Reakcia na: Isidor #30077:
Vedel som, ze sa tu najde vela odbornikov a dakujem im za vycerpavajucu odpoved na vacsiu cast mojej otazky. Uz by ma zaujimala iba ta spotreba el.energie. Takze ked ta T3-ojka je takto konstruovana, tak bude spotreba pri stalom zrychlovani iste vacsia ako keby to islo plynule. Tak potom by sa asi tieto T3 nemali nasadzovat na tuto trat, kde sa jazdi nad 60 km/h, ale radsej v meste, kde su same krizovatky a semafory a kde sa tato vlastnost ani neprejavi. Nehovorim o rannej spicke, ked na 6.hod. ide do USS dost vela spojov a nie je asi z coho vyberat, ale napr. tak na 8. idu akurat 3 a aj to dost casto T3. DPMK by tak podla mna nakoniec mohol spravnym nasadenim urciteho typu elektricky (a nie len ich poctu) na urcitu linku, aj usetrit. A mozno ze sa mylim...Podla mna by takisto spoje oznacene ako „Z“, mohli zastavovat iba na znamenie vodicovi. Hlavne na Polove a Lud.dvore malo kedy niekto vystupuje alebo nastupuje. Zbytocnym rozbiehanim a zastavovanim by sa usetril cas aj nejake peniaze. Keby to bolo na znamenie, tak by asi bolo vhodne, keby po zahlaseni: „Nasledujuca zastavka xx“, bolo este doplnene: „zastavuje iba na znamenie“.
dragula