Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #30081:
To som predpokladal aj ja, ale robotnikov tam akosi nevidno a v tomto mokrom pocasi asi ani tak skoro neuvidim...
PS: koho to bol napad pouzivat na zastavkach MHD dlazbu, ktorej prirodzenou vlastnostou je sadanie pri zatazi?
AXEL: Predpokladam, ze je to kvoli oprave dlazby, ktora je v mieste zastavky znacne poprepadavana.
Reakcia na: sc_ke_sk #30071:
pod tou mapou mas napisane: Pozriet mapu v povodnom rozliseni... http://www.kosice.wz.cz/galeria/obr/1912mapa_full.jpg
Tu mapu z 1925 urobim asi az na konci tyzdna.
Vie mi niekto povedat dovod presunutia autobusovej zastavky pri Dome umenia v smere na NO?
Reakcia na: Isidor #30077:
Netrepeš ? . Vysvetlil si to celkom presne. Z T3ky sa dá vytiahnuť aj 80km/h, ale po uvoľnení jazdy je to dosť nepohodlné. Záleží od voza, ale táto "príprava" nabieha približne pri rýchlostiach nad 60km/h
Reakcia na: sc_ke_sk #30075:
pretože konštrukcia elektrickej výzbroje vozidla T3 je taká, že po uvoľnení pedálu jazdy nastupuje do el. obvodu tzv. prúd "prípravy" (slúži na neskorší plynulý a okamžitý prechod do brzdenia a zároveň zabezpečuje korektné natáčanie osmičky zrýchľovača), ktorý má za vedľajší následok efekt jemnej brzdy. (Niektorí?) vodiči to riešia vypnutím tzv. reverzu, čo ale nie je tak celkom štandardný úkon (ani z hľadiska bezpečnosti, ale ta koho to f košicoch trápi)
Ak trepem, zrušte ma niekto :))

Proste, je to vlastnosť tétrojky, resp. jej odporovej výzbroje (technologicky na úrovni 20.rokov minulého storočia)...
Reakcia na: sc_ke_sk #30075:
Rýchlodráha to je len musíš natrafiť na vodiča ?
Prosím všetkých odborníkov na električky, vysvetlite mi niečo. Keď cestujem po tzv. rýchlodráhe niektorou zo starých T3, tak celá cesta vyzerá asi takto. Električka zrýchľuje, zrýchľuje a ako náhle prestane zrýchľovať, okamžite začne ako keby brzdiť, trochu spomalí a opäť zrýchľuje. A takto ideme asi 10 min. Zrýchľovanie – brzdenie, žiadna plynula jazda. Vodičom to iste nebude. Vie mi niekto povedať, prečo je to tak? Som zvedavý, o koľko bude pri takej jazde vyšší odber el. energie. A prečo sa vlastne táto trať do USS volá rýchlodráha, keď tých 60 km/h (alebo ako rýchle tu električka ide), sa podľa mňa veľkou rýchlosťou nazvať nedá. Možno ešte tak pred 40 rokmi...
Reakcia na: eMareq #30069:
"Súčasné linkové vedenie pozostáva z priamych liniek systému 'odvšadiaľ-všade' s riedkymi intervalmi, chaotickými trasami, kvantom liniek cez centrum, nevyrovnanou kapacitu cez celý deň a neexistenciou silných kapacitných liniek - ony vlastne existujú, ale všetky majú taký nijaký interval," opisuje dnešný stav, ktorý nazýva "vláčikovaním".

toto keď obyčajný človek pochopí na prvýkrát, tak super. Kampaň má byť zrozumiteľná pre bežný "plebs" (bez urážky), ktorý využíva MHD najviac.

A aj tak si myslím, že 1 článok (spred akého obdobia?) je bieda.
Reakcia na: paragan #30070:
hej ale tá tam pôvodne nebola, čiže asi tí obyvatelia mali v niečom pravdu. Ale to som použil len ako príklad, písal som, že toky cestujúcich na L13 absolútne nepoznám.
Reakcia na: sc_ke_sk #30067:
Ano, došlo, práve to študujem. Ide to. Ešte raz ďakujem.
Reakcia na: veteran #29951:

veteran, ako to vyzera s tou mapou KE z r.1925? Podarilo sa ju nafotit??? Viem, ze to chvilku trva, aj s tou mojou zo '65 som sa musel chvilku pohrat. Velmi by ma zaujimalo, ako to vtedy vyzeralo. Skoda, ze ta z 1912, ktora je na kosice.wz.cz, je v takej slabej kvalite.
kari: cez špičku im bude chodit zrychleny spoj na nam.osl. a bude to linka 52
Reakcia na: Kari #30068:
Nuž skús si prečítať toto http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=4.12.2007/76118K a potom napíš čo tam podľa Teba ešte chýba (teda ak opomeniem momentálne vysvetľovaciu kampaň, ktorá chýba aj na webe DPMK a mala by byť).
Reakcia na: eMareq #30059:

ja naopak viním z toho cirkusu v prvom rade zodpovedných z DPMK. Ono je jedna vec byť fanatik MHD a spracovať možno perfektný (v rámci daných možností) návrh LV, druhá vec je ho "predať" občanom. Sorry, ale napr. v Korzári som nevidel jeden jediný článok, kde by autori zrozumiteľne popísali veci, o ktorých sa tu diskutuje denne, t.j. výhody nového LV, o ktorých som napr. ja osobne presvedčený.
Druhá vec je, že ak tu niektorí píšu, že linkou 13 v špičke jazdí kopec ľudí z KnH do oblasti Opárske a okolie a my ich novým LV necháme na 10-15 min. úseku 2 krát prestupovať, potom to niekto silno podcenil (poznamenávam, že situáciu na L13 vôbec nepoznám). Takto asi celé nové LV pôjde do púpav a to len vinou tradičnej nekomunikácie zo strany DPMK.
Reakcia na: Apeer #30066:
Odoslane na mail RAR aj ZIP. Inac odkaz aj ZIP na nete su funkcne... Odskusal som to. Stiahlo to viac ako 40 ludi a nikto nic o nefunkcnosti zatial nenapisal... Daj vediet ci ti to doslo OK.
Reakcia na: sc_ke_sk #30065:
Prosim ta nemohol by si mi tie CP poslat na mail, lebo mi nejdu rozzipsovat ? . Dík.
Reakcia na: RDZ 50 #30034:
Ked sa opat prehrabem v PC u nejakeho MHD-kara (samozrejme s jeho povolenim) a najdem nieco zaujimave, tak sa s ulovkom so vsetkymi podelim.
Teraz tu mam schemu: Vyvoj trati el. dopravy v KE od roku 1914.
http://img217.imageshack.us/img217/365/kosiceelhistvd7.gif
Celkom zaujimave...
Som zvedavy, kde by sa dostala Bratislava alebo Praha, keby kazda tamojsia MC ziadala take chobotiny jak tu.
Reakcia na: eMareq #30059:
tha.. saskaren bude, to je jasne.. hlavne, ked sa LV neschvali na najblizsom sedeni..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.