by malo platiť. Cestovné poriadky sa dajú pohodlne dodržať aj rýchlosťou nižšou než je max.povolená.
Stropné vykurovanie majú len KT8, T6 nie. Stropné je logicky , lebo sa ventilátorom vháňa vzduch ohriaty odpormi umiestenými na streche. Je to regulované elektronicky, na streche je klapka natáčaná servomotorom. Fakt je že to nebolo najštastnejšie vyriešené, v Prahe, Plzni sa menila elektronická regulácia, pri nových rekonštrukciách sa to ruší a osadzujú topné telesá do bočníc vedla sedadiel (je viac riešení).
To, že „prefukuje“ , je dielenský šlendrián, napríklad dvere sa dajú zoštelovať tak , že dokonale tesnia.
Papyr