Reakcia na: basta007 #29127:
...duchaplne názory.... NAVRHNI NIEČO, linky,intervaly.
...jedna linka z jazera.... ale ja nehovorím o jednej linke, prečítaj predošlé príspevky.
... v novom návrhu a nie mojom, JE SKUTOČNE LEN JEDNA linka z podhradovej; ...
... No on ten trolík z Furče ani z KVP ani nikam inam nemože než cez N.O. ,ono je to v podstate jedna linka.
... cez NO nepreženiem všetko, ale aj tak to ostane doležitým prestupným terminálom. Vlastne stále je.
...Ak sa potrebujem najrýchlejšie dostať z bodu A do B , tak platí AJ DNES, že to može byť s použitím prestupu. Je to rýchlejšie, než čakať na priamy spoj 30 min.
... 10-min. interval na linke ed ešte nikde nesposobil kolaps ed, ani v Košiciach.(to by v iných mestách už dávno ed skolabovala- to je holý nezmysel a neznalosť) Kapacita zaťažitelnosti traťových úsekov v KE je cca štvor až päť násobná oproti dnešku. Na erke do VSŽ sa jazdilo kedysi v rannej špičke v MINUTOVÝCH intervaloch, dvojičky, trojičky. Na mestských linkách bol int . 4,6,12min.
V podstate príspevok 29128 je absolútna mystifikácia.
Isteže, bolo by ideálne mať v každom smere každých šesť až desať minút priamy spoj, ale vychádzať sa dá len z možného, moj návrh ed vychádzal z kapacity oficiálneho návrhu dp. Treba si to porovnať
Ámos