Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #29111:
Môj otec robí takmer celý môj život v doprave na zmenu, takže môžem posúdiť. Len za posledné 4 roky som mal možnosť zažiť rôzne kombinácie oslavy Vianoc. A podľa toho, ako mu vyšla zmena, sme mali štedrú večeru buď o štvrtej (keď mal nočnú) alebo o siedmej (keď mal poobednú). Za to že v DPMK to nevedia ľudsky zariadiť, je druhý problém.

A k obsadenstvu štedrovečernej dopravy po 20:00. Minulý aj predminulý rok som na cestu ku priateľke miesto 15 minútovej pešej prechádzky zo zvedavosti absolvoval 8 minútovú jazdu nočákom. Viezlo sa asi 30 cestujúcich, polovica ľudí bola vo veku do 30 rokov a ďalšia polovica nad 50. A ani jeden z nich nebol bezdomovec.
S499 : doprava v Kosiciach bola pocas vianoc vzdy v popoludnych hodinach nevyuzita (24.12). Podla mna absolutne stacia predlzene ranne diely sluzieb A a poobede okolo tej 16tej nastup nocnych spojov a pred polnocou posilnenie dopravy na omse a spat. I ked moj nazor je, ze objednat bus pre ovecky by si farariky mohli objednat ved beru dost statnych penazi a ak nie tak nech sa ovecky odvezu aj taxikom.

matway :kosice by potrebovali mat konecne stabilnu organizaciu tejto vianocnej dopravy, ale uznajme ze doteraz to robil niekto komu bolo jedno ci vodic bol v praci alebo nie a netrapili ho ani kapacitne problemy.´

maniak a ikarusko : ak clovek pracuje v doprave, musi ratat aj s tym, ze doprava je nepretrzita prevadzka. ja osobne som nemal vianoce bez toho aby som nepracoval.
Reakcia na: Axel #29154:
Neviem ako by to bolo potom v prípade otočenia na NMM, či by sa tam všetko zmestilo. A je tam jednokoľajové obratisko.
Reakcia na: Axel #29154:
Subjektívne podľa mňa nestačí, potom by to chcelo dvojičku/KT8 na L4.
Reakcia na: TA #29132:
Ked uz mame tu prestupnu tarifu, je vobec kapacitne potrebne tahat L9 aj L6 k Lokomotive? Nestaci L4+2 a prestup na NMM?
Reakcia na: KVKV #29129:
Dovolim si scasti oponovat - najrychlejsia doprava je s prestupom, ak sa potrebujem dostat z bodu A do bodu B v presnom (momentalnom) case. Ak mi je to viacmenej (15-30 minut) jedno, castokrat je vyhodnejsie si doma v teple pockat na priamy spoj, ktory je v bode B rychlejsie (cisty cas jazdy). Nove LV by malo aspon scasti vyriesit/skompenzovat aj toto.
Reakcia na: COMFORT #29150:
Choď si zobrať na loky or Važec ?
Reakcia na: COMFORT #29150:
To je podnikový časák, kupit sa neda...
Chcem sa spytat casopis Kosicky dopravar aj niekde vychadza alebo funguje? ? ?
Keď tak kukám na sekciu Nočná doprava v KE, je už neaktuálna.






?
Tip na last-minute vianočný darček (pre schotouschov) ?
http://www.k-report.net/discus/nahledy/112108.jpg
Reakcia na: S499.1023 #29145:
tak sa prepni na červenú podtlač...
Reakcia na: Ikarusko4211 #29142:
Asi toho vieš veľmi málo.
Reakcia na: matway #29135:
V Bratislave bola vždy zabezpečovaná doprava podľa pevných grafikonov.
Reakcia na: Ikarusko4211 #29142:
Čudoval by si sa, kopu vodičov berie služby cez sviatky len kvôli príplatkom.
Reakcia na: KVKV #29139:
pre študentov TU je dobrá aj zastávka pri KÚ.

Ak by bola postavená trať Nám. MMM - stanica, tak by sa dala viesť L 1 cez stanicu napríklad. Ale aj tak, ak sa ukončí L 9 na Nám. MMM, tak potom tu môžeme ukončiť aj L 6 - a je to. Komenského bude obsluhovať jediná linka. Ak by mala intervaly v špičke 3' a v sedle napr. 4', tak prečo nie. ( Osobne si však myslím, že by sa to asi nepáčilo tam bývajúcim )
Reakcia na: S499.1023 #29117:
Neviem neviem ze kto by chcel robit na vianoce a uz rovno hned v dopravnom podniku.
Trolejbusy budú na Vianoce premávať tak, že po 15.00 hod sa prejde na okrajový režim, t.j. budú sa striedať po 15-tich minútach.
Reakcia na: 747 #29123:
Škody dať zosobniť, dať prepadnúť všetok majetok do spomínanej výšky, bývalé predstavenstvo pozatvárať až sčernajú. Tu máte "výkvet" lokálnej politiky. Na takéto hlúposti sa im teraz poskladáme a im sa zase nič nestane, veď zodpovednosť je len vo formálnej rovine... ? ? ?

Košický dopravný podnik považuje nárok OutClaimu za neopodstatnený
http://www.sme.sk/c/3643986/Kosicky-dopravnu-podnik-povazuje-narok-OutClaimu-za-neopodstatneny.html
Reakcia na: TA #29132:

Dovolujem si pripomenúť moje príspevky #28856 a #29044 , z toho vychádzam. Najprv si ich pozri.
Spojenie ed z Havličkovej a NMM na stanicu je problematické, oklukové. Aj dvojkou dnešnou. Práve tu je velmi vidieť ako chýba trať ed v smere Masarykova-stanica. Z NMM sa dnes rýchlejšie dostanem na stanicu (po absolvovaní malej zastávkovej turistiky) od mlyn.bašty abusmi po Štefanikovej alebo Masarykovej (ten smer by mal mať lepšie intervaly!).
Zámena konečných 6 a 9 nemá nič spoločné so spojením na stanicu. Deviatku som skrátil, aby to nelákalo ludí k jej využívaniu až na jazero. K tomu by mali práve rýchlejšiu a kratšiu jedničku. L6 doplnuje interval na Havličkovú. Ja tam s dvojkou nepočítam. Oproti Nagyovmu návrhu je ten rozdiel, že na B.Něm sa mení int ed z 10‘ na 15‘ a k Havličkovej z cca 6‘ na 5‘. Dúfam, že objektívni návštevníci a študenti TU ma neukrižujú ak budem tvrdiť ,že dobré spojenie sa im nezmení a že zastávka pri Športe na Komenského je v pohodovej dostupnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.