Netrepeš ? . Vysvetlil si to celkom presne. Z T3ky sa dá vytiahnuť aj 80km/h, ale po uvoľnení jazdy je to dosť nepohodlné. Záleží od voza, ale táto "príprava" nabieha približne pri rýchlostiach nad 60km/h
pretože konštrukcia elektrickej výzbroje vozidla T3 je taká, že po uvoľnení pedálu jazdy nastupuje do el. obvodu tzv. prúd "prípravy" (slúži na neskorší plynulý a okamžitý prechod do brzdenia a zároveň zabezpečuje korektné natáčanie osmičky zrýchľovača), ktorý má za vedľajší následok efekt jemnej brzdy. (Niektorí?) vodiči to riešia vypnutím tzv. reverzu, čo ale nie je tak celkom štandardný úkon (ani z hľadiska bezpečnosti, ale ta koho to f košicoch trápi)
Ak trepem, zrušte ma niekto :))
Proste, je to vlastnosť tétrojky, resp. jej odporovej výzbroje (technologicky na úrovni 20.rokov minulého storočia)...
Prosím všetkých odborníkov na električky, vysvetlite mi niečo. Keď cestujem po tzv. rýchlodráhe niektorou zo starých T3, tak celá cesta vyzerá asi takto. Električka zrýchľuje, zrýchľuje a ako náhle prestane zrýchľovať, okamžite začne ako keby brzdiť, trochu spomalí a opäť zrýchľuje. A takto ideme asi 10 min. Zrýchľovanie – brzdenie, žiadna plynula jazda. Vodičom to iste nebude. Vie mi niekto povedať, prečo je to tak? Som zvedavý, o koľko bude pri takej jazde vyšší odber el. energie. A prečo sa vlastne táto trať do USS volá rýchlodráha, keď tých 60 km/h (alebo ako rýchle tu električka ide), sa podľa mňa veľkou rýchlosťou nazvať nedá. Možno ešte tak pred 40 rokmi...
"Súčasné linkové vedenie pozostáva z priamych liniek systému 'odvšadiaľ-všade' s riedkymi intervalmi, chaotickými trasami, kvantom liniek cez centrum, nevyrovnanou kapacitu cez celý deň a neexistenciou silných kapacitných liniek - ony vlastne existujú, ale všetky majú taký nijaký interval," opisuje dnešný stav, ktorý nazýva "vláčikovaním".
toto keď obyčajný človek pochopí na prvýkrát, tak super. Kampaň má byť zrozumiteľná pre bežný "plebs" (bez urážky), ktorý využíva MHD najviac.
A aj tak si myslím, že 1 článok (spred akého obdobia?) je bieda.
hej ale tá tam pôvodne nebola, čiže asi tí obyvatelia mali v niečom pravdu. Ale to som použil len ako príklad, písal som, že toky cestujúcich na L13 absolútne nepoznám.
veteran, ako to vyzera s tou mapou KE z r.1925? Podarilo sa ju nafotit??? Viem, ze to chvilku trva, aj s tou mojou zo '65 som sa musel chvilku pohrat. Velmi by ma zaujimalo, ako to vtedy vyzeralo. Skoda, ze ta z 1912, ktora je na kosice.wz.cz, je v takej slabej kvalite.
ja naopak viním z toho cirkusu v prvom rade zodpovedných z DPMK. Ono je jedna vec byť fanatik MHD a spracovať možno perfektný (v rámci daných možností) návrh LV, druhá vec je ho "predať" občanom. Sorry, ale napr. v Korzári som nevidel jeden jediný článok, kde by autori zrozumiteľne popísali veci, o ktorých sa tu diskutuje denne, t.j. výhody nového LV, o ktorých som napr. ja osobne presvedčený.
Druhá vec je, že ak tu niektorí píšu, že linkou 13 v špičke jazdí kopec ľudí z KnH do oblasti Opárske a okolie a my ich novým LV necháme na 10-15 min. úseku 2 krát prestupovať, potom to niekto silno podcenil (poznamenávam, že situáciu na L13 vôbec nepoznám). Takto asi celé nové LV pôjde do púpav a to len vinou tradičnej nekomunikácie zo strany DPMK.
Odoslane na mail RAR aj ZIP. Inac odkaz aj ZIP na nete su funkcne... Odskusal som to. Stiahlo to viac ako 40 ludi a nikto nic o nefunkcnosti zatial nenapisal... Daj vediet ci ti to doslo OK.
Ked sa opat prehrabem v PC u nejakeho MHD-kara (samozrejme s jeho povolenim) a najdem nieco zaujimave, tak sa s ulovkom so vsetkymi podelim.
Teraz tu mam schemu: Vyvoj trati el. dopravy v KE od roku 1914. http://img217.imageshack.us/img217/365/kosiceelhistvd7.gif
Celkom zaujimave...
Lamentáreň TV NAŠA
- Prečo je na 39-ke tak málo autobusov? Šak tam toľko ľudí dochádza do zamestnania a nič sa s tým nerobí.
- A vy by ste chceli priamy spoj?
- Áno, áno, áno, áno, áno.
Potom zavolal divák so sťažnosťou na nové autobusy s batohom TEMOD ? . Žiadal od dopravcu hygienické vreckovky, nakoľko vonkajšie tlačidlá na dopyt sú nízko a preto sú zablatené. "A čo potom s tým prstom?"
Re #30061 eMareq: Košice sa dostali do štádia, kedy demokratické vymoženosti menších celkov (každá MČ sa vyjadruje ku všetkému) začínajú mať zhubný dopad na mesto ako celok (v niektorých oblastiach jeho fungovania).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
350.014-7