Re #30084 Axel: Ani ten betón nie je žiadna sláva, na Železníkoch sa prepadáva jeho okolie pri vjazde a výjazde, na Hodonínskej je zastávka po opakovaných prepadoch prerobená na asfaltovú... jednoducho oproti betónu sadá asfalt...
To som predpokladal aj ja, ale robotnikov tam akosi nevidno a v tomto mokrom pocasi asi ani tak skoro neuvidim...
PS: koho to bol napad pouzivat na zastavkach MHD dlazbu, ktorej prirodzenou vlastnostou je sadanie pri zatazi?
Netrepeš ? . Vysvetlil si to celkom presne. Z T3ky sa dá vytiahnuť aj 80km/h, ale po uvoľnení jazdy je to dosť nepohodlné. Záleží od voza, ale táto "príprava" nabieha približne pri rýchlostiach nad 60km/h
pretože konštrukcia elektrickej výzbroje vozidla T3 je taká, že po uvoľnení pedálu jazdy nastupuje do el. obvodu tzv. prúd "prípravy" (slúži na neskorší plynulý a okamžitý prechod do brzdenia a zároveň zabezpečuje korektné natáčanie osmičky zrýchľovača), ktorý má za vedľajší následok efekt jemnej brzdy. (Niektorí?) vodiči to riešia vypnutím tzv. reverzu, čo ale nie je tak celkom štandardný úkon (ani z hľadiska bezpečnosti, ale ta koho to f košicoch trápi)
Ak trepem, zrušte ma niekto :))
Proste, je to vlastnosť tétrojky, resp. jej odporovej výzbroje (technologicky na úrovni 20.rokov minulého storočia)...
Prosím všetkých odborníkov na električky, vysvetlite mi niečo. Keď cestujem po tzv. rýchlodráhe niektorou zo starých T3, tak celá cesta vyzerá asi takto. Električka zrýchľuje, zrýchľuje a ako náhle prestane zrýchľovať, okamžite začne ako keby brzdiť, trochu spomalí a opäť zrýchľuje. A takto ideme asi 10 min. Zrýchľovanie – brzdenie, žiadna plynula jazda. Vodičom to iste nebude. Vie mi niekto povedať, prečo je to tak? Som zvedavý, o koľko bude pri takej jazde vyšší odber el. energie. A prečo sa vlastne táto trať do USS volá rýchlodráha, keď tých 60 km/h (alebo ako rýchle tu električka ide), sa podľa mňa veľkou rýchlosťou nazvať nedá. Možno ešte tak pred 40 rokmi...
"Súčasné linkové vedenie pozostáva z priamych liniek systému 'odvšadiaľ-všade' s riedkymi intervalmi, chaotickými trasami, kvantom liniek cez centrum, nevyrovnanou kapacitu cez celý deň a neexistenciou silných kapacitných liniek - ony vlastne existujú, ale všetky majú taký nijaký interval," opisuje dnešný stav, ktorý nazýva "vláčikovaním".
toto keď obyčajný človek pochopí na prvýkrát, tak super. Kampaň má byť zrozumiteľná pre bežný "plebs" (bez urážky), ktorý využíva MHD najviac.
A aj tak si myslím, že 1 článok (spred akého obdobia?) je bieda.
hej ale tá tam pôvodne nebola, čiže asi tí obyvatelia mali v niečom pravdu. Ale to som použil len ako príklad, písal som, že toky cestujúcich na L13 absolútne nepoznám.
veteran, ako to vyzera s tou mapou KE z r.1925? Podarilo sa ju nafotit??? Viem, ze to chvilku trva, aj s tou mojou zo '65 som sa musel chvilku pohrat. Velmi by ma zaujimalo, ako to vtedy vyzeralo. Skoda, ze ta z 1912, ktora je na kosice.wz.cz, je v takej slabej kvalite.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Axel